خوانندگان اپرا: نخبگان مهاجر به دام افتاده در ایتالیا

هنگامی که مواجه با Covid-19 مستند فراملی بسیاری از خوانندگان اپرا از فضای پس از شوروی تبدیل شده اند ملتهب طرفد

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

هنگامی که مواجه با Covid-19 مستند فراملی بسیاری از خوانندگان اپرا از فضای پس از شوروی تبدیل شده اند ملتهب طرفداران #stayathome استراتژی در ایتالیا, که در آن بسیاری از آنها انتخاب می شود در این زمان دشوار از این بیماری همه گیر. 'محبوب من ایتالیا خانه من است در حال حاضر. آن دوم من است سرزمین مادری جایی که من باید در این لحظه'. "من در سفر بازگشت به خانه امروز به میلان و به عنوان بقیه از ایتالیا خواهد ماند خانه' نوشت: Nino Machaidze در وبلاگ عمومی.

در رسانه های اجتماعی خوانندگان این عمل به عنوان رهبران-by-example و مترجمین جهانی #stayayhome استراتژی است. آنها نه تنها دعوت از طرفداران خود را به ماندن در خانه اما همچنین به اشتراک گذاری آنها چگونه زندگی خود را مستند - مانند مثال معروف گرجی سوپرانو Nino Machaidze و معروف قزاقستان سوپرانو ماریا Mudryak هر دو زندگی در میلان.

این نخبگان مهاجر هنرمندان با استفاده از شهرت خود را برای متقاعد کردن آنها را تحسین به دنبال کت و شلوار خود را با صحبت کردن در مورد زندگی روزمره خود از انجام ورزش های داخلی, کمک به فرزندان خود را با مشق شب, پخت و پز وعده های غذایی و تمیز کردن خانه خود را با دست خود و یا به سادگی فکر کردن با صدای بلند در مورد ماهیت زندگی و هنر است. آنها اعتراف داشتن لذت می برد یک فرصت نادر برای اتحاد دوباره با خانواده و یا به (re)تزئین خانه های خود را و نشان داده اند که چگونه ماندن در خانه می تواند 'لوکس'.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب