افسر متهم به قتل Rayshard بروکس

توسط: AP | آتلانتا | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:17:23 pm این صفحه نمایش, گرفتن, گرفته شده از

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: AP | آتلانتا | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:17:23 pm
این صفحه نمایش, گرفتن, گرفته شده از بدن دوربین ارائه شده توسط آتلانتا اداره پلیس نشان می دهد Rayshard بروکس صحبت با افسر گرت Rolfe, سمت چپ, در پارکینگ یک وندی رستوران اواخر جمعه, ژوئن 12, 2020, در آتلانتا. (آتلانتا اداره پلیس از طریق AP)

دادستان آورده اتهام قتل در برابر سفید آتلانتا افسر پلیس که در شات Rayshard بروکس در بازگشت گفت که بروکس بود و نه یک تهدید مرگبار و که افسر لگد زخمی مرد سیاه و سفید ارائه شده و هیچ درمان پزشکی برای بیش از دو دقیقه به عنوان او در حال مرگ افتاده بر روی زمین است.

Brooks, 27, بود برگزاری یک تفنگ بی حس کردن او ربوده و از افسران و او بعد از آن در آنها در جریان درگیری, اما او در حال اجرا در زمان و 18 فوت و 3 اینچ از افسر گرت Rolfe زمانی که Rolfe شروع به تیراندازی دادستان منطقه پل هوارد گفت: در اعلام اتهامات در روز چهارشنبه. تفنگ بی حس کردن طیف وسیعی از حدود 15 فوت است.

"من او را!" دادستان به نقل از Rolfe عنوان کرد و گفت.

جنایت, قتل, اتهام Rolfe, 27 حمل زندگی در زندان و یا اعدام اگر دادستان تصمیم به دنبال آن است. او همچنین متهم با 10 دیگر جرائم مجازات دهه پشت میله های زندان.

جمعیت تظاهرکنندگان مارس به کنگره چهار شنبه, ژوئن 15 سال 2020 در آتلانتا. NAACP مارس به کنگره همزمان با راه اندازی مجدد از گرجستان 2020 مجمع عمومی. نمایندگان مجلس بازگشت و با پوشیدن ماسک و به دنبال قوانین جدید برای راه اندازی مجدد جلسه در طول بیماری همه گیر. (استیو شافر/مجله آتلانتا قانون اساسی از طریق AP)

تصمیم به تعقیب آمد کمتر از پنج روز پس از کشتار در خارج از وندی رستوران را لرزاند یک شهر "و یک ملت" در حال حاضر roiled از مرگ جورج فلوید تحت یک افسر پلیس را به زانو در مینیاپولیس در اواخر ماه گذشته.

"ما به این نتیجه رسیدند در آن زمان که آقای بروکس به ضرب گلوله کشته شد که او مطرح نیست یک تهدید فوری از مرگ" هوارد گفت.

دوم افسر Devin برازنان, 26 ایستاده بود در بروکس' شانه به عنوان او تلاش برای زندگی هوارد گفت. برازنان شد متهم با تشدید حمله و نقض سوگند خود را.

دادستان منطقه گفت: برازنان است که همکاری با دادستان و شهادت خواهد شد گفت: این اولین بار در 40 جمله مواردی است که در آن یک افسر آمده بود به جلو به انجام این کار. اما یک وکیل برای برازنان قاطعانه رد او توافق کرده بود پیگرد شاهد و گفت: او شفاعت گناه به هر چیزی.

یک وکیل برای بروکس' بیوه هشدار داد که این اتهامات هیچ دلیلی برای شادی است.

"ما باید برای جشن آمریکایی های آفریقایی تبار به عنوان زمانی که ما یک تکه از عدالت مانند امروز. ما نباید به جشن و رژه زمانی که یک افسر پاسخگو" وکیل L. کریس استوارت گفت.

بروکس' بیوه Tomika میلر گفت: من برای شنیدن جزئیات جدید از آنچه اتفاق افتاده است به او شوهر خود را در دقیقه.

"من احساس کردم همه چیز را که او احساس فقط با شنیدن آنچه که او را از طریق رفت و آن را صدمه دیده است. آن صدمه دیده است واقعا بد است," او گفت:.

خبر آمد در یک روز سریع تحولات مربوط به مسابقه و برابر عدالت است. جمهوری خواهان در کنگره پرده برداری از یک بسته از پلیس اقدامات اصلاحات.

و حرکت به خلاص شدن از شر مؤتلفه بناهای تاریخی و نژادی توهین آمیز نمادهای برتر آمریکا در میز صبحانه با ساز از عمه Jemima شربت و مخلوط نان شیرین و پهن انداختن 131 ساله با نام تجاری.

بروکس' کشتن جمعه شب موجب جدید تظاهرات در گرجستان سرمایه پس از گاهی آشفته تظاهرات بیش از فلوید مرگ تا به حال تا حد زیادی درگذشت. آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر استعفا داد کمتر از 24 ساعت پس از بروکس درگذشت و وندی رستوران سوزانده شد.

Rolfe اخراج شد پس از تیراندازی در حالی که برازنان قرار داده شد روی میز وظیفه.

پیش از این دادستان منطقه اعلام Rolfe وکلا با صدور بیانیه ای گفت این افسر ترس برای ایمنی خود و دیگران در اطراف او و توجیه بود در تیراندازی بروکس. Rolfe آتش گشودند پس از شنیدن یک صدا "مانند یک گلوله و دیدم یک فلش در مقابل او" ظاهرا از تفنگ بی حس کردن.

اما دادستان منطقه گفت: بی حس کردن تفنگ که بروکس برگزار شده بود دو بار اخراج شد و در نتیجه خالی و دیگر یک تهدید.

برازنان وکیل آماندا کلارک پالمر گفت: اتهامات علیه این افسر بودند بی اساس است. او گفت: برازنان ایستاده بود زخمی در دست نیست شانه خود را برای یک دوره کوتاه از زمان به مطمئن شوید که بروکس نیست باید یک سلاح است.

پلیس به نام شده بود به رستوران بیش شکایت از یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط. یک افسر در بر داشت بروکس خواب پشت فرمان و یک نفس تست نشان داد او مست.

پلیس-دوربین نشان داد بروکس و افسران نسبتا آرام و محترمانه گفتگو "تقریبا خوشگذران" با توجه به دادستان منطقه برای بیش از 40 دقیقه قبل از همه چیز به سرعت به خشونت تبدیل شد زمانی که ماموران سعی دستبند او را. بروکس کشتی با افسران برداشت یکی از بی حس کردن اسلحه و شلیک آن در یکی از آنها را به عنوان او را از طریق پارکینگ.

کالبد شکافی داشت که دو بار در پشت. یک شات سوراخ قلب خود, دادستان منطقه گفت.

پس از بروکس به ضرب گلوله کشته شد او داده شد بدون توجه پزشکی برای بیش از دو دقیقه هوارد گفت.

دادستان منطقه گفت: Rolfe و برازنان بود تا 6 بعد از ظهر پنج شنبه به تسلیم. او گفت که او می خواهم درخواست USD50,000 پیوند برای برازنان و هیچ وثیقه برای Rolfe.

بعد جمعه وجود داشته است گزارش می دهد که آتلانتا افسران پلیس بودند پیاده کردن شغل و یا تماس در بیمار را در اعتراض به اتهامات عنوان شده علیه.

این APD گفت: در یک صدای جیر جیر آن است که تجربه بالاتر از حد معمول تعدادی از افسران تماس برای تغییرات خود را اما که "ما منابع به اندازه کافی برای حفظ عملیات & باقی می ماند و قادر به پاسخگویی به حوادث است."

در مینیاپولیس مورد درک چوین افسر که قرار زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه با اتهام قتل است. سه نفر دیگر از افسران متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم.

در واشنگتن حمله داعش اعلام کرد که بلند پروازانه ترین GOP پلیس-بسته اصلاحات در سال, از جمله افزایش استفاده از نیروی, پایگاه داده, محدودیت در chokeholds و جدید کمیسیون برای بررسی اجرای قانون و نژاد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن