نظر ما: به شهرداری امیدوار به زمین

انتخابات آینده یکی شبیه هیچ دیگر در تاریخ چنگال بزرگ. برای اولین بار رای دهندگان تصمیم خواهد گرفت که به طور کا

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

انتخابات آینده یکی شبیه هیچ دیگر در تاریخ چنگال بزرگ. برای اولین بار رای دهندگان تصمیم خواهد گرفت که به طور کامل توسط ایمیل. آن نیاز به تلاش بیشتر توسط کسانی که مایل به شرکت در این روند به واقع ارائه یک انتخابات بلکه در نحوه تصمیم گیری در مورد نامزد مورد علاقه.

اواخر ماه گذشته داکوتای شمالی وزیر امور خارجه شروع, پستی, رای گیری, نرم افزار کاربردی برای ساکنان ذکر شده در دولت مرکزی رای دهندگان فایل – یک پایگاه داده است که شامل کسانی که قبلا رای داده یا که معتبر داکوتای شمالی گواهینامه رانندگی. برخی از چنگال بزرگ ساکنان احتمال زیاد در حال حاضر دریافت کرده اند کسانی که برنامه های کاربردی; ما می دانیم که برخی از دیگران که نیست.

هر کسی که نمی دریافت درخواست توسط مارس 11 خواسته است برای تماس با چنگال بزرگ شهرستان حسابرس در 701-780-8200.

هنگامی که کسانی که برنامه های کاربردی می رسند رای دهندگان خواسته شد تا به پرسش ها و سپس ارسال نرم افزار به حسابرس یا رها کردن آن در خصوص کادر تعیین شده در این شهرستان اجرایی ساختمان در جنوب خیابان چهارم.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در عرض دو هفته از بازگشت به برنامه رای دهندگان باید دریافت واقعی انتخابات. سپس رای دهندگان خواسته خود را انتخاب و دوباره قرار دادن آن در پست الکترونیکی. آخرین مهلت برای بازگشت به انتخابات ژوئن 8 یا 4 p. m. در ژوئن 9 نفر در بخش ساختمان است.

واکنش های احتمالی را برای رای دهندگان به سادگی دریافت رای گیری را یک علامت در کنار نامزد خود و ارسال آن را به عقب. که می تواند اتفاق می افتد و قبل از واقعی "انتخابات" تاریخ 9 ژوئن.

اما ما می خواهیم یک کندتر پس از رای دهندگان می تواند جمع آوری اطلاعات بیشتر قبل از تصمیم گیری کنند.

این شهر شهرداری مسابقه بزرگ است-بلیط مبارزات انتخاباتی در این بهار. وقت مایک براون رو دو رقیب در انتخابات براندون Bochenski و رابین دیوید.

قهوه ای است چهار-مدت شهردار و بازنشسته ، Bochenski یک توسعه دهنده املاک و دیوید سران محلی "GF استقبال" ابتکار است. هر سه را دیدگاه های منحصر به فرد و رای دهندگان باید زمان را به طور کامل شنیدن آنچه که آنها می گویند که آیا آن را در روزنامه داستان مصاحبه رادیو و یا از طریق تبلیغات است.

متاسفانه coronavirus همه گیر است و تحت سلطه محلی ، آن را نیز نگه داشته است نامزدها از سنتی فعالیت های انتخاباتی. که محدود نامزدها توانایی به گسترش این کلمه در مورد توانایی های بالقوه خود رویکرد به رهبری و یا برنامه ریزی شده خود را طرح.

هرالد نوشته است, اخبار در مورد نامزدها از جمله دو در روز شنبه, مه 2 نسخه. دیگران برنامه ریزی شده و ما گمان دیگر رسانه های محلی انجام خواهد شد همان.

رای دهندگان باید اقدام به آرامی اجازه می دهد تا نامزدها به تفکیک در هفته های آینده. بیشتر فلسفی تفاوت می تواند بوجود می آیند به عنوان انتخابات الحاقی. که چیز خوبی است.

و به عنوان اتفاق می افتد که رای دهندگان می تواند ذهن خود را تغییر دهید.

پس لطفا برخی از زمان به اجازه نامزدهای خود را در زمین طی عجیب ترین انتخابات در چنگال بزرگ تاریخ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن