نیویورک قاضی رد تهمت خانواده تلاش برای توقف ارسال به تمام کتاب

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 10:40:54 am (عکس: رویترز) شهر نیویورک قاضی است

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 10:40:54 am
Donald Trump brother, Donald Trump brother book, book on Trump family, World news, Indian Express (عکس: رویترز)

شهر نیویورک قاضی است را رد کرد و ادعا می کنند توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برادر که به دنبال توقف انتشار یک ارسال به تمام کتاب توسط رئیس جمهور مکاتبه کرد و گفت: این دادگاه فاقد صلاحیت در این مورد.

عملیاتی دادگاه قاضی پیتر کلی گفت: ادعا نمی شد مناسب برای دادگاه خود که در آن اختلافات بیش از املاک و مسائل در حال حل و فصل است.

این حرکت ثبت شده در اوایل این هفته به دنبال یک دستور برای جلوگیری از مریم تهمت و کتاب را انتشارات Simon & Schuster از انتشار آن را به عنوان برنامه ریزی شده در ماه جولای.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن دختر از فرد Trump Jr., رئیس جمهور, برادر بزرگتر که در سال 1981 درگذشت.

آنلاین شرح کتاب او بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد می گوید:" این نشان می دهد یک کابوس از صدمات مخرب روابط و غم انگیز ترکیبی از غفلت و سوء استفاده".

رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا واصل مدارک دادگاه با این استدلال که مریم تهمت و دیگران تا به حال امضا یک توافق حل و فصل است که منع او از نوشتن این کتاب.

حل و فصل دهه پیش شامل محرمانه بند به صراحت گفت که آنها نمی خواهد نشر هر حساب در مورد دادخواهی و یا رابطه خود را مگر اینکه همه آنها موافقت کرد.

توافق مربوط به اراده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پدر, New York توسعه دهنده املاک و مستغلات فرد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مریم تهمت وکیل, Ted Boutrous جونیور گفت: دادگاه به طور صحیح در تصمیم گیری آن است. "ما امیدواریم که این تصمیم به پایان خواهد رسید و این مهم است. دموکراسی رشد در رایگان تبادل ایده ها و نه این دادگاه و نه هیچ دیگر قدرت را به نقض قانون اساسی توسط اعمال قبل از خویشتن داری در هسته سیاسی سخنرانی" او در بیانیه ای گفت.

کاخ سفید نیست که فوری نظر پنج شنبه.

یک سخنگوی Simon & Schuster در بیانیه ای گفت که انتشارات خوشحال بود" با این تصمیم.

"ما مشتاقانه منتظر انتشار Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن را بیش از حد و هرگز به اندازه کافی اعتماد به نفس ما پیروز خواهد شد وجود دارد باید بیشتر تلاش برای سرکوب این نشریه" سخنگوی آدم Rothberg گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن