مقامات: Outsider آشوبگران ممکن است به ارمغان آورد 'سازمان یافته ضد شورش' به فارگو

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت که در صحبت کردن با مأموران اجرای قانون که شب را صرف سرکوب شور

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت که در صحبت کردن با مأموران اجرای قانون که شب را صرف سرکوب شورش روشن بود به افسران که برخی از کسانی که در زمان بخشی در شنبه رویداد وجود ندارد برای ترویج پیشرفت اما در عوض به منطقه آمد "خشونت و خرابکاری."

شنبه شورش منجر به دستگیری 18 از جمله شامل 10 نفر به اتهام مشارکت در شورش با توجه به فارگو رئیس پلیس دیو تاد که تکرار بورگوم اظهارات در مورد انگیزه برخی از معترضان.

تاد گفت: اطلاعات به دست آمده توسط مخفی افسران که آمیخته با معترضان در ترکیب با سایر اطلاعات به رهبری مقامات به این نتیجه که برخی از تظاهر کنندگان در روز شنبه رویداد وجود دارد در درجه اول به "غارت و سوزاندن."

تاد گفت: چهار افسر پلیس زخمی شدند در درگیری با معترضان از جمله دو افسر که دچار تکان مغزی از برخورد با اشیاء و دو افسر که دچار خستگی گرما.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فارگو پلیس گفت: آنها مشغول به کار بودند در کنار هم قرار دادن یک لیست از هر کسی که دستگیر شد در ارتباط با شورش اما این لیست در دسترس بود که از اواخر روز یکشنبه ،

تاد گفت: فارگو پلیس در حال بررسی فیلم از شهرستان دوربین های مدار بسته و اضافی دستگیری ممکن است.

با توجه به یک لیست آنلاین ایجاد شده توسط Cass County زندان نه مردم برگزار می شد در زندان صبح روز یکشنبه به ظن مشارکت در شورش و در برخی موارد اتهامات دیگر. نه تنها یکی است که از خارج از فارگو-مورهد منطقه است.

نه مردم و پتانسیل اتهامات آنها ممکن است شامل:

  • Kylee Angelise-امید Davidson, 19, Fargo, شورش
  • مارتین ادوارد جکسون, 34, وست فارگو شورش جلوگیری از دستگیری
  • آدم کریستوفر Maack, 31, Fargo, شورش جلوگیری از دستگیری
  • کیمبرلی Aulakh, 35, فارگو, شورش
  • Negasi Berhe, 23, Fargo, شورش, جلوگیری از دستگیری
  • عروسکی آنتونی ماتا, 26, فرزنو کالیفرنیا شورش جلوگیری از بازداشت حمل سلاح پنهان داشتن مواد مخدر
  • Natascha ممکن است Gripentrog, 29, وست فارگو شورش جلوگیری از دستگیری
  • Errick استیون توآ, 31, Fargo, شورش, جلوگیری از دستگیری
  • Gary زنده, 69, Fargo, شورش, جلوگیری از بازداشت.

بسیاری از نشان دادن رخ داده است که روز شنبه در فارگو صلح آمیز بود که جمعیت راهپیمایی برای نشان دادن خشم و سرخوردگی بیش از مرگ جورج فلوید که درگذشت در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس در مه 25.

تجمع سازمان گفت: این رویداد آنها برنامه ریزی شده به پایان رسید حدود 6 بعد از ظهر پنج شنبه در سراسر زمان فارگو پلیس آغاز شد هشدار تظاهر کنندگان این رویداد تبدیل شده بود غیر قانونی و مقامات را مرحله به آن را تعطیل کند.

تاد گفت: ماموران اقدام چندین بار به خلاص از معترضان به عنوان یک راه برای خلع سلاح تنش اما هر بار تظاهر کنندگان فشرده به جلو به شدت در نهایت شروع به پرتاب بطری آب و دیگر اشیاء در افسران.

تاد گفت: ماموران شد به دام افتاده در یک وسیله نقلیه است که معترضان آن را احاطه کرده و شروع به تپش در ویندوز خود و این که در آن نقطه تصمیم گیری ساخته شده بود به فشار به طور فزاینده متخاصم معترضان از منطقه مرکز شهر.

حدود 8:10 بعد از ظهر افسران شروع به هل دادن جمعیت به سمت شرق پایین خیابان اول شمالی و معترضان واکنش نشان داد و با پرتاب سنگ و اشیاء دیگر.

مقامات اخراج دور از pepperball اسلحه و توزیع گاز اشک آور به تظاهر کنندگان ایجاد موقت مانع با استفاده از dumpsters از یک کسب و کار در این نزدیکی هست.

در حدود همان زمان تظاهرات شروع فوق العاده ویندوز از کسب و کار از جمله JL, آبجو, هتل دونالدسون و دروازه شهر بانک.

تاد گفت: تظاهر کنندگان قادر بودند به داخل JL آبجو و بانک اما هیچ پول گرفته بود.

او گفت: قبل از شروع شورش تعدادی از افرادی که درگیر در تظاهرات تلاش برای حفظ آرامش مردم و گفت: این اقدامات ممکن است مانع برخی از افسران از آزار بودن است.

تاد گفت: کسانی که سعی در نگه داشتن واقعه از تبدیل خشونت باید قدردانی خود را.

به گفته تاد شد, گزارش از معترضان گرفتن صدمه دیده است از جمله یکی که دچار زخم زدن به بازو و دیگری که ممکن است به ضرب گلوله در پا.

تاد گفت: صبح روز یکشنبه که او تا به حال شده است قادر به تایید چه کسی کشته شد یا چه شرایطی ممکن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب