کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد می فرستد 'سلام گرم' به چین یازدهم: گزارش

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:26:35 am در این فایل عکس منتشر شده توسط چی

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:26:35 am
kim jong un, kim jong un lashes out at south korea, north korea south korea, kim jong un message to xi jinping, china coronavirus, coronavirus در این فایل عکس منتشر شده توسط چین شین هوا اخبار آژانس تماشاگران موج چینی و کره شمالی پرچم به عنوان رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد و رئیس جمهور چین حضور جمعی ژیمناستیک عملکرد در روز اول ماه مه در ورزشگاه پیونگ یانگ کره شمالی. (فایل/AP)

کره شمالی به شدت انتقاد کرد, در کره جنوبی بیش اخیر نظامیان در حالی که رهبر کیم جونگ سازمان ملل متحد ارسال یک پیام شخصی به چین شی جین پینگ را به او تبریک می گویم که کشور را به موفقیت در کنترل coronavirus رسانه های دولتی خبر داد.

یک نظامی کره شمالی, نماینده گفت: اخیر کره جنوبی نظامیان بودند قبر تحریک آمیز که خواستار یک واکنش, با توجه به بیانیه های انجام شده توسط خبرگزاری مرکزی کره (KCNA).

"اخیر مته در خدمت به عنوان یک فرصت که بیدار ما یک بار دیگر به این واقعیت آشکار است که دشمنان باقی می ماند و دشمنان تمام وقت" در بیانیه ای گفت:.کره شمالی با ذکر یک تمرین نظامی با جمهوری کره نیروی هوایی (ROKAF) فرمان مبارزه با هوا در روز چهارشنبه و گفت: دریل نقض اینتر-کره ای موافقت نامه با هدف کاهش تنش نظامی.

"همه چیز در حال حاضر قصد بازگشت به نقطه شروع قبل از شمالی-جنوبی نشست در سال 2018" در بیانیه ای گفت:.روز یکشنبه در کره جنوبی گفت: کره شمالی نیروهای اخراج چند عکس به سمت کره جنوبی در پست گارد در منطقه غیرنظامی (DMZ) که جدا از این دو کشور.کره جنوبی نیروهای خود در پاسخ به شلیک هشدار بدم اما هیچ تلفات گزارش شده است.

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفته بود عکس از کار اخراج شده توسط کره شمالی شد و به احتمال زیاد "اتفاقی".

در یک جداگانه اعزام KCNA گفت: کیم ارسال یک پیام کلامی به رئیس جمهور چین در مورد coronavirus KCNA گفت.

"کیم جونگ سازمان ملل متحد در پیام خود به گسترش خود را سلام گرم به چین تبریک گفت و او را بسیار قدردانی است که او تصرف یک شانس پیروزی در جنگ در برابر اپیدمی بی سابقه گفت:" KCNA.

کیم آرزو یازدهم سلامتی و KCNA گزارش گفت: روابط بین پیونگ یانگ و پکن شد "بصورتی پایدار و محکم تثبیت.

کره شمالی گفته است که هیچ مورد از coronavirus اما قبلا تقویت مرز چک و اقدامات ضد اپیدمی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن