نروژ می گوید: آن ماهی قزل آلا نمی تواند ویروس در پکن بازار

توسط: رویترز | اسلو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 7:06:06 pm ماهی قزل آلا جهش از آب در شرکت کار

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: رویترز | اسلو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 7:06:06 pm
norwegian salmon, beijing market, salmon virus, coronavirus, china coronavirus, world news, indian express ماهی قزل آلا جهش از آب در شرکت کارگیل را مرکز تحقیقاتی در Dirdal, نروژ. (رویترز)

چینی و نروژی مقامات به این نتیجه رسیدند ماهی قزل آلا از نروژ بود نه منبع coronavirus بر روی تخته برش در پکن عمده فروشی مواد غذایی, بازار, نروژ شیلات و غذاهای دریایی کرد.

"ما می توانیم پاک و دور قطعیت" عجیب و غریب امیل Ingebrigtsen گفت: در یک کنفرانس ویدئویی است.

چینی و نروژی مقامات تصمیم گرفته بود روز سه شنبه منبع شیوع سرچشمه نیست در ماهی از نروژ به او اضافه شده است.

چین متوقف, واردات از اروپا ماهی قزل آلا پس از گزارش روز شنبه که این ویروس کشف شد در تجهیزات مورد استفاده برای دست زدن به ماهی در پکن Xinfadi بازار, باعث, سوپر مارکت در چین سرمایه برای پاک کردن ماهی قزل آلا از قفسه های خود را.

نروژی ماهی قزل آلا تولید را دیدم سفارشات از چین لغو بیش از آخر هفته اگر چه نروژ مقامات ایمنی مواد غذایی گفت: هیچ شواهدی وجود دارد ماهی می تواند آلوده.

سهام در نروژی ماهی قزل آلا کشاورزان که افتاده بود در روز دوشنبه افزایش یافت در روز چهارشنبه با رهبر بازار Mowi تا 3.6 درصد و Salmar تا 2.9% در 1004 GMT.

نروژی غذاهای دریایی شورای دولتی بازاریابی شرکت به رویترز گفت که برخی از محموله های سالمون شد در حال ارسال به شهرستانها عمده در چین به غیر از پکن است.

یک ماهی قزل آلا صادر کننده که کاهش یافته است به نام گفت که برخی از صادرات را از طریق رفت به چین اما بسیاری هنوز در خود نگه دارد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن