تعداد آتش سوزی بیش از دو برابر در برزیل پانتانال

توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 8:52:09 am در جولای 16, دولت برزیل با صدور حک

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 8:52:09 am
در جولای 16, دولت برزیل با صدور حکمی ممنوعیت سوزاندن در پانتانال تالاب ها و جنگل آمازون به مدت چهار ماه. (ایسنا/فایل)

تعداد آتش سوزی در برزیل پانتانال جهان بزرگترین گرمسیری تالاب بیش از دو برابر در نیمه اول سال 2020 در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط یک موسسه دولتی.

مقامات گفت که بیشترین تعداد آتش سوزی در یک دوره شش ماهه در دو دهه گذشته است.

افزایش شدید آتش میان می آید داخلی و بین المللی نگرانی رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro تماس برای روشن شدن زمین به منظور درایو توسعه اقتصادی است و افزایش آتش سوزی بسیاری از مجموعه ای به زمین در دسترس برای کشاورزی و صنعت دیگر در آمازون سال گذشته است.

وجود دارد 2,534 ثبت سوزی در پانتانال بین ماه های ژانویه و ژوئن برزیل, موسسه ملی تحقیقات فضایی گفت. بین ماه های ژانویه و ژوئن 2019 در موسسه ثبت 981 آتش سوزی. 2020 اعداد نشان دهنده 158 درصد افزایش نسبت به سال 2019 شماره.

همانطور که از شنبه این موسسه در حال ثبت یکی دیگر از 1,322 آتش سوزی در ماه ژوئیه در مجموع 3,856 blazes در تالاب است که گسترش از طریق ایالت ماتو گروسو و ماتو گروسو دو سول در مرکز-غرب برزیل.

تا پایان ماه گذشته تکنسین از موسسه برآورد کل منطقه پانتانال سوخته در این سال در 1,969 مایل مربع (5,100 متر).

در جولای 16, دولت برزیل با صدور حکمی ممنوعیت سوزاندن در پانتانال تالاب ها و جنگل آمازون به مدت چهار ماه. اما در پانتانال به تنهایی 1,002 آتش نقاط شناسایی شده اند و پس از این حکم به اجرا در آمد.

ماتو گروسو دو سول دولت با اعلام وضعیت اضطراری زیست محیطی.

آن را می گوید دوره بحرانی فصلی آتش سوزی جنگل ها تازه شروع شده است و نقل شرایط شدید مانند دماهای بالا بادهای قوی و کم رطوبت هوا.

همچنین گفت: مراکز بهداشت در سراسر کشور ثبت نام به افزایش بیماران شکایت در مورد بیماری های مربوط به کیفیت هوا تشدید سلامت سیستم در حال حاضر در برخورد با COVID-19 بحران است.

موسسه ملی تحقیقات فضایی گزارش شده حدود 8,000 آتش سوزی در آمازون نیمه اول سال و دیگری 3,326 در ماه جولای. این شماره ها هنوز هم پایین تر از در سال 2019. در سال گذشته وجود دارد 10,606 آتش سوزی گزارش شده بین ماه های ژانویه و ژوئن.

Bolsonaro در دفاع از دولت سیاست های زیست محیطی در هفته گذشته و برزیل گفت: هدف از کمپین بین المللی برای آسیب رساندن به اقتصاد آن است. او گفت: کشورهای دیگر باید تمرکز بر روی مشکلات خود را.

"زمانی که برخی از بحث در مورد احیای جنگل, آنها می توانند شروع به reforesting اروپا برای تنظیم یک مثال برای ما" Bolsonaro گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن