Nystrom مذاکرات ائتلاف-ساختمان پس از پیروزی DFL تایید

در انجام این کار Nystrom اولین زن نامزد برای هر دو حزب عمده در 8 تاریخ. در همراهی با او bonafides و سیاسی تمرک

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

در انجام این کار Nystrom اولین زن نامزد برای هر دو حزب عمده در 8 تاریخ. در همراهی با او bonafides و سیاسی تمرکز Nystrom گفت: مبارزات انتخاباتی او نشان دهنده فشار بیشتر منطقی انسانی سیستم مراقبت های بهداشتی از آمریکایی ها در حال حاضر زندگی می کنند.

او interparty رقبای Galylene Spolarich و سورن Sorenson, دست آورد 18 درصد و 1.5 درصد بود. این غرفه در تضاد DFL کنوانسیون دو سال پیش هنگامی که تنها یک عضو از شکسته زمینه نامزدها — که شامل جو Radinovich, Leah فایفر, Jason Metsa و میشل لی — موفق به جلب بیش از 60% آستانه. که فقط یک لحظه از تحولات در کنوانسیون پس از آن-کنگره ریک نولان گفت: تا به حال "رفته ریل" و Radinovich تنها ظهور به عنوان نامزد قطعی ماه بعد در طول مقدماتی در ماه اوت است.

مسائل بخش میان ولایت DFLers — به خصوص در اطراف این موضوع از مس و نیکل معدن و تاثیر آن بر منطقه و اقتصاد و اکوسیستم — ادامه خواهد داد به سگ Radinovich به انتخابات عمومی. این بخش ذکر شد به عنوان یک دلیل در بخشی که Radinovich نمی تواند کوه یک ائتلاف قوی به اندازه کافی به چالش در حال حاضر کنگره پیت Stauber R-دولوت.

پس از آن به شمار سوال: آیا روز یکشنبه غالب پیروزی برای Nystrom نشان می دهد حزب اتحاد مجموعه آن اختلافات را کنار گذاشته و بسیج در اطراف یک کاندیدای واحد و یا Nystrom باید برای پیدا کردن یک راه برای متحد کردن DFL پایه ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

طی یک مصاحبه تلفنی روز شنبه, مارس 26, Nystrom گفت: او را آگاه شکسته سیاست اطراف معدن در منطقه 8 است و به دنبال آورد و همه با هم با یک پیام جهانی است که می تواند سرنگون Stauber.

او گفت: Radinovich در یک نقطه تنگ پس از گذراندن شدت به ضرب و شتم مخالفان خود را در طول اولیه و سپس مجبور به تجمع این حزب با تنها سه ماه است که متفاوت از او را تا حد زیادی بلامنازع نامزدی و طولانی نامزدی از اکتبر سال گذشته است.

"ما باید با خودمان صادق و همانطور که می دانید به عنوان DFLers ما یک چادر" Nystrom گفت. "مردم وجود دارد که سقوط بر روی تمام طرف های مختلف وقتی که می آید به طور خاص به مس-نیکل استخراج از معادن موضوع است. ... برخی از مردم وجود دارد که در حال رفتن به بسیار نگران است. به عنوان Minnesotans بسیاری از ما ورزشکاران و زنان. ما واقعا ارزش آب پاک و هوای پاک, پاک, آب و حفاظت از محیط زیست ما. ... من واقعا بر این باورند که کارگران معدن هستند نه ضد محیط زیست است."

"من فکر می کنم آن را در مورد انجام هر آنچه که ما می تواند به عنوان DFL را به گروه با هم و گفتگو و نه به افراطی اظهارات در انتهای هر" اضافه شده Nystrom که هشدار داد که جمهوری خواهان ممکن است سعی کنید به مس-نیکل معدن گوه موضوع آمده نوامبر. "واقعا درک کنند که اگر من عضو کنگره است که به نمایندگی از همه مردم ... به تشویق همه برای گوش دادن به همه و نه به تعطیل هر گروه و واقعا مطمئن شوید که من با گوش دادن به آنها."

در حالی که Nystrom گفت که او تا به حال برخی از تجربه در کمپین بلیزرز زمانی که او برای فرار مینه سوتا خانه, او گفت: آن را یک تنظیم راه اندازی اولین پیشنهاد برای کنگره در طول coronavirus بحران است. او در ستایش مبارزات انتخاباتی او و تیم میزبان از داوطلبان که از تغییر درب-ضربه زدن به گوشی بانکداری بدون دردسر.

"ما شاهد یک چشم انداز مثبت در داوطلبان ... و ما نیز دیده می شود یک چشم انداز مثبت در کمک های مالی" Nystrom گفت. "در این زمان واقعا دشوار است از نظر مالی ... دیده ایم مردم را هر کمی که آنها را از آنجا که آنها فقط می خواهم برای نشان دادن در راه خود را برای حمایت از این کمپین و دیدن که یک مراقبت های بهداشتی قهرمان می شود به کنگره است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن