NYPD ترک در یکی دیگر از بزرگ تشییع جنازه stoking تنش

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه 2020 1:50:29 pm تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی نش

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه 2020 1:50:29 pm
NYPD cracks down on another big funeral, stoking tensions تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی نشان داد ماموران در ماسک محافظ در تعقیب یک وانت از طریق بروکلین قصبه پارک محله به عنوان آن را به انجام بدن مرحوم خاخام. (AP/فایل)

تنش بین پلیس و اعضای شهر نیویورک Hasidic جامعه یهودی هایش دوباره پنج شنبه به عنوان افسران قطع شلوغ بارداري به سرکوب اجتماعی فاصله متخلفان.

تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی نشان داد ماموران در ماسک محافظ در تعقیب یک وانت از طریق بروکلین قصبه پارک محله به عنوان آن را به انجام بدن مرحوم خاخام.

افسران شنیده می شود فریاد در ده ها تن از مردم راهپیمایی در پشت ون به خارج شدن از خیابان و بر روی پیاده رو. A 17-year-old boy گرفته شده بود را بازداشت و با صدور احضاریه برای رفتار آشوبگرانه و پس از او متهم به هل دادن یک مقام پلیس با توجه به یک پلیس سخنگوی Sgt. Mary Frances o'donnell.

پنجشنبه رویارویی آمد و دو روز پس از شهردار, بیل د Blasio دامن زده بخش با یک سری از توییت پس از او به بروکلین برای نظارت بر پراکندگی هزاران نفر از مردم که شلوغ خیابان های ویلیامزبرگ برای تشییع جنازه یکی دیگر از خاخام.

نیویورک ممنوع اعلام کرده است هر گونه اجتماعات و هر اندازه برای هر هدف به عنوان coronavirus مرتبط شده است حداقل 18,000 مرگ و میر در این شهرستان در چند هفته. د Blasio به نام تجمع بزرگ "کاملا غیر قابل قبول" در یک توییت نوشت و در دیگری: "پیام من به جامعه یهودی و همه جوامع است و این ساده است: زمان برای هشدار گذشته است."

سناتور. تد کروز سناتور تگزاس با ارسال نامه ای به دادستان کل لایحه Barr در پنجشنبه اصرار وزارت دادگستری "به دقت نظارت شهر نیویورک" به صورت بالقوه مذهبی در پی de Blasio توييتها.

سناتور ایالت Simcha Felder که نشان دهنده قصبه پارک ارسال یک صدای جیر جیر پس از روز پنج شنبه در این رویارویی گفت: "ارعاب مردم توسط ارسال در ارتش پلیس در چنین مواقع استرس مفید است و در همه. @NYCMayor – ما نیاز واقعی رهبری است. جلوگیری از هرج و مرج در حال حاضر."

کبوتره Hikind یک دولت سابق مجلس که بنیانگذار یک گروه مبارزه با یهودی ستیزی گفت او مطمئن است که د Blasio دستور اداره پلیس برای سرکوب اجتماعی فاصله نقض سراسر شهر نه فقط در جامعه یهودی. او گفت: او درخواست اطلاعات از شهرداری به مطمئن شوید که درست است.

هنوز هم سابق مجلس گفت: de Blasio را singling از یهودیان در توییت خود "عبور هر خط."

"آن را تشویق می کند ستیزی و قربانی جامعه یهودیان" Hikind گفت.

"شهردار برگزار حق به دست ضد سامی. من می دانم که قصد خود را. من می دانم که او یک مرد مناسب و معقول. او نیست که نجابت فقط می گویند ساده عبارت 'ببخشید من ساخته شده است یک اشتباه است."

قصبه پارک که در آن روز شنبه مراسم تشییع جنازه برگزار شد و تا به حال حداقل 2,300 نفر تست مثبت برای این ویروس با توجه به شهر داده است. که ششمین بیشتر از هر کد پستی در شهرستان.

Hikind گفت: مردم نقض اجتماعی فاصله قوانین در بروکلین نسبتا کوچک در تعداد و رفتار در راه است که می رود در برابر یهودیت مرکزی مستاجر حفظ زندگی است.

"من به التماس و التماس کرد با اقلیت وجود دارد که در جامعه ما که نمی فحش – فحش ندهید – در مورد خود و خانواده و یا جامعه" Hikind گفت.

"شما نمی توانید به مجالس ترحیم با صدها نفر از مردم است. شما می توانید نیست که مردم دعا در کنیسه. شما نمی توانید آن چیزهایی که مردم در زندگی بر روی خط هستند. آن را نقض همه چیز در یهودیت است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن