کره شمالی: کیم سازمان ملل متحد جان خواهر را تهدید می کند برای پایان دادن به پیمان نظامی بیش از جزوات

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 11:49:25 am هشدار صادر شد روز پنج شنبه با رهبر کره شمالی, خ

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 11:49:25 am
North Korea: Kim Jon Un's sister threatens to end military pact over leaflets هشدار صادر شد روز پنج شنبه با رهبر کره شمالی, خواهر کیم یو جونگ که به صورت غیررسمی به عنوان کیم جونگ سازمان ملل متحد رئیس ستاد. (بلومبرگ)

کره شمالی هشدار داد که آن را به پایان یک سال 2018 بین کره ای نظامی توافق اگر جنوب نتواند برای جلوگیری از جداشدگان و فعالان از ارسال های ضد پیونگ یانگ جزوات به منطقه غیرنظامی (DMZ) جدا کردن این دو کشور است.

هشدار صادر شد روز پنج شنبه با رهبر کره شمالی, خواهر کیم یو جونگ که به صورت غیررسمی به عنوان کیم جونگ سازمان ملل متحد رئیس ستاد.

او گفت که این پیمان نظامی رسیده در سال 2018 شد "به سختی هر گونه ارزش است."

کیم یو جونگ همچنین گفت: شمال می تواند برای همیشه بسته یک دفتر ارتباطی با جنوب و یک اینتر-کره ای پارک صنعتی در شهر مرزی کائسونگ — هر دو نشان داده اند آشتی بین رقبا.

این بیانیه در اشاره به هزاران نفر از "ضد کره شمالی, جزوات" که به تازگی پرتاب شده به سمت ضلع شمالی DMZ.

جداشدگان از کره شمالی و بسیاری از فعالان را در چند هفته گذشته با استفاده از بالن به پرواز جزوات که محکوم کیم جونگ سازمان ملل متحد بیش از جاه طلبی های هسته ای و سرکوب حقوق بشر است.

"اگر چنین یک عمل شیطانی قصد متعهد در برابر چشمان ما به سمت چپ است را البته خود را به بهانه "آزادی از افراد' و 'آزادی بیان', کره جنوبی مقامات باید بدترین فاز در مدت کوتاهی" کیم یو جونگ بیانیه انجام شده توسط دولت خبرگزاری KCNA گفت.

بیانیه همچنین می آید پس از یک سابق کره شمالی دیپلمات و یکی دیگر از کره شمالی پناهنده برنده کرسی های پارلمانی در کره جنوبی انتخابات عمومی در ماه آوریل است.

در دو سال گذشته کیم یو جونگ پدید آمده است به عنوان قابل رویت ترین و با حضور در اطراف او برادر — که سلامت تا به حال شده است به طور فزاینده ای به یک موضوع از حدس و گمان است. او به طور رسمی به عنوان معاون مدیر حاکم حزب کارگران قدرتمند کمیته مرکزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن