دیدگاه ما: بایدن باید Klobuchar در سال 2020 بلیط

زمانی که دموکرات خود را آغاز کرد جان کندی-led خروش در 1960s هامفری در حال تبدیل شدن شناخته شده به عنوان یک بال

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

زمانی که دموکرات خود را آغاز کرد جان کندی-led خروش در 1960s هامفری در حال تبدیل شدن شناخته شده به عنوان یک بالا-و-comer تحت فشار قرار دادند که برای عدالت اجتماعی و بود که در برابر افزایش درگیری ها در ویتنام است.

اما او نبود محبوب در برخی از نقاط کشور و به ویژه جنوب. بنابراین شروع رابطه اش با لیندون جانسون که رئیس جمهور شد بر کندی ترور در سال 1963. جانسون نیاز به کمک سازماندهی لیبرال تر از طرف حزب دموکرات و نام هامفری به عنوان معاون رئیس جمهور.

به قول یک 2018 قطعه نوشته شده در نیویورک تایمز توسط مایکل برنس جانسون-هامفری رابطه "یک شیطان معامله: Johnson کمک هامفری با رابطه اش با جنوبی ها و هامفری متعهد به نگه داشتن لیبرالها در خط."

یک دهه بعد دیگر Minnesotan آمد به شهرت. Walter Mondale شد دادستان کل کشور و بعد از آن مقرر به مجلس سنا برای پر کردن نقطه هامفری که دوم شد معاون رئیس جمهور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Mondale بیش از حد در خدمت یک هدف: برای فرونشاندن نگرانی ها از چپ های افراطی در مورد انتخابات ریاست جمهوری امیدوار جیمی کارتر که در نهایت لبه جرالد فورد در سال 1976.

در حال حاضر به عنوان دموکرات جو بایدن نظر یک همسر در حال اجرا برای انتخابات ماه نوامبر برخی تعجب می کنم اگر از آن خواهد شد مینه سوتا بهداشت ، ctq که ناموفق زد برای نامزدی اما پس از ولرم پاسخ از دموکرات ها.

آن را جذاب و منطقه ای ما وفاداری نوسان ما به امید بایدن را انتخاب Minnesotan برای به اشتراک گذاشتن بلیط.

وجود شباهت بین Klobuchar هامفری و Mondale. هر آغاز شده و در سیاست های محلی و برخی از تحلیلگران بر این باورند که مهم است برای معاون آرای انتخابات ریاست جمهوری. یک قطعه در این هفته در تپه – روزنامه را پوشش می دهد که ایالات متحده در کنگره – گفت Klobuchar و یکی دیگر از پتانسیل VP کامالا هریس "برنده سیاسی تاج سه گانه" با خدمت در انتخابی کار در سطح محلی و ایالتی و فدرال سطح. Klobuchar محلی بود دادستان منطقه قبل از تبدیل شدن به دادستان کل و در حال حاضر یک سناتور.

و مانند هامفری و Mondale, Klobuchar می تواند به حل یک مشکل بزرگ برای ریاست جمهوری امیدوار. بایدن که از دلاور نیاز به کمک در جلوگيري از غرب. او همچنین نیاز یک زن و همسر در حال اجرا برای کمک به کاهش نگرانی از اتهام رفتار نامناسب با یک کارمند در سال 1993 و همچنین به طور کلی علاقه در اطراف زنان است.

و بر خلاف پیشینیان خود هامفری و Mondale, Klobuchar است گر چه هنر یک تصویر به عنوان یک متوسط به جای سخت-سمت چپ لیبرال. حتی جمهوری خواهان به ستایش او.

یک فوریه قطعه سیاسی اشاره کرد که Klobuchar است "تاسیس خودش را به عنوان کسی که می تواند به قطع معاملات با جمهوری خواهان و گاهی اوقات حمالت به این مرکز است." یک تعداد انگشت شماری از سناتور جمهوریخواه ستایش Klobuchar در مقاله است.

این نیست حمایت از بایدن برای رئیس جمهور, بلکه امید است که بایدن انتخاب همسر در حال اجرا است که باید در حد متوسط باورهای سیاسی می تواند با هر دو طرف و کسی که می داند روستایی مسائل خاص به مینه سوتا و Dakotas.

Klobuchar به نظر می رسد که در نوع خود از نامزد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن