هنگامی که آواره همیشه در حال حرکت است ؟ زندگی آرمان پناهندگان در ترکیه

روزانه ما حس از آنچه در آن به معنی یک پناهنده توسط تصاویر از تلاش جنبش مردم انجام سفر دشوار بودن گیر در مرزها

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

روزانه ما حس از آنچه در آن به معنی یک پناهنده توسط تصاویر از تلاش جنبش مردم انجام سفر دشوار بودن گیر در مرزها و اردوگاه و یا در حال victimised توسط کنترل مرز. هنوز همه مردم آواره می خواهید به حرکت می کند. برخی مایل به ماندن قرار داده و رشد ریشه که در آن آنها در حال حاضر هستند.

برای بسیاری از مردم آواره این جای تعجب است که دشوار است به انجام. کشورهایی مانند ترکیه که میزبان تعداد زیادی از پناهندگان به دور از حفاظت به آوارگان اجازه دهید به تنهایی یک زندگی که در آن یکی می تواند تحقق بخشیدن به آرمان های خود را برای آینده است. بسیاری نیز نمی برسمیت پناهندگان در داخل مرزهای خود را. ترکیه انجام این کار را از طریق یک محدودیت جغرافیایی آن قرار داده شده در سال 1951 کنوانسیون پناهندگان که اجازه می دهد تا آن را به رد پناهندگی به مردم نشات گرفته از کشورهای غیر اروپایی.

آواره سوری عمدتا ثبت شده تحت حفاظت موقت که اجازه می دهد تا آنها را به ماندن در ترکیه بدون مشخص کردن برای چه مدت. افغان ها در این کشور به طور کلی و حتی بیشتر به مخاطره انداخته است. بسیاری از آنها ثبت نشده و محروم از هر گونه وضعیت حقوقی در حالی که یک اقلیت داده می شود مشروط پناهندگی برای زمانی که طول می کشد آنها را به اسکان مجدد به کشورهای ثالث. آنها اغلب به صبر سال برای یک فرصت برای انجام این کار است.

پناهندگان نامشخص وضعیت حقوقی در ترکیه باعث می شود آنها را آسیب پذیر و در این زمینه جالب است بپرسید که چرا برخی آرزوی به حرکت می کند در حالی که دیگران ندارند. با تمرکز بر آرمان ما کمک می کند تا کم ارزش کردن دو روایت در حال حاضر تسلط سیاست های مهاجرت-ساخت: برای اولین بار است که تمام مهاجران در راه خود را به اروپا و دوم که سخت مرز سیاست را متقاعد مهاجران به تلاش این سفر است.

"زندگی خود را متفاوت از ما و در اینجا امن است."

بسیاری از پناهندگان سوری می گویند که آنها را به جای اقامت در ترکیه آن را به عنوان یک کشور مسلمان است. آنها خود را به عنوان اتصالات به یک کشور اروپایی است. "اروپا سخت است برای ما به دلیل سنت و تفاوت های فرهنگی به خصوص از آنجایی که ما پنج دختر" گفت: امل, یک مادر از شش زندگی در استانبول. "اروپا خواهد بود دشوار است برای دختران به انطباق در. اما در اینجا ترکیه یک کشور اسلامی پس از این خیلی بهتر است برای آنها." امل و خانواده اش آمد به ترکیه در سال 2014. برای اولین بار در هجده ماه با هم زندگی می کردند با دیگر اعضای خانواده در یک اردوگاه در نزدیکی مرز – پانزده نفر در یک اتاق.

شوهرش رفت به استانبول به کار در یک کارخانه در استانبول و پس از 1.5 سال او را نجات داد به اندازه کافی برای خانواده اش قادر به پیوستن به او. آنها با تکیه بر کمک های اجتماعی به پرداخت اجاره خود را و زندگی را. آنها به سختی پایان می رسد دیدار. امل گفت که او احساس ایمنی و آشنایی در استانبول خواهد او را در ترکیه حتی اگر مرزها به اروپا برای باز کردن.

"من نمی خواهم برای شروع از صفر است."

برای دیگران ترک ترکیه بدون اسناد از سوال بود. این نبود چون آنها ترس از خطر عبور از مرز و یا اینکه آنها فاقد لازم اجتماعی و سرمایه مالی. بخاطر آن بود که آنها نمی خواهید برای رفتن از طریق ننگ بودن پناهندگان بیش از همه دوباره. آنها اغلب گفت: "من نمی خواهم برای شروع از صفر است." با این کار آنها به این معنا بود که آنها در حال حاضر سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و منابع را به بهتر خود را در شرایط فعلی. آنها نمی خواهید برای رفتن به یک کشور جدید که در آن آنها برخورد خواهد شد مانند پناهندگان جدید – قرار داده و به اردوگاه گفت به یادگیری زبان و مجبور به دوباره شروع به آموزش خود را. به ویژه در میان جوانان سوریه, کسانی که تا به حال در بر داشت اتاق را برای بهبود وضع خود بودند بیشتر احتمال دارد به آرزوی اقامت در ترکیه. آنها تا به حال به دست آورد ثبات تا حد معینی و توسعه یک حس تعلق در ترکیه و یا از طریق کار یا تحصیل و یا ترک تابعیت و شاهد بدون نیاز به خطر اندازد که.

در حالی که این افراد جوان نمی خواهید برای تبدیل شدن به یک پناهنده دوباره آنها محتوا را از دیگر گزینه های تحرک – مانند برای گردشگری و اشتغال یا تحصیل – در جدول. آنها باز به ثانویه جنبش به طور کلی, اما نه به عنوان پناهنده شد. برای مثال بسیاری از سوریه دانشجویان دانشگاه مانند خود را ترک همسالان خواب از گذراندن یک ترم در خارج از کشور از طریق برنامه اراسموس. آرمان های خود را ساخته شده است بر آنچه آنها در حال حاضر انباشته به جای یک شروع تازه است. در این روند آنها شروع به آرزوی تحرک و نه مهاجرت. این بینش برجسته نیاز به فراتر از فیزیکی واقعی جنبش زمانی که به دنبال ایجاد حس پناهندگان آرمان. ما باید به حساب آورد که دیگر مهم انتقال در زندگی مانند ادامه تحصیل و یا شروع یک خانواده و یا کسب و کار جدید نقش مهمی در تصمیم گیری خود را به عنوان به خوبی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن