کلیسای جامع نوتردام به بازسازی مانند قبل — بدون تاب مدرن

توسط: AP | پاریس | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 4:21:13 pm یک کارگر می ایستد در یک داربست در کلیسای جام

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: AP | پاریس | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 4:21:13 pm
 Notre Dame, Notre Dame fire, Notre Dame building, Notre Dame news, Notre Dame restoration, Notre Dame Paris یک کارگر می ایستد در یک داربست در کلیسای جامع نوتردام جمعه, جولای 10, سال 2020 در پاریس. کلیسای جامع نوتردام را بازسازی خواهد شد تنها راه آن ایستاده بود قبل از سال گذشته آتش سوزی ویرانگر. (AP)

کلیسای جامع نوتردام را بازسازی خواهد شد تنها راه آن ایستاده بود قبل از سال گذشته آتش سوزی ویرانگر.

بدون شنا کردن در استخر و یا باغ آلی بر روی پشت بام قرون وسطی پاریس بنای تاریخی و یا معاصر شیشه منار مخروطی و یا دیگر تاب مدرن. و به ماندن در طول تاریخ دقیق آن را دوباره ساخته شود با به طور بالقوه سمی منجر شود.

که"حکم رسیده و توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی کلیسای جامع را حال و روز معماری و به طور کلی مسئول عظیم پروژه های بازسازی برای یک جهان"s ارزشمند ترین نشانه.

 Notre Dame, Notre Dame fire, Notre Dame building, Notre Dame news, Notre Dame restoration, Notre Dame Paris نمایی از کلیسای جامع نوتردام جمعه, جولای 10, سال 2020 در پاریس. (AP)

پاکسازی که می خواهد نوتردام بازگشایی در زمان بازی های المپیک 2024 بود در ابتدا تحت فشار قرار دادند برای لمس معاصر در بالای کلیسای جامع باعث چشم نواز از طرح های معماران در سراسر جهان است.

اما پاکسازی اطراف آمد به سنت استدلال و تایید بازسازی برنامه ریزی برای 12th قرن بنای تاریخی که ارائه شد پنج شنبه, با توجه به بیانیه ای از سازمان دولتی نظارت بر پروژه.

این طرح شامل بازآفرینی قرن 19 spire توسط Viollet Le Duc که سقوط در آتش و "سوغات وفاداری به بنای تاریخی"s فرم و مرمت کلیسای جامع در آخرین دولت" بیانیه ای گفت:.

 Notre Dame, Notre Dame fire, Notre Dame building, Notre Dame news, Notre Dame restoration, Notre Dame Paris کارگران راه رفتن را از طریق یک جنگل در کلیسای جامع نوتردام جمعه, جولای 10, 2020 در پاریس. کلیسای جامع نوتردام را بازسازی خواهد شد تنها راه آن ایستاده بود قبل از سال گذشته آتش سوزی ویرانگر. (AP Photo/Thibault کامو)

این بدان معناست که دولت نوتردام بود در بعد از ظهر 15 آوریل 2019 قبل از آتش سوزی در زیر آن سقف سرنگونی آن spire مصرف سقف و تهدید رز-پنجره برج های دوقلو که در حفظ و کلیسای جامع نشسته.

بیش از یک سال بعد این ساختار همچنان ناپایدار است. از آن زمان نزدیک به یک سال برای روشن کردن خطرناک منجر مانده منتشر شده در آتش و برای رسیدن به نقطه ای که در آن کارگران می تواند شروع به از بین بردن جنگل بود که در محل قبل از آتش قبلی نوسازی تلاش است. واقعی بازسازی نمی شود و تا سال آینده.

بازسازی طرح ارائه پنج شنبه می گوید آن را تکرار اصلی مواد "برای تضمین صحت هماهنگی و انسجام در این شاهکار هنر گوتیک." این مواد در اصل شامل تن از سرب است که افزایش نگرانی در میان بهداشتی و زیست محیطی قرار گرفتند.

سمی سرب spewed توسط آتش مجبور مدارس در منطقه نزدیک و باعث طولانی زحمت کش پاکسازی تلاش تاریخی محله در جزیره ای در مرکز پاریس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن