دیدگاه ما: دانه در ایمیل ؟ نمی گیاه آنها را

تابستان امسال بسیاری از آمریکایی ها در حال دریافت بسته در پست الکترونیکی که حاوی ناشناخته دانه از حمل و برخی ا

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399

تابستان امسال بسیاری از آمریکایی ها در حال دریافت بسته در پست الکترونیکی که حاوی ناشناخته دانه از حمل و برخی از مکان در چین است. آن را تبدیل شدن به یک کشور مسئله و کارشناسان در سراسر کشور هستند که در نقل اخبار ملی داستان اصرار آمریکایی ها به گزارش بسته و به خصوص به گیاه دانه آن ،

تعداد داکوتای شمالی وزارت کشاورزی در میان کسانی که خواستار احتیاط. آژانس این هفته توزیع بیانیه ای در مورد رمز و راز دانه با اشاره به گزارش ها در درون دولت است که ساکنان آنها را دریافت.

"ما مطمئن نیستیم که چرا این دانه ها در حال ارسال و یا چه انگیزه ای در این" داکوتای شمالی, کشاورزی, کمیسیون داگ Goehring گفت. "ناخواسته دانه ممکن است تهاجمی و معرفی بیماری های مضر برای گیاهان و دام است."

روز شنبه آژانس گفت هرالد که حداقل 40 گزارش شده است در داکوتای شمالی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را در حال توسعه داستان. رادیو فردا گزارش داد که وزارت کشاورزی ایالات متحده را حیوان و گیاه درمانی خدمات بازرسی با همکاری نزدیک با سازمان های دیگر از جمله ایالات متحده گمرکی و مرزی گشت زنی به منظور تعیین منشاء دانه. دانه ها تحویل داده شده است به آدرس در حداقل 45 متحده است.

وزارت کشاورزی ایالات متحده در حال جمع آوری بذر بسته به تعیین مطالب و به خصوص برای ارزیابی اگر دانه ها یک نگرانی به ایالات متحده کشاورزی یا محیط زیست است.

و به عنوان هفته پیشرفت کلمه شروع به گردش است که آن را به سادگی می تواند یک کلاهبرداری که از طریق آن یک شرکت چینی توزیع مواد ناخواسته – در این مورد دانه ها – به عنوان بخشي از طرح به افزایش فروش از طریق آنلاین نظرات مشتریان.

مهم نیست که قصد ندارد این دانه های گیاه. خارجی معرفی دانه به داکوتای شمالی یا مینه سوتا مزرعه و دریاچه های کشور می تواند فاجعه آمیز هر دو سازگار با محیط زیست و اقتصادی است.

داکوتای شمالی وزارت کشاورزی تاکید می کند که هر کسی که دریافت این دانه ها در ایمیل باید:

  • حفظ دانه بندی و بسته بندی از جمله پستی برچسب.

  • نمی دانه های گیاهی.

  • تماس با بخش کشاورزی از طریق تماس 701-328-2391 و یا از طریق ایمیل در doa-phytos@nd.gov. خود را شامل نام و شماره تلفن تعدادی از بسته های دریافت شده و تاریخ آنها وارد شده است.

  • و سپس صبر کنید برای دستورالعمل های بیشتر.

"افرادی که دریافت ناخواسته دانه باید نگران" جیسون Goltz نظارتی, مدیر ایالتی داکوتای شمالی بذر بخش گفت: در N. D. وزارت جهاد کشاورزی آزاد است. "معرفی یک رفتارهاي علف های هرز و یا بیماری جدید می تواند اثرات مخربی بر کشاورزی و تامین مواد غذایی ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب