Oli دولت را نابالغ' سیاست خارجی مانع کشور را به روابط با همسایگان: نپال oppn احزاب

توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 9:05:26 pm یک جلسه از احزاب مخالف در روز سه شنبه به ا

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 9:05:26 pm
Nepal party leaders tell PM Oli to prove India charge or resign یک جلسه از احزاب مخالف در روز سه شنبه به این نتیجه رسیدند که Oli دولت به دنبال بسیار نامتوازن و غیر مسئولانه سیاست خارجی است که مانع نپال روابط با همسایگان خود از کاتماندو گزارش داد.

نپال احزاب مخالف در روز سه شنبه lambasted K P Oli دولت "نابالغ" سیاست خارجی گفت: آن است که مانع روابط کشور با همسایگان خود.

نخست وزیر Oli مواجه شده است انتقاد شدید از آنجایی که دولت خود را برای به روز رسانی این کشور در نقشه سیاسی با ترکیب سه استراتژیک کلیدی هندی سرزمین — Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura — در ماه گذشته. Oli است که شناخته شده برای خود را طرفدار چین گرایش نیز تحت فشار از خود رهبران حزب به استعفا هم به عنوان نخست وزیر و حزب صندلی خود را برای ضد هند اظهارات.

هفته گذشته نپال و حزب کمونیست (NCP) اجرایی رئیس Pushpa کمال Dahal 'Prachanda' خواستار Oli استعفای گفت: اظهارات اخیر خود که در هند بود و توطئه برای حذف او بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب".

یک جلسه از احزاب مخالف در روز سه شنبه به این نتیجه رسیدند که Oli دولت به دنبال بسیار نامتوازن و غیر مسئولانه سیاست خارجی است که مانع نپال روابط با همسایگان خود از کاتماندو گزارش داد.

به دلیل نابالغ سیاست خارجی انجام روابط با همسایگان رو به وخامت گذاشته و تبدیل شدن به بسیار پیچیده با توجه به رهبران کنگره نپال (NC) و Janta Samajbadi حزب (JSP). "در این جلسه به این نتیجه رسیدند که نپال مشکلات مواجه است در حالی که حفظ روابط خوب با همسایگان خود با توجه به دولت نابالغ سیاست خارجی" NC معاون رئیس جمهور Bimalendra Nidhi گفت: بدون نام بردن از هند است.

جالب, NC و JSP حمایت Oli دولت متمم قانون اساسی لایحه به redraw نپال جدید نقشه سیاسی ماه گذشته. این حرکت باعث یک ردیف بین هند و نپال با دهلی نو با تشریح عنوان "غیرقابل دفاع" "مصنوعی بزرگ شدن" از ادعاهای ارضی کاتماندو.

در این جلسه همچنین در مورد وضعیت کنونی سیاسی دولت تصمیم به prorogue خانه سیاست خارجی خود و رفتار خود را فقیر دست زدن به coronavirus همه گیر در میان دیگران, Nidhi گفت.

به عنوان فشار نصب شده بر او را از خود رهبران حزب به استعفا Oli روز پنج شنبه گذشته کردم هر دو مجلس پارلمان prorogued. این حرکت را جلوگیری از Prachanda جناح حمایت رهبران ارشد سابق و نخست وزیران Madhav نپال و Jhalanath Khanal را با رأی عدم اعتماد به نفس در برابر او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن