نفت سقوط رشد coronavirus موارد استوک تقاضای سوخت نگرانی

توسط: رویترز | سئول | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 11:02:35 am برای هفته برنت است تا 4.3 درصد و قیمت ن

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 11:02:35 am
Oil rises on bargain-hunting, hopes for stockpile purchases, US crude stocks jump by 13 mln bbls - API, Hopes for purchases for countries' oil reserves lend support, Global economy headed for sharpest downturn since 1930s - IMF, global crude oil prices update wendesday, commodity market news, business news india, indian express business news برای هفته برنت است تا 4.3 درصد و قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت است تا 5.6%. (عکس)

قیمت های نفت خام کاهش یافت و در روز جمعه به عنوان تجدید حیات coronavirus در سطح جهان و در ایالات متحده بزرگترین مصرف کننده ی نفت کاهش نیافته چشم انداز تقاضای سوخت بازیابی.

قراردادهای آتی نفت خام برنت شد پایین 37 سنت یا 0.9% در $42.77 در هر بشکه رسید که از 00.42 GMT و آمریکا وست تگزاس اینترمدیت (WTI) قراردادهای آتی نفت خام کاهش یافت و 34 سنت یا 0.8% $40.31 در هر بشکه رسید. هر دو معیار افزایش بیش از 2% در روز پنج شنبه ها رو با قوی تر از انتظار مشاغل آمریکا در داده ها و کاهش خام ایالات متحده روبرو است. برای هفته برنت است تا 4.3 درصد و قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت است تا 5.6%.

افزایش روزانه موارد coronavirus اما در سطح جهانی و در ایالات متحده تحت فشار قیمت ها.

جدید ایالات متحده COVID-19 موارد افزایش بیش از 50,000 روز پنج شنبه در تنظیم یک رکورد برای سومین روز متوالی با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

"بازار تبدیل شده است به طور فزاینده اعتماد به نفس است که کاهش محدودیت در سفر و کسب و کار را افزایش تقاضا برای نفت خام اما همه گیر پیشرفت را تهدید به از خط خارج این بازیابی" ANZ تحقیقات گفت: در یک توجه داشته باشید. "بهبود در بنزین تقاضا خواهد فلات تا زمانی که اقتصاد ایالات متحده را بهبود می بخشد ،

بنزین تقاضا خواهد شد از نزدیک تماشا به عنوان ایالات متحده سر به آن ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته به عنوان بسیاری از آمریکایی ها در حال انتظار برای ضربه زدن به جاده. آمریکا ذخایر بنزین افزایش 1.2 میلیون بشکه در هفته به تاریخ 26 ژوئن با توجه به داده ها از اداره اطلاعات انرژی منتشر شده در روز چهارشنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب