دیدگاه ما: اسنایدر سزاوار نیست بیش از حد اعتباری

اسنایدر صاحب حق رای دادن گفت: امروز ایالات متحده آمریکا در سال 2013 که او را "هرگز این نام را تغییر دهید. این

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

اسنایدر صاحب حق رای دادن گفت: امروز ایالات متحده آمریکا در سال 2013 که او را "هرگز این نام را تغییر دهید. این که ساده است. هرگز – شما می توانید با استفاده از کلاه (حروف بزرگ)."

اما این هفته این تیم اعلام کرد ردسکینز نام مستعار است; همانطور که از نوشتن این قطعه یک نام جدید تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است انتخاب کرده اند اما آن را می تواند اعلام کرد هر زمان.

مردم در اطراف در اینجا دانستن در مورد تغییر نام و نزاع است که همراه با آنها. یک سال پیش هرالد نوشت گسترده گزارش مورد بحث لقب هایی که تغییر یافته اند را در منطقه به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که هنوز هم وجود دارد.

کوتوله های مستعار برای مثال هنوز هم در حال استفاده در دیکینسون دبیرستان در غرب داکوتای شمالی. که منطقه قابل ملاحظه ای دارد به نام حتی به عنوان کلمه ای که در نظر گرفته شده است بسیار موهن و توهین آمیز است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در واشنگتن اسنایدر گفت: Redskins نام استفاده می شود به افتخار سرخپوستان آمریکایی. او گفت: آن را اشاره ای به سمت آمریکا هندی میراث فرهنگی است و به عنوان یک اصطلاح احترام.

که همیشه بوده است استدلال مسخره.

در گرند فرک مرکزی دبیرستان تغییر نام آن از Redskins به شوالیه در اوایل 1990s. در UND با نام مستعار "مبارزه با سو" کاهش یافته بود در 2000s تحت فشار از NCAA است. بسیاری می گویند این UND نام بود و در واقع به معنای افتخار سرخپوستان آمریکایی و حداقل این است که یک استدلال است که می تواند ساخته شده است.

اما Redskins? به هیچ وجه امکان پذیر است که می تواند در نظر گرفته شود احترام آمریکا مردم هند. به هیچ وجه.

بنابراین اسنایدر تغییر ذهن خود را, اما تنها پس از فشار مالی اعمال شد از فدرال اکسپرس است که حقوق نامگذاری این ورزشگاه – و ظاهرا تهدید به کشیدن 8 میلیون دلار در هر سال بررسی آن می نویسد: به اسنایدر برای این فرصت. پپسی و نایک نیز اعمال فشار است.

اعتبار واقعی برای تغییر نام باید به این شرکت های بزرگ و نه اسنایدر که مقاومت جسورانه و ناتوانی در درک offensiveness از نام نشان داد که در بهترین حالت او ناامیدانه تن ناشنوا است.

دیگر تیم های ورزشی حرفه ای با جنجالی نام ها با توجه به تغییرات و به ما گزارش شده در سال گذشته بسیاری از این منطقه را بالا برنامه های مدرسه در حال حاضر گرفته شده که در مرحله.

تلاش دیگر اتفاق می افتد ، برای مثال آسوشیتد پرس به تازگی به روز رسانی آن مربوط به نژاد اعلام کرد که واژه "سیاه" و "بومی" باید با حروف بزرگ استفاده می شود که در اشاره به نژادی پس زمینه.

اگر چه بسیاری از جمله روزنامه هرالد دیگر با استفاده از AP برای محتوای اکثر روزنامه ها در این کشور هنوز هم به دنبال AP سبک راهنمای خاطر انطباق و برای جلوگیری از ظاهر ساخت ذهنی تصمیم گیری در جمله بندی. بنابراین ما اتخاذ قانون جدید.

زمان در حال تغییر است و این چیز بدی نیست. کسانی که کشیدن پای خود را به دنیای جدید به احتمال زیاد یاد می شود برای انجام این کار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن