در حال حاضر من باید به هر آنچه که مشتریان پیشنهاد برای رابطه جنسی

ما در حال محافظت نشده در تمام زمانی که ما با مشتریان است. بسیار کمی وجود دارد که ما می توانیم برای محافظت از خ

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

ما در حال محافظت نشده در تمام زمانی که ما با مشتریان است. بسیار کمی وجود دارد که ما می توانیم برای محافظت از خودمان را از ویروس. حتی اگر من یک ماسک شاید مشتری ندارد ، ما لازم نیست که هر sanitiser برای پاکسازی مشتریان. که در آن ما کار می کنند, در بوته های کنار جاده ای وجود دارد و نه حتی آب برای شستشو با. ما می ترسند و بنابراین مشتریان – به همین دلیل است که آنها دیگر به ما می آید.

گاهی اوقات پلیس می رسند و به ما بگویید برای رفتن. وجود دارد یک زمان خاص از روز زمانی که آنها می آیند گذشته است که یکی دیگر از دلایل که چرا من نمی ماند که در آن من معمولا کار برای بیش از حد طولانی است. اما آنها بازداشت نکرده هر کسی. آنها فقط به ما هشدار می دهند به خانه بروم.

وجود دارد هیچ چیز مانند فاصله فیزیکی که در آن زندگی می کنم. ما گفته شده است به ماندن در خانه و دور ماندن از دیگران, اما ما که نیست در همه. من نمی توانم اقامت در داخل یک کلبه در تمام طول روز. من نیاز به بیرون بروید و سعی کنید برای پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن چیزی برای خوردن.

کار جنسی غیر قانونی است در جنوب آفریقا. اگر آن را decriminalised ما می تواند مانند دیگر کارگران و تقاضای خود را به صندوق بیمه بیکاری (UIF). اعمال من برای یکی کردن تسکین R350 ($24) که دولت اعلام کرد برای افراد بیکار اما تا کنون من تا به حال هیچ چیز نیست.

ما شده اند کمک گرفتن از سازمان های غیر دولتی عرق (کارگران جنسی آموزش و پرورش و حمایت گروه ضربت) و من به مراقبت های پزشکی و ARVs از سل و HIV مراقبت. اما آنها همچنین تلاش به چیزی که ما نیاز داریم. آنچه که من نیاز اکثر مواد غذایی است و پول برای اجاره.

(عرق است جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از کارگران جنسی در آفریقای جنوبی تحت تاثیر COVID-19. کمک های مالی را می توان در اینجا ساخته شده است.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن