یک بار شناخته شده برای آن مجازات 'D' هسته UND در حال حاضر کالج هاکی ترین دفاع تهاجمی در طول دهه گذشته

آن را قابل فهم خواهد بود اگر آنها انداخت و دست خود را و تصمیم گرفت از آن فقط یکی از کسانی که بد شانس بازی ها و

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

آن را قابل فهم خواهد بود اگر آنها انداخت و دست خود را و تصمیم گرفت از آن فقط یکی از کسانی که بد شانس بازی ها و وجود دارد هیچ چیز آنها می تواند در مورد آن انجام دهد. پس از همه, UND outshot Wolverines 40-20 و به طور کامل تحت سلطه جن در اختیار داشتن و شانس به ثمر رساند.

اما کارکنان دیو Hakstol مرد جکسون و کری Eades تا به حال وحی است.

"آنها برای اولین بار تیم ما که بازی فقط کاملا بسته بندی شده آن را در" جکسون گفت. "آنها خواهد اجازه دهید شما را به پایین-به-بالا در چرخه سپس آنها را بسته پنج بچه ها در سراسر خالص. ما که منطقه زمان. ما 'D' می توانید آن را تا حدودی ثابت و شات خود را خواهد مسدود چرا که آنها تا به حال بسیاری از بچه ها وجود دارد. ما بازی را تحت سلطه. ما outshot آنها 40-20. اما ما ایجاد نمی کند تا آنجا که ما باید داشته باشد.

"که برای من بود نقطه عطف است. ما بود که 'a-ha لحظه. ما گفت: ما باید به پرسنل در خط آبی است که می تواند اضافه کردن بیشتر جرم اگر تیم در حال رفتن به کوچک شدن منطقه ما است و ما باید به آموزش آن بهتر است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از آن شده است وجود دارد تغییر دهید.

UND طولانی شناخته شده برای داشتن یک, فیزیکی, مجازات دفاعی هسته ای تبدیل به کالج هاکی ترین دفاع تهاجمی بیش از دهه گذشته است.

UND را defensemen باید شمارش 1,052 نقاط طی 10 فصل تا کنون بیشتر در کشور است. کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دوم است 964 امتیاز از آن آبی رنگ آستر در حالی که دانشگاه بوستون (930) است سوم St. Cloud State (926) است چهارم و دنور (919) است پنجم.

کالج بوستون (883), نوتردام (862), میشیگان (852), دولوت مینه سوتا (850) و ایالتی مینه سوتا-منکیتو (841) دور بالا 10.

اگر رفتن امتیاز در هر بازی ایالتی پن که تا به بازی در این بخش-من در سطح کل دهه و دانشگاه هاروارد که نقش کمتری بازی به عنوان یک آیوی لیگ, تیم, خواهد, رتبه پنجم و ششم.

UND انجام داده است و آن را بر یک پایه منسجم ،

مبارزه با شاهین در بالای رتبه بندی پنج سراسر کشور در هشت نفر از 10 سال گذشته و در بالای رتبه بندی در دو سطح ملی در شش از 10 سال گذشته است.

UND رسیده 100 نقطه علامت آن defensemen در هشت نفر از 10 سال گذشته است. تنها St. Cloud State (چهار بار) آن را انجام داده است بیش از سه برابر.

"هنگامی که شما نگاه کنید در اوایل 2000s ما شناخته شده بودند به توان فیزیکی و 'D' هسته ای بود که خیلی تنبیه گفت:" براد بری که بازی دفاع در UND در 1980s مربی آبی رنگ آستر در 2000s و 2010s قبل از تبدیل شدن به سر مربی در سال 2015. "آن گروه که خیلی سخت به بازی در برابر. ما تبدیل شده کمی. ما سعی به از دست دادن هویت, اما ما متوجه راه بازی هاکی رفته است.

"اگر شما نگاه کنید ما 'D' بیش از 10 سال گذشته آنها بسیار همراه هوشمند و چالاک را اول خوب منتقل می کند. اما کار خود را انجام می شود فقط شکستن جن. آنها باید برای اضافه کردن به جرم پیوستن به عجله. آنها باید به طور فعال در این عملیات منطقه. آن را بسیار دشوار است به نمره در هر سطح در حال حاضر آن را نه فقط وقت را بر سه به جلو. این 'D' را به عنوان بخشی از آن. ما نه تنها درخواست ما defensemen به بخشی از آن. ما فرمان آنها را به انجام آن. ما دفاعی گروه گرفته مالکیت بر روی آن در حالی که هنوز باقی مانده درست به ما هویت سخت به بازی در برابر."

UND's Troy Stecher. photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

UND را Troy Stecher. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد

تغییر در استخدام

این نیست که UND نمی استخدام با تدبیر تهاجمی استعداد defensemen قبل از 2011.

وجود دارد مقدار زیادی از آنها را که از طریق قبل از آن مانند راس پدر و مادر در 1980s Curtis مورفی در 1990s و Chay بزرگ که در سال 2011 منجمد چهار تیم.

اما با اضافه کردن این نوع از بازیکنان شد تمرکز. آنها را برای بازیکنان که می تواند جعلی یک شات و ایجاد یک تیر اندازی خط بچه ها که می تواند به عضویت عجله و خوب داشتند توهین آمیز هاکی حس.

"ما شروع به گرفتن چند, اما نه همه" جکسون گفت. "این یک تعادل ترکیب مهارت و استعداد و توانایی های خود. من فکر می کنم هر سال ما رفته بیشتر و بیشتر با آن است. من فکر می کنم ما نیز تا به حال به تغییر چگونه بچه ها بودند هدف قرار دادن. زمانی که ما بچه ها مثل اندرو MacWilliam که له بچه ها و جسمی تسلط بازیکنان بازی شروع شد به نام متفاوت است. حتی اگر آنها ضربه یک مرد آن بود که به نام بیشتر و بیشتر است."

پس از بری بازگشت به دانشگاه در سال 2012 در میان موج اول defensemen UND استخدام شد تاکر Poolman تروی Stecher Gage Ausmus, Hayden شاو مسیحی Wolanin و مت Kiersted.

پنج شد بازیکنان کلیدی در UND را در سال 2016 NCAA ملی قهرمانی-پیروزی تیم ملی. Wolanin شد اولین defenseman منجر به UND در به ثمر رساند در حدود 30 سال در حالی که Kiersted تبدیل به یکی از کالج هاکی ترین آرزو NHL نمایندگی رایگان.

"به طور کلی به عنوان یک گروه ما می خواهیم بچه ها که بسیار رقابتی" بری گفت. "ما می خواهیم بچه ها که خیلی خوب روی پای خود بسیار چالاک بسیار همراه است. . . بچه ها چه کسی می داند چه آینده بازی است و بچه ها که هوشمند هستند با و بدون جن. ما خوش شانس بوده است به برخی از بالا پایان D-مردان از طریق برنامه ما.

"اما شما نیاز به یک کمی از همه چیز. شما نمی توانید همه دفاع و شما نمی توانید همه جرم. شما نیاز به یک کمی از همه چیز. چند سال گذشته ما تا به حال خوب مخلوط از انواع مختلف defensemen که مکمل یکدیگر باشند."

Since 2011, Nick Mattson has scored more career points than any UND defenseman. Herald File Photo.

از سال 2011 نیک Mattson به ثمر رساند تا حرفه ای بیشتر نقاط از هر UND defenseman. هرالد فایل عکس.

های مختلف مربیگری سبک

UND نیز شروع به تغییر راه آن مربی آن defensemen.

"ما نیاز بیشتر حرکت" جکسون گفت.

آن را فقط در مورد جوانه در امتداد دیوار به نگه داشتن یک جن در منطقه است.

از آنها خواسته طرف ضعیف defenseman برای تبدیل شدن به تهاجمی تر. آنها می خواستند آبی آستر کاهش از طریق منطقه که جلو بودند گردان از گوشه با جن. آنها می خواستند بهتر تهاجمی فاصله منطقه و defensemen به در دسترس خواهد بود برای درز عبور می کند.

آنها خواسته های خود را defensemen به خلاص شدن از شر جن سریعتر در این عملیات منطقه و یک بار pucks بیشتر.

"که رهبری به ما گرفتن بچه ها که می تواند شلیک کنید آن را به خوبی ساقه آن به سرعت یک بار جن و توانایی برای پیوستن به عجله" جکسون گفت. "شما نمی توانید سه-در-twos اغلب, اما شما می توانید چهار-در-threes. کسانی که از ریشه بسیاری از پاک کردن جوش. که زمانی که شما اسکیت خوب نوشته و چهار حمله با همه در حال حرکت است.

"هنگامی که شما بچه ها که واقعا می توانید اسکیت بازی کردن و شکستن pucks تحت فشار سنگین آن برنده است چرا که شما صرف زمان زیادی را در منطقه خود را و شما می توانید یک کار خوب و پاک خروج."

در طول 10 سال گذشته UND تا به حال چهار نفر مربی دفاعی هسته ای -- Eades Jackson بری و در حال حاضر کارل Goehring -- اما آنها را نگه داشته و مشابه اند. و آنها برنامه ای برای نگه داشتن آنها را در رفتن.

"هنگامی که شما نگاه در JBD (یعقوب برنارد-Docker) و مت Kiersted برخی از ما جوان تر ها و بچه ها که در حال آمدن به برنامه ما" بری گفت: "وجود یک ترکیب. شما رو به ادامه مقطع از همه چیز را به صف خود را."

Fighting Hawks defenseman Matt Kiersted carries the puck past Alabama-Huntsville's Liam Izyk (21) during a January home hockey game. Nick Nelson / Grand Forks Herald

مبارزه با شاهین defenseman مت Kiersted حمل جن گذشته آلاباما هانتسویل لیام Izyk (21) در طول ژانویه صفحه اصلی بازی هاکی. نیک نلسون / چنگال بزرگ هرالدنیک نلسون / چنگال بزرگ هرالد

Defenseman امتیاز در 10 سال گذشته

1,051 -- داکوتای شمالی

964 -- کلمبیا کلمبیا

930 -- دانشگاه بوستون

926 -- St. Cloud State

919 -- دنور

883 -- بوستون کالج

862 -- نوتردام

852 -- میشیگان

850 -- دولوت مینه سوتا

841 -- MSU-منکیتو

840 -- الاغ

838 -- مینهسوتا

830 -- نیروی هوایی

820 -- Mercyhurst

817 -- UMass Lowell

Defensemen امتیاز در هر بازی در 10 سال گذشته

2.61 -- داکوتای شمالی

2.45 -- کلمبیا کلمبیا

2.43 -- دانشگاه بوستون

2.39 -- St. Cloud State

2.30 -- Penn State

2.30 -- دانشگاه هاروارد

2.26 -- بوستون کالج

2.25 -- دنور

2.23 -- میشیگان

2.22 -- الاغ

2.16 -- مینهسوتا

2.15 -- نوتردام

2.14 -- UMass Lowell

2.14 -- نیروی هوایی

2.13 -- Mercyhurst

چند بار با 100 امتیاز از defensemen

8 -- داکوتای شمالی

4 -- St. Cloud State

3 -- کلمبیا کلمبیا

3 -- دانشگاه بوستون

3 -- Penn State

3 -- دنور

3 -- میشیگان

3 -- مینهسوتا

3 -- دولوت مینه سوتا

UND ملی رتبه در D-man فصل به ثمر رساند

2010-11: 2nd. بهترین گلزن: Chay بزرگ (37 امتیاز).

2011-12: 5th. بهترین گلزن: بن خون (21).

2012-13: 2nd. بهترین گلزن: Dillon سیمپسون (24).

2013-14: 1st. بهترین گلزن: اردن Schmaltz (24).

2014-15: 1st. بهترین گلزن: اردن Schmaltz (28).

2015-16: 4th. بهترین گلزن: Troy Stecher (29).

2016-17: 19. بهترین گلزن: تاکر Poolman (30).

2017-18: 2nd. بهترین گلزن: Christian Wolanin (35).

2018-19: 26. بهترین گلزن: مت Kiersted (18).

2019-20: 2nd. بهترین گلزن: مت Kiersted (29).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب