اوباما ظهور به عنوان مرکزی رقم در سال 2020 ریاست جمهوری

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 12:12:56 pm دموکرات ها در حال مشتاقانه استقبال از او

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 12:12:56 pm
donald trump, barack obama, us presidential elections, us elections 2020, obama us elections 2020, joe biden دموکرات ها در حال مشتاقانه استقبال از اوباما به عنوان یک سیاسی wingman برای جو بایدن که صرف نظر توسط سمت خود به عنوان معاون رئیس جمهور. (AP)

نزدیک به هشت سال بعد از او گذشته بود در انتخابات, باراک اوباما در حال ظهور است به عنوان یک شکل مرکزی در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری.

دموکرات ها در حال مشتاقانه استقبال از اوباما به عنوان یک سیاسی wingman برای جو بایدن که صرف نظر توسط سمت خود به عنوان معاون رئیس جمهور. اوباما باقی مانده حزب محبوب ترین شکل به خصوص با رای دهندگان و جوان دموکرات و بایدن را در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در حال برنامه ریزی برای او به یک بسیار قابل رویت نقش در این ماه آمده است.

برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بدان معناست که یک فرصت برای تمرکز ویژه بر روی یکی از مورد علاقه خود را سیاسی روکش.
در روزهای اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان او را به شدت تحت فشار قرار دادند تئوری های توطئه در مورد اوباما طراحی شده به رئیس جمهور محافظه کار پایه خودگذشتگی بایدن توسط انجمن و منحرف کردن اذهان از حرص و ولع خوردن از گریم بهداشت و اخبار اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر.

"پارتیزان در هر دو طرف می خواهند به این مورد اوباما" گفت: Ned قیمت که در خدمت به عنوان سخنگوی اوباما در کاخ سفید شورای امنیت ملی.

تجدید تمرکز سیاسی اوباما مجموعه صحنه را برای یک انتخابات در مورد آینده کشور نیز خواهد شد که در مورد آن گذشته است. به عنوان بایدن به نظر می رسد به اوباما برای اعتبار شخصی او را نیز در حال اجرا برای بازگرداندن برخی از رئيس جمهور سابق میراث است که به طور سیستماتیک برچیده با مغلوب ساختن پیشی جستن. رئیس جمهور فعلی در حال اجرا است به پایان برساند این کار است.
در عین حال تهمت ضد اوباما فشار نیز اغلب طول می کشد در یک تیره تر بیشتر توطئه گر تن که می رود به مراتب فراتر از تفاوت در مراقبت های بهداشتی سیاست و نقش امریکا را در جهان است. او در حال حاضر تمرکز بر اقدامات اوباما و بایدن و مشاور امنیت ملی در زمان در واپسین روزهای دولت خود را به عنوان آنها را مشاهده گزارش های اطلاعاتی درباره مایکل فلین.

فلین به حال در کوتاه مدت روی لئامت دادن مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مشاور امنیت ملی قبل از اخراج برای دروغ گفتن به معاون رئیس جمهور مایک پنس در مورد تعامل با سفیر روسیه به آمریکا

مغلوب ساختن پیشی جستن خود دولت اذعان کرد در روز چهارشنبه که مشاوران اوباما به دنبال روش های مناسب در بخش خصوصی "دریدن" فلین نام بود که redacted در گزارش های اطلاعاتی دلایل حفظ حریم خصوصی. فلین در نهایت التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی هر چند مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری منتقل هفته گذشته برای رها کردن پرونده علیه او.

با وجود هیچ مدرکی از تخلف توسط اوباما و بایدن و یا دیگر مقامات دولت تهمت مشتاقانه هل دادن مفهوم نامشخص و جنایت علیه رئیس جمهور سابق نام تجاری آن "Obamagate".

او در حال حمایت متحدان جمهوری خواه از جمله ایالت آیووا چاک Grassley که در زمان به طبقه سنا این هفته به درخواست از فلین موضوع: "آنچه اوباما و بایدن می دانم و زمانی که آنها آن را می دانم؟" مغلوب ساختن پیشی جستن غیرت است موجب نگرانی در میان برخی از سابق اوباما و بایدن مشاوره در مورد چگونه به دور او ممکن است مایل به در با استفاده از اهرم دولت به خود فشار پرونده آنها در انتخابات سال است.

وزارت دادگستری در حال انجام تحقیقات به ریشه های روسیه کاوشگر که نیرنگ فلین و دیگر تهمت همکاران.

مغلوب ساختن پیشی جستن تجدید تمرکز بر اوباما می آید به عنوان خواهان رشد به طور فزاینده ای نگران است که افزایش coronavirus تلفات و cratering اقتصاد آسیب خواهد شد رئیس جمهور انتخاب مجدد چشم انداز در ماه نوامبر. بیش از 84,000 آمریکایی درگذشت از ویروس و بیش از 30 میلیون نفر ادعا کرده اند بیکاری است.

بایدن انتخاباتی به خود جلب کرد یک ارتباط مستقیم بین رئیس جمهور حمله به اوباما و بحران دوقلو ضرب و جرح دولت او.

"این جای تعجب نیست که رئیس جمهور نامنظم شلاق رئیس جمهور اوباما از جان گذشته برای منحرف کردن اذهان از خود را شکست به عنوان فرمانده کل قوا که باید هزینه هزاران نفر از آمریکایی ها زندگی خود را در طول این بحران گفت:" TJ Ducklo یک بایدن سخنگوی کمپین.

مغلوب ساختن پیشی جستن تاکید بر اوباما نیز می آید به عنوان رئیس جمهور سابق آغاز می شود به ظهور از یک دوره سه ساله از سیاسی داری به عنوان او آماده برای در آغوش نقش خود را به عنوان پیشرو جانشین برای بایدن.

هفته گذشته اوباما گفت: جمع زیادی از فارغ التحصیلان از دولت او که DOJ تصمیم به رها کردن فلین مورد قرار دادن "حکومت قانون در خطر است". او همچنین با انتقاد از تهمت کاخ سفید را از دست داده و coronavirus بیماری همه گیر.

بایدن انتخاباتی شده است مشتاق به دریافت اوباما درگیر در انتخابات هر چند خود را دقیق نقش است که هنوز تشکیل, به خصوص با توجه به این که این بیماری همه گیر است طرح میتوانست به این کمپین برنامه ریزی برای تظاهرات و دیگر در فرد حوادث در میدان نبرد متحده است. رئيس جمهور سابق نیز انتظار می رود به کمپین دموکرات مجلس نمایندگان و سنا نامزد در سراسر کشور است.

هر چند اوباما در مبارزات انتخاباتی برای انتخابات مقدماتی دموکرات ها در سال 2018 midterms او بیشتر سعی در جلوگیری از آشکار سیاست پس از ترک کاخ سفید است. او صحبت کردن علنی در برابر تهمت در موارد نادر خسته کننده بسیاری از دموکرات ها که می خواستم او را به تهاجمی تر در تماس جانشین او.

اما 2020 انتخابات همواره loomed به عنوان لحظه ای که اوباما را گام کردن حاشیه و او گفت: مشاوران او را مشتاق به انجام این کار. با وجود او گوش خراش عمومی بی طرفی در طول دموکراتیک اولیه او به صحبت کرد بایدن به طور منظم و همچنان به انجام این کار به عنوان کمپین حرکت به انتخابات و با توجه به دستیاران.

بایدن انتخاباتی می بیند اوباما به عنوان یک روشن دارایی به عنوان آنها به دنبال نه تنها انرژی دموکرات ها اما همچنین به درخواست تجدید نظر به مستقل و میانه رو جمهوری خواهان که ممکن است با احتیاط از چهار سال بیشتر از مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن