کره شمالی می گوید: ما در هیچ موقعیتی به انتقاد چین

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 1:15:32 pm رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 1:15:32 pm
North Korea says US in no position to criticise China رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد صحبت می کند در طول یک جلسه هفتم کمیسیون مرکزی نظامی حزب کارگران کره در کره شمالی. (کره مرکزی نیوز/کره جنوبی اخبار خدمات از طریق AP)

کره شمالی روز پنج شنبه گفت: ایالات متحده آمریکا است که در هیچ موقعیتی به انتقاد چین بر هنگ کنگ و یا حقوق بشر که واشنگتن را تهدید به "رها کردن سگ" به سرکوب ضد نژادپرستی تظاهرات در خانه. در مقاله انجام شده توسط یکی از کره شمالی اصلی دولت اجرا روزنامه ناشناس سخنگوی امور بین المللی وزارت امور حاکم حزب کارگران کره (WPK) انتقاد از اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo.

صحبت به فاکس نیوز روز یکشنبه Pompeo گفت: اقدامات اخیر توسط حزب کمونیست چین حاکی از آن است که "قصد بر تخریب غربی ایده های غربی دموکراسی ارزش های غربی" و "قرار می دهد آمریکایی ها در خطر است.

"Pompeo اظهارات در هنگ کنگ و تایوان و حقوق بشر و اختلافات تجاری بودند "مزخرف" است که slandered رهبری حزب کمونیست چین (CPC) به WPK سخنگوی گفت.

"Pompeo است که عمیقا مجذوب در جاسوسی و توطئه پرورش در برابر کشورهای دیگر تبدیل شده است بیش از حد نادان به تشخیص که در آن خورشید افزایش می یابد و از آن جایی که مجموعه" سخنگوی گفت.

چنین اظهارات رهبران آمریکایی هستند نشانه ای از نگرانی های خود را در مورد کاهش ایالات متحده گفت: با استناد به ادامه تظاهرات علیه خشونت پلیس.

"تظاهرکنندگان خشمگین شدید نژادپرستان ازدحام حتی به کاخ سفید" سخنگوی گفت. "این واقعیت در ایالات متحده امروز است. آمریکا لیبرالیسم و دموکراسی قرار دادن درپوش چپ در تظاهرات و تهدید به از بند باز کردن حتی سگ برای سرکوب کنند."

کره جنوبی Yonhap news agency گفت: این اولین بار بود که WPK امور بین الملل گروه تا به حال با صدور بیانیه ای خود را از رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در زمان قدرت در سال 2011.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب