'نه مثل دومینیک کامینگز!' بوریس جانسون پدر و 300 مایل مستند لپ تاپ سفر

در هوا Seldon و Johnson به شوخی در مورد افراد زیر نمی lockdown قوانین با Seldon quipping: "من باید در نظر که ز

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

در هوا Seldon و Johnson به شوخی در مورد افراد زیر نمی lockdown قوانین با Seldon quipping: "من باید در نظر که زندگی شما خواهد شد با دقت بیشتری به نقض مستند." این باعث جانسون به خنده با صدای بلند و پاسخ: "نه مثل دومینیک کامینگز!" Seldon افزود: "هیچ سفر به برنرد کسل!" و جانسون جواب داد: "نه! هیچ!"

انگلیسی, کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند که پایبندی به دولت مشاوره می تواند قطره ای در پی نخست وزیر تصمیم به ایستادن Cummings.

در دانشگاه باکینگهام پخش جانسون همچنین خواندن پاراگراف از نسخه جدید خود را در سال 1982 رمان 'ویروس' که نگرانی های "مرگبار گیر سفت, اپیدمیولوژی بدبینانه ما رئیس جمهور" با یک قهرمان که ارشد اپیدمیولوژی در مرکز کنترل بیماری ها در آتلانتا ، جانسون است را رد کرد و اتهامات که او تجاری در COVID-19 reissuing هیجان انگیز در این تابستان.

جانسون شده بود قرار است به عنوان یک فرد مهمان در پای بخاری چت' سری به میزبانی Seldon. اما با این مستند از دو ماه گذشته صحبت منتقل شده اند حاضر و جانسون موافقت به انجام این رویداد تقریبا.

قدیمی ترین UK پنج خصوصی دانشگاه باکینگهام به مدت طولانی ایستاده لینک با حزب محافظه کار. به عنوان وزیر آموزش و پرورش مارگارت تاچر نظارت ایجاد باکینگهام در سال 1973 به عنوان یک آزمایش در بخش خصوصی آموزش و پرورش ارائه و در دانشگاه ها و به خصوص ارتباط نزدیک با شرکت های تامین مالی اتاق فکر پژوهشکده امور اقتصادی.

در اوایل این ماه Seldon اعلام کرد که او را ترک باکینگهام در ماه اکتبر. در ماه فوریه, مریم کماندار زن از جفری آرچر ساخته شده بود دانشگاه صدراعظم.

معلوم نیست زمانی که استنلی جانسون نقل مکان از خانه اش در شمال لندن به خانه کشور خود در سامرست. وقتی پرسیده شد که در مورد این آینه ماه گذشته او پاسخ داد: "من و زندگی در این خانه برای 51, هیچ, هیچ, 71 سال در واقع در حال حاضر من به آن فکر می کنم, 71 سال است. اگر شما نگاه کنید در سال 1970 'است که' شما خواهید دید آن را به عنوان ذکر شده من آدرس خانه – آن پس در آنجا بوده است. بنابراین من می خواهم بگویم که پایان آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن