تعداد همجنسگرایان+ مقامات منتخب در آمریکا رکورد جدیدی

توسط: رویترز | مکزیک | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 3:15:16 pm در نیویورک دو همجنسگرا سیاه نامزدها در م

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: رویترز | مکزیک | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 3:15:16 pm
Number of LGBT+ elected officials in U.S. hits new high در نیویورک دو همجنسگرا سیاه نامزدها در مسیر کسب کرسی در کنگره آمریکا برای اولین بار در کشور. (بازنمودی تصویر)

تعداد آشکارا همجنسگرایان+ مقامات منتخب در ایالات متحده رشد بیش از یک پنجم در سال گذشته بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده در پنج شنبه, با سابقه بالا از برخی از 840 گی, لزبین, دوجنسي, گروهی, ترانس مردم در سراسر کشور است.

گزارش از تجاوز پیروزی موسسه می آید به عنوان یک تاریخی بالا تعداد همجنسگرا و ترانس مردم – بیش از 880 – در حال اجرا برای دفتر این سال ایالات متحده سیاسی حمایت خبر داد.

"هنگامی که LGBTQ مقامات منتخب در سالن از قدرت آنها تغییر قلب و ذهن خود را قانونگذار همکاران شکست ضد تجاوز صورتحساب و الهام بخش بیشتر شامل قانون" گفت: سابق هوستون شهردار آنیس پارکر این گروه رئیس جمهور.

در میان بسیاری از مشخصات بالا همجنسگرایان+ نامزدها در ماه های اخیر پیت بود Buttigieg سابق شهردار South Bend, ایندیانا بود که برای اولین بار آشکارا گی مرد برای اجرا به عنوان یک جریان اصلی نامزد برای کاخ سفید است.

Buttigieg برنده 2020 آیووا انجمن و دوم قرار داده در مقدماتی نیوهمپشایر اما مبارزات انتخاباتی خود از دست کشش و او متمایل خارج از مسابقه در ماه مارس است.

در نیویورک دو همجنسگرا سیاه نامزدها در مسیر کسب کرسی در کنگره آمریکا برای اولین بار در کشور.

دموکرات Mondaire جونز اعلام پیروزی خود را پس از یک حزب اصلی در نیویورک حومه و همکار دموکرات Ritchie تورس در مورد علاقه به نمایندگی از برانکس جنوبی محله در کنگره سال آینده.

در سال گذشته 698 آشکارا همجنسگرایان+ مردم برگزار ایالات متحده انتخاب شد با توجه به پیروزی موسسه افزایش 25 ٪ در مقایسه با ژوئن سال 2018 است. در ماه ژوئن امسال این تعداد افزایش یافت و به 843 آن گفت.

با وجود این پیشرفت طرفداران اشاره کرد که همجنسگرا و ترانس مردم نگه 0.17% از مواضع انتخاب در سراسر کشور, در حالی که ساخت تا 4.5 درصد از جمعیت بزرگسال آمریکا.

"اعداد در این گزارش نشان می دهد LGBTQ قدرت سیاسی به سرعت در حال رشد" گفت: پارکر در ایمیل و نظرات.

"اما آن را نیز نشان می دهد که دلهره آور نمایندگی شکاف است که ما باید از نزدیک و یک تماس به عمل برای همه در جامعه ما به نظر یک اجرا برای دفتر."

پیروزی موسسه در بر داشت دوجنسی, نمایندگی افزایش 53 درصد در سال گذشته در حالی که تعدادی از ترانس زنان و مقامات منتخب رشد 40 درصد اگر چه هیچ افزایش در ترانس مردان رای دادند ،

این گزارش همچنین نشان داد تعداد آشکارا همجنسگرایان+ شهرداران 35 درصد افزایش یافته در حالی که تعدادی از قانونگذاران ایالتی افزایش یافته و به 160 در ماه ژوئن از 147 در ژوئن 2019.

افزایش سال گذشته است که بخشی از یک دیگر روند در سراسر کشور با توجه به پیروزی موسسه با 88 درصد افزایش آشکارا همجنسگرایان+ مقامات منتخب از نوامبر 2017.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن