در نوار Bolsonaro نقل از حفاظت از خانواده اش در فشار به مبادله بالا ریو پلیس: گزارش

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 8:41:16 am رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro می رسد

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 8:41:16 am
Brazil, Jair Bolsonaro, Jair Bolsonaro corruption, brazil news رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro می رسد برای یک پرچم-بالا بردن مراسم خارج الوردا کاخ ریاست جمهوری و محل اقامت در برازیلیا, برزیل (AP)

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت: در یک مارس در جلسه هیئت دولت که او نیاز به تغییر ریو دو ژانیرو رئیس پلیس فدرال برای محافظت از اعضای خانواده در دست بررسی یک فرد با دانش تصویری از دیدار و گفتگو کرد.

این ویدئو نشان داده شد در روز سه شنبه به محققان به دنبال اتهامات توسط وزیر دادگستری سابق Sergio مروکه استعفا داد و دو روز پس از جلسه هیئت دولت ادعا Bolsonaro شد تلاش برای دخالت در اجرای قانون برای انگیزه های شخصی.

این شواهد تازه در تحقیقات فدرال از رئیس جمهور چتری یک بحران سیاسی منحرف Bolsonaro از به طور گسترده ای مورد انتقاد پاسخ به کروناویروس همه گیر فرسایش محبوبیت خود و تند بازارهای مالی است.

در این ویدئو گفت: خانواده اش بود که مورد آزار و اذیت و او می خواست برای تغییر رئیس پلیس فدرال در زادگاه خود و یا دیگری او را جایگزین نیروی پلیس ملی مدیر و وزیر دادگستری این منبع گفت.

مورو که به تماشای این ویدئو با محققان این پرونده و وکیل خود در پلیس فدرال تسهیلات در برازیلیا, در بیانیه ای گفت که این ویدئو تایید ادعاهای خود در برابر رئیس جمهور و به نام او برای کل نوار می شود ساخته شده است.

وزیر سابق برزیل یکی از محبوب ترین ارقام رکورد خود را در مبارزه با فساد به عنوان یک قاضی گفت: حوادث پس از استعفای حمایت خود را حساب ملی پلیس فدرال مدیر جایگزین شد و پس از آن ریو رئیس.

Bolsonaro به خبرنگاران گفت که او نگران این تحقیقات مجاز توسط دیوان عالی کشور به مرو اتهامات اضافه کرد که پلیس فدرال هرگز مورد بررسی قرار گرفته ، او گفت: عبارت "پلیس فدرال" نمی آیند تا در ضبط در سوال است که او گفت: باید نابود شده اند.

Explained: Why a court enquiry could spell trouble for Brazil’s Jair Bolsonaro Sérgio مرو. (عکس از آسوشیتدپرس)

پس از پیاده کردن ویدئو و مصاحبه با وزرای درگیر برزیل دادستان کل تصمیم خواهد گرفت که آیا به اتهام رئیس جمهور با انسداد عدالت و سوء استفاده از قدرت. اگر دادگاه عالی و دو سوم از مجلس کنگره ببینید شایستگی به هر اتهامات Bolsonaro خواهد بود به حالت تعلیق از کار و محاکمه قبل از دادگاه بالا.

Bolsonaro را آغاز کرده است به دادگاه قدرت سیاسی کارگزاران او یک بار تقبیح به عنوان فاسد در تلاش برای زنده ماندن خود را بدترین بحران سیاسی پس از سال گذشته رسما به تمیز کردن سیاست های برزیل.

پشتیبانی از جناح راست رهبر کاهش یافته است به عنوان او به پایین گرانش coronavirus همه گیر در برزیل یک نظرسنجی منتشر شده در روز سه شنبه نشان داد. برزیل در حال حاضر بدترین شیوع هر کشور در حال توسعه.

نصب سیاسی و عمومی بهداشت بحران spooked عصبی سرمایه گذاران رانندگی در برزیل معیار Bovespa شاخص سهام 1.5 درصد کاهش در روز سه شنبه و هل دادن نرخ ارز به یک رکورد کم در دراز مدت نرخ بهره شروع به پریدن کرد.

"من مشاوره سرمایه گذاری خواهد بود نه برای اجرا به یک ساختمان در حال سوختن. در حال حاضر برزیل بهترین سمت چپ به متخصصان crazies دراز مدت اپورتونيست و کسانی که بدون گزینه های دیگر گفت:" آرماندو Castelar پژوهش هماهنگ کننده در برزیل موسسه اقتصاد (IBRE/FGV) در ریو دو ژانیرو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن