"وظیفه امروز ما این است که به بحث در مورد تاریخچه را بدون پیچیدگی ساده انگاشت و آنها را"

این Kmytiv موزه برنامه ریزی ایجاد چند رشته فضایی که در آن اتحاد جماهیر شوروی هنر می تواند به نمایش گذاشته می ش

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

این Kmytiv موزه برنامه ریزی ایجاد چند رشته فضایی که در آن اتحاد جماهیر شوروی هنر می تواند به نمایش گذاشته می شود. این نمی تواند یک "اتحاد جماهیر شوروی هنر گتو" اما یک فضای که در آن یک تفسیر مجدد و درک عاطفی و سیاسی و مدنی زیبایی شناسی و اخلاقی تجربه زندگی افرادی که زندگی می کردند از طریق شوروی واقعیت را می گیرد. شما نمی توانید فقط به سادگی حذف یک مجسمه و یا دیگر کار هنری از یک فضای عمومی – که نمی ارائه هر گونه عمیقی سطح از تفسیر مجدد از گذشته است. البته مردم نیاز به درک ماهیت جنایتکارانه این رژیم شوروی اما ما نمی رسیدن به این هدف از بین بردن آثار هنری.

روز به روز سطح, خاطرات اغلب متناقض: مردم در همان شهر یا روستا به یاد داشته باشید رویدادهای متفاوت است. چگونه می توانید یک گفت و گو ایجاد شود بین آنها ؟

گفت و گو می تواند بوجود می آیند در هر شرایطی تا زمانی که هر کس آن را می خواهد. حافظه بسیار ذهنی: مردم می توانند با نگه داشتن نقطه نظرات مخالف از همان رویداد است. و هیچ تضمینی وجود ندارد که هر کدام از آنها حق خواهد بود. در برخی موارد هیچ یک از شرکت کنندگان در یک مکالمه به یاد داشته باشید درست حقایق مهم است.

موسسه اجرا می شود چندین تاریخ شفاهی از جمله برخی اختصاص داده شده به میدان و انقلاب کرامت و همچنین اوکراین و مخالفان و جنبش دموکراتیک در پایان دوران شوروی: ما حتی پوشش خاطرات هولودومور و جنگ جهانی دوم است. اغلب جالب ترین و در عین حال پیچیده ترین – راه کار چیزی است که به لیست خاطرات به ترتیب زمانی در چنین راه به عنوان به اندازه کافی بیرون کشیدن دوران است. وقتی که من می گویند "کافی" منظور من ارائه یک چند وجهی مشاهده وضعیت طیف گسترده ای از نظرات. ما می دانیم که مردم کشته شدند در طول انقلاب کرامت است. ما خاطرات شاهدان و شرکت کنندگان و همچنین اعضای خانواده. اما تاریخ شفاهی فرمت ناکافی است خود را در آن. از آن ضروری است را نیز مطالعه اسناد تصویری و حقایق و همچنین بایگانی و اسناد دیگر و مواد است که تایید این واقعیت است. همه این عناصر لازم برای ساخت یک تصویر کامل از وقایع.

پس چگونه می تواند حافظه "داغ کردن مطبوعات" بود تایید ؟

مهم ترین چیز این است که به توجه داشته باشید از حقایق جدید و امن نگه داشتن آنها را در حافظه خود را. خیلی افتضاح از اطلاعات برگزار شد در یک حافظه تنها تبدیل به قابل توجه و مهم بعد. خاطرات نیاز به ثبت می شود در حالی که آنها هنوز هم تازه است. تفکر از طریق آنها و ساخت حس از آنها نیز مهم است و نیاز به شروع به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. این هم یکی از راه های مقابله با تروما. ما می دانیم که پس از سانحه حافظه انواع حافظه قهرمانانه از حافظه است. و کار با آن را ایجاد یک تعداد از چیزها از جمله یک-اجتماعی اثر درمانی. زمانی که موسسات (دولتی و غیر دولتی) کار با افراد دچار آسیب زا حافظه در یک سیستمیک راه آن کمک می کند تا به کاهش کلی تنش های اجتماعی. و این نوع کار کمک می کند تا حفظ دانش در مورد یک دوره خاص. آن است که بعد از همه عوامل از حافظه که برای ایجاد عکس های فوری از برخی از دوره ها. و کار به ثبت خاطرات فورا بهترین راه برای حفظ ارزش های مشترک.

به من بگویید در مورد کار موزه انقلاب کرامت

موزه اجرا می شود دو پروژه است. این اولین بار است که موزه انقلاب کرامت است که در واقع در داخل موسسه. ما برگزار می شود رقابت های بین المللی به انتخاب معماران برای طراحی برنده توسط شرکت آلمانی kleihues+kleihues که باید به زودی شروع به کار بر روی این پروژه است. موزه خود شده است در عمل برای چندین سال با کارکنان آن کنار هم قرار دادن مجموعه ای از آثار و تاریخ شفاهی اجرای کنفرانس ها و غيره به طور موثر ارائه برای نهادی رشد از موزه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن