بوی در گرند فرک می تواند تصفیه خانه زیستی زباله شهرستان بوشهر

Red River تصفیه خانه زیستی است که به احتمال زیاد نهایی علت بوی غیر معمول که پیچید از طریق چنگال بزرگ در هفته

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

Red River تصفیه خانه زیستی است که به احتمال زیاد نهایی علت بوی غیر معمول که پیچید از طریق چنگال بزرگ در هفته های اخیر, شهرستان, مدیر, تاد Feland گفت: عنوان این مجموعه فعالیت خود را آغاز و انتشار زباله به این شهر سیستم تصفیه آب در راه خود را به فاضلاب لاگون غرب این شهر است.

بوی شده بود یک منبع رمز و راز در این شهر در هفته های اخیر به خصوص در میان برخی گمانه زنی ها توسط ساکنان که به زبان انگلیسی Coulee که می تواند تبدیل به راکد و منتشر می کنند بوی ممکن است کمک به این موضوع است.

"آن شده است قوی تر از سال جاری نسبت به سال گذشته و من فکر می کنم در بخش ما تا به حال بیشتر صنعتی بارگذاری به ما تصفيه خانه فاضلاب و لاگون و خاص (پس از) Red River تصفیه خانه زیستی آغاز شده تا این (گذشته) زمستان" Feland گفت. "در طول راه اندازی وجود دارد برخی از استحکام بالا ترشحات که یک بار خود را پردازش می شود و قصد آن را نمی خواهد به عنوان قوی از تخلیه به ما سيستم تصفيه فاضلاب."

Feland اضافه شده است که این تاسیسات به نظر نمی رسد که شکسته و یا بیش از حد هر گونه مقررات در آن فاضلاب خروجی.

این تصفیه خانه زیستی تسهیلات است 80,000 فوت مربع پیچیده است که تبدیل ضایعات کشاورزی به اتانول. ساخت و ساز آغاز شد و در سال 2018 و به این نتیجه رسیدند به تازگی از خروج از کارخانه آماده به تولید مورد انتظار 16 میلیون گالن سوخت سالانه است. بسیاری از آن است که انتظار می رود به فروش می رسد در سواحل غرب و در کانادا که در آن سوخت با استانداردهای اقتصادی پاداش فروش سازگار با محیط زیست دوستانه سوخت و فرآیندهای تولید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Keshav Rajpal یک شریک پدر و مادر پیشرو در شرکت زیست توده, راه حل گفت: در ماه نوامبر که او انتظار ندارد یک "چالش برداشت" از پاییز گذشته به طور معنی داری تحت تاثیر قرار اولین سال تولید.

مرتبط با: Grand Forks تصفیه خانه زیستی ساخت و ساز در اتمام, آماده به سطح شیب دار بالا'

Feland گفت که او انتظار ندارد بوی به یک مسئله تکراری — در بخشی به دلیل شهر جدید فاضلاب فرآیندهای خواهد شد کمک به دور زدن فاضلاب لاگون در آینده و از آنجا که او انتظار ندارد ضایعات از پالایشگاه به قدری قوی, پس از راه اندازی کامل است. بوی باید محو در سراسر این دوره از تابستان است.

Feland اضافه شده که این شهرستان در حال همکاری با پالایشگاه و دولت بر روی "به روز رسانی موقت خود را راه اندازی اجازه" و که آن را به یک فاضلاب "قبل از درمان سیستم" کار قبل از تابستان تا پایان پیش رو برداشت خواهد شد که ارائه تسهیلات با مواد خام است.

مقامات با تصفیه خانه زیستی و زیست توده, راه حل بازگشت نیست ایمیل به دنبال نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن