افسر که به زانو در جورج Floyd را از گردن متهم به قتل

در پنج شنبه, مه 29, اخبار کنفرانس, شهرستان Hennepin وکیل Mike Freeman تایید اتهامات سابق, مینیاپولیس, اداره پل

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

در پنج شنبه, مه 29, اخبار کنفرانس, شهرستان Hennepin وکیل Mike Freeman تایید اتهامات سابق, مینیاپولیس, اداره پلیس, افسر درک چوین. او گفت: در آن زمان چهار روز به اتهام چوین به دلیل وجود بار بالاتر از اثبات اتهام مأموران اجرای قانون.

"این است که تا کنون سریع ترین ما تا کنون به اتهام یک افسر پلیس" فریمن گفت.

چوین متهم شده است با سوم قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس با توجه به Hennepin شهرستان شکایت کیفری. مینه سوتا اداره جنایی و دلهره او را بازداشت و او است که برگزار می شود در مینیاپولیس به گفته وزارت امور خارجه وزارت امنیت عمومی.

سه دیگر افسران که در صحنه شب دوشنبه که برای متوقف کردن چوین اند و دستگیر شده است اما Freeman روز جمعه گفت که دولت فدرال و تحقیقات هنوز باز است. او گفت دفتر او zeroed در چوین به طور خاص به دلیل "ما احساس می شود آن را مناسب برای تمرکز بر روی خطرناک ترین مجرم است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در پاسخ به اخبار چوین را بازداشت فلوید خانواده به عنوان به خوبی به عنوان وکیل بن Crump منتشر شد یک بیانیه مشترک خواستار چوین بازداشت یک "خوش آمدید اما سر رسیده و قدم در راه عدالت است." گفتند آنها می خواهند برای دیدن سه تن دیگر از ماموران از صحنه بازداشت و که آنها انتظار دارند و می خواهند اتهام قتل درجه اول نه سوم.

"در حالی که این حق است و لازم است ما نیاز شهر مینیاپولیس — و شهرستانها در سراسر کشور — برای رفع این سیاست ها و کمبود آموزش است که اجازه این قتل غیر قانونی — و بسیاری دیگر — رخ می دهد" گفتند.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گفت: "ما یک ملت در یک چهارراه و تصمیم امروز از شهرستان وکیل است اولین گام ضروری در دیگر جاده به سمت عدالت و درمان شهرستان ما است."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در پاسخ به چوین بازداشت در توییتر جمعه گفت این بود: "خوب اولین گام به سمت عدالت برای جورج فلوید."

"اما آن را تغییر نمی کند مشکلات سیستمیک و مداوم نابرابری که منجر به مرگ یا درد جوامع ما زندگی می کنند هر روز با" او اضافه شده است. "ما متعهد به تغییر است."

فلوید, 46, درگذشت یک بیمارستان چهار شنبه, مارس 25 بعد از او دستگیر شد و توسط پلیس مینیاپولیس در جعل اتهام. فیلم نشان می دهد فلوید و دیگران درخواست یک افسر پلیس برای جلوگیری از به عنوان او به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه.

پلیس در ابتدا گفت فلوید بود به بیمارستان فرستاده شده زمانی که او تجربه پزشکی پریشانی در طول بازداشت.

ویروسی تصویری برانگیخته ایالتی و فدرال تحقیقات فلوید مرگ و این باعث خشم در دولت و فراتر از آن. چندین محلی و مقامات دولتی به نام برای ماموران درگیر می شود تحت پیگرد قانونی قرار. چهار افسر حاضر در صحنه — چوین توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng — از کار اخراج شدند سه شنبه ،

گروه های حمایت شد و سریع به تماس برای دستگیری لین Thao و Kueng به عنوان به خوبی. در بیانیه ای مینه سوتا فصل از شورای آمریکایی-اسلامی روابط, مدیر اجرایی, Jaylani حسین (ع) رفت و تا کنون به می گویند که این سه باید به قید وثیقه صورت گرفته را بازداشت.

"به دلیل جدی بودن جرم و درد ناشی از آن است که جامعه ما بپرسید که هیچ قید وثیقه اعطا می شود به آن دسته از افسران هنگامی که همه آنها دستگیر شده," او گفت:.

NAACP وزن در چوین بازداشت نیز گفت در توییتر که "ما نمی خواهد استراحت تا زمانی که همه از افسران متهم شده اند در این قتل است."

تظاهرات بیش از مرگ طولانی را در سومین روز پنج شنبه با تظاهرکنندگان دوباره رو با مینیاپولیس, افسران پلیس 3 حوزه. یک شبه غارتگران شکست را به فروشگاه های مختلف در منطقه و آتش به حداقل 16 کسب و کار. معترضان در زمان بیش از حوزه قبل از سوختن آن.

گسترده غارت گزارش شد در سنت پل در روز پنج شنبه و حومه جوامع شروع به قفل کردن در پیش بینی بیشتر نمیتوانیم.

Coverage of the George Floyd story


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب