کره شمالی می گوید آمریکا دخالت در بین کره ای امور می تواند بر انتخابات

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 8:26:56 am این بیانیه پس از آن وزارت امور خار

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 8:26:56 am
Chinese envoy going to US to prepare for trade talks این بیانیه پس از آن وزارت امور خارجه آمریکا گفت که نا امید در کره شمالی برای تعلیق ارتباطات خطوط تماس ویژه با کره جنوبی در روز سه شنبه.

کره شمالی روز پنجشنبه گفت ایالات متحده هیچ ایستاده به نظر در بین کره ای امور و آن را در منافع واشنگتن برای آرام ماندن اگر آن را می خواهد انتخابات ریاست جمهوری برای رفتن هموار رسانه های دولتی گزارش شده است.

این بیانیه پس از آن وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت که نا امید در کره شمالی برای تعلیق ارتباطات خطوط تماس ویژه با کره جنوبی در روز سه شنبه.

"اگر آمریکا pokes بینی خود را به دیگران امور با بی دقتی اظهارات به دور از مراقبت امور داخلی خود در زمانی که آن وضعیت سیاسی است که در بدترین تا کنون سردرگمی آن ممکن است روبرو می شوند ناخوشایند چیز سخت برای مقابله با" Kwon جونگ تفنگ مدیر کل برای آمریکا در امور کره شمالی وزارت امور خارجه گفت: در نظرات انجام شده توسط دولت خبرگزاری KCNA.

ایالات متحده باید "حفظ زبان" و آدرس خود را مشکلات داخلی مگر اینکه آن را می خواهد به "تجربه یک آرایشگری-raiser" او گفت:.

"این امر می تواند خوب نه تنها برای منافع ایالات متحده بلکه برای آسان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است."

معلوم نیست چه کره شمالی را برای اخلال در انتخابات یا باعث مشکلات برای رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجدد انتخابات گفت: James Kim یک محقق در Asan موسسه مطالعات سیاست در سئول.

"اگر هر چیزی, این احتمال وجود دارد که تحریک ممکن است حتی رالی کشور در اطراف وقت," او گفت:.

توضیح داد: آنچه ما در مورد خطوط تماس ویژه ای به کره شمالی

پس از یک سری از قله تاریخی در سال 2018 و 2019 بین تهمت و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد, پیشرفت کمی ساخته شده است در از بین بردن شمالی سلاح های هسته ای, برنامه و پیونگ یانگ ابراز افزایش سرخوردگی با امتناع واشنگتن تحریم های بانک.

کره شمالی روز سه شنبه گفت: این امر قطع خطوط تماس ویژه با کره جنوبی پس از روز از شلاق در سئول برای توقف جداشدگان از ارسال جزوات و سایر مواد به شمال.

روز چهارشنبه کره جنوبی گفت: این امر اقدام قانونی علیه دو سازمان است که انجام چنین عملیات

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب