کره شمالی می گوید این پشتیبانی از اقدامات چین در هنگ کنگ

توسط: رویترز | سئول | به روز شده: مه 30 سال 2020 1:44:12 pm کره شمالی قبلا پشتیبانی پکن بیش از این ت

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: رویترز | سئول | به روز شده: مه 30 سال 2020 1:44:12 pm
donald trump, us president donald trump, president trump, xi jinping, chinese president xi jinping, kim jong un, north korea kim jong un, kim jong un north korea, trump kim xi, donald trump xi jinping kim jong un, world news, Indian Express کره شمالی قبلا پشتیبانی پکن بیش از این تظاهرات در هنگ کنگ و چین بیش از "یک کشور و دو سیستم" سیاست. (AP Photo/Lee Jin-مرد)

کره شمالی روز شنبه با ابراز حمایت خود را از چین تصمیم به اعمال جدید قوانین امنیت ملی در هنگ کنگ آن را "مشروع گام" به منظور حفاظت از امنیت کشور.

"از هنگ کنگ مسئله یک مسئله کاملا مربوط به امور داخلی چین و هر کشور یا نیروی بدون حقوق به این می گویند یا این که در مورد موضوع" کره شمالی KCNA دولت news agency ذکر یک نماینده از کره شمالی وزارت امور خارجه عنوان کرد و گفت.

بخوانید| چین می پرسد کشورهای غربی به اقامت در خارج از آن مسائل داخلی در هنگ کنگ

"ما قاطعانه مخالفت و رد دخالت خارجی مخل امنیت و توسعه اجتماعی و اقتصادی از دلار هنگ کنگ است."کره شمالی به نظر می آیند پس از پکن این هفته تحمیل جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ است که برخی می گویند می تواند محدود کردن آزادی ها در این مستعمره سابق بریتانیا و به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شدت خود را در رویارویی با چین تعهد برای پایان دادن به قلمرو ویژه وضعیت تجارت با ایالات متحده

بخوانید| دلار هنگ کنگ دولت هشدار از بین بردن ما وضعیت خاص است 'شمشیر دو لبه'

کره شمالی قبلا پشتیبانی پکن بیش از این تظاهرات در هنگ کنگ و چین بیش از "یک کشور و دو سیستم" سیاست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن