نروژ داخلی مشروب فروش تا 44 درصد در ماه مه

توسط: تابناک | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 2:59:51 pm نروژ دولتی شراب و مشروب انحصار افزایش فروش خود

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 2:59:51 pm
Norway's domestic liquor sales up 44% in May نروژ دولتی شراب و مشروب انحصار افزایش فروش خود را با 44 درصد در ماه مه از ماه مشابه در سال گذشته به عنوان coronavirus محدودیت های مسافرتی مانع خرید ارزان الکل در خارج از کشور. (بازنمودی تصویر)

نروژ دولتی شراب و مشروب انحصار افزایش فروش خود را با 44 درصد در ماه مه از ماه مشابه در سال گذشته به عنوان coronavirus محدودیت های مسافرتی مانع خرید ارزان الکل در خارج از کشور Vinmonopolet خرده فروش روز دوشنبه گفت:.

نروژ مرزهای خود را بسته در اواسط ماه مارس به بیشترین خارجی ها و اعمال قرنطينه در هر بازگشت به خانه از خارج از کشور در حالی که همچنین بستن آن رستوران در نتیجه ترک Vinmonopolet به عنوان تنها منبع الکل دیگر از آبجو.

خرده فروش کلی حجم فروش افزایش 28 ٪ در ماه ژانویه ماه مه دوره با وجود کمی تغییر در طول دو مورد اول از این ماه.

"فروش افزایش یافته است اما نه بیش از انتظار می رود می تواند در نور از توقف به مرز تجارت معاف از فروشگاه ها و رستوران ها و کافه ها" Vinmonopolet سخنگوی ینس Nordahl در بیانیه ای گفت.مرز بسته شدن بهره مند است بخش خصوصی وارد کنندگان و عمده فروشان که عرضه خرده فروشی در انحصار فروشگاه مانند اسلو ذکر شده Arcus.

"تا زمانی که سفر اعمال محدودیت فروش در Vinmonopolet نگاه به قوی باقی می ماند" Arcus سخنگوی هر Bjoerkum گفت. Arcus که در ماه مارس به تعویق افتاد تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای پرداخت سود سهام است پس از ابقاء برنامه ریزی شده پرداخت و دیده می شود آن قیمت سهام تجمع 50% طی 14 ماه اخیر در روز جمعه. در حالی که رستوران ها و کافه ها باید به تدریج که اجازه بازگشایی البته با مشتریان کمتر از دولت گفت: محدودیت در سفر خارجی می تواند برای ماه گذشته. در مه 29, نروژ به توافق اجازه سفر از همسایه دانمارک به سر از 15 ژوئن در حالی که حفظ قرنطينه برای همه کشورهای دیگر از جمله سوئد – یک قسمت را محبوب برای نروژی ها به دنبال صرفه جویی در مصرف الکل ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن