کره شمالی تا ضربات مشترک دفتر ارتباطی به افزایش تنش ها با, S. Korea

توسط: AP | سئول | به روز شده: 16 ژوئن 2020 12:50:10 pm نظامی در کره شمالی روز جمعه تهدید به بازگشت ب

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: AP | سئول | به روز شده: 16 ژوئن 2020 12:50:10 pm
نظامی در کره شمالی روز جمعه تهدید به بازگشت به مناطق بودند که غیرنظامی تحت اینتر-کره ای صلح موافقت نامه به عنوان کشور ادامه داد: به شماره گیری نمایید تا فشار بر رقیب کره جنوبی در بحبوحه مذاکرات هسته ای مذاکرات با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. (بلومبرگ)

کره جنوبی می گوید که کره شمالی منفجر شد و یک اینتر-کره ای دفتر ارتباطی ساختمان فقط در شمال تنش کره ای مرز.

سئول وحدت وزارت می گوید: تخریب ساختمان در کره شمالی مرز شهر Kaesong اتفاق افتاده در 2:49 بعد از ظهر شنبه.

کره شمالی پیشتر تهدید به تخریب ساختمان آن را به عنوان شدت آن آتشین لفاظی بیش از سئول شکست برای متوقف کردن فعالان از پرواز تبلیغ جزوات در سراسر مرز.

برخی از کارشناسان می گویند کره شمالی ابراز آن سرخوردگی به دلیل سئول قادر به از سرگیری مشترک اقتصادی پروژه ها با توجه به ایالات متحده آمریکا.

نظامی در کره شمالی روز جمعه تهدید به بازگشت به مناطق بودند که غیرنظامی تحت اینتر-کره ای صلح موافقت نامه به عنوان کشور ادامه داد: به شماره گیری نمایید تا فشار بر رقیب کره جنوبی در بحبوحه مذاکرات هسته ای مذاکرات با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

بخوانید| کره شمالی می گوید این ممکن است ارسال نیروهای خود را به بخش DMZ

ستاد کل ارتش خلق کره, گفت: این بررسی یک حزب حاکم توصیه برای پیشبرد به نامشخص در مناطق مرزی بود که غیرنظامی تحت توافق با جنوب که "به نوبه خود از خط مقدم به یک قلعه است."

قدرتمند خواهر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد روز قبل گفت: شمال خواهد تخریب یک "بی فایده" اینتر-کره ای دفتر رابط در شهر مرزی کائسونگ و که او را ترک آن را به نظامی به آمده تا با گام بعدی از اقدامات تلافی جویانه در برابر "دشمن" در جنوب.

"ارتش ما این است که نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در جریان وضعیت که در آن (شمال-جنوب) روابط در حال تبدیل به بدتر و از بدتر شدن خود را به طور کامل آماده برای ارائه مطمئن نظامی تضمین به هر گونه اقدامات خارجی گرفته شده توسط حزب و دولت گفت:" پاسکال عمومی کارکنان است که شبیه به دیگر کشورها ستاد مشترک.

آن گفت: این مطالعه یک "طرح اقدام برای در نظر گرفتن اقدامات ارتش پیشبرد دوباره به این مناطق بود که غیرنظامی تحت (شمال-جنوب) توافق به نوبه خود از خط مقدم به یک قلعه و بیشتر افزایش نظامی هوشیاری در برابر (جنوب)" با توجه به اظهارات انجام شده توسط شمال رسمی مرکزی کره ای آژانس خبری.

در حالی که آن را بلافاصله روشن است که چه اقدامات نظامی در کره شمالی ممکن است در برابر جنوب شمالی تهدید کرده است که به رها کردن دو جانبه نظامی به توافق رسیده و در سال 2018 به کاهش تنش ها در سراسر مرز.

بخوانید| کیم خواهر می گوید: ارتش آماده است برای اقدام در کره جنوبی

به کره و سپس متعهد به طور مشترک اقدام به کاهش متعارف نظامی تهدید مانند ایجاد مرز بافر در زمین و دریا و مناطق پرواز ممنوع. آنها همچنین حذف برخی از خط مقدم پست گارد در یک حرکت نمادین. شمال بیانیه احتمالا حاکی از آن است که این امر دیگر احترام مناطق بافر و پست گارد خواهد بود بازسازی شود.

شمال نظامی نیز گفت: آن را باز نامشخص مناطق زمین در نزدیکی مرز و جنوب غربی آن آب به طوری که کره شمالی می تواند به ارسال و anti-کره جنوبی تبلیغات جزوات به سمت جنوب در آشکار tit-for-tat در برابر کره شمالی جداشدگان و فعالان شناور ضد پیونگ یانگ جزوات در سراسر مرز.

این به طور بالقوه می تواند ایجاد امنیت سردرد جنوب اگر کره شمالی نظامی اسکورت کشتی های کره شمالی غیر نظامی قایق آنها به عنوان رویکرد یا عبور از کشورهای غربی مورد مناقشه مرز دریایی برای پخش اعلامیه گفت: Kim Dong-yub یک تحلیلگر از سئول موسسه شرق دور مطالعات و سابق کره جنوبی مقام نظامی.

آب باید گاهی اوقات شده است و صحنه های خونین درگیری از جمله سال 2010 و حمله به یک کشتی نیروی دریایی کره جنوبی که به کشته شدن 46 ملوان. شمال که به رسمیت نمی شناسد غربی مرز دریایی کشیده شده به طور یک جانبه توسط سازمان ملل در پایان از 1950-53 جنگ کره را رد کرده است مسئولیت بیش از غرق شدن چئونان.

Choi Hyun-soo سخنگوی کره جنوبی وزارت دفاع گفت: کره جنوبی و ایالات متحده در ارتش بودند و از نزدیک نظارت بر شمال و نظامی که بین کره ای نظامی توافق باید نگه داشته شود.

به تازگی اعلام کرد که برادرش را بالا رسمی در بین کره ای امور کیم یو جونگ در هفته های اخیر بارها bashed کره جنوبی بیش از کاهش روابط دو جانبه و ناتوانی خود را برای جلوگیری از پخش اعلامیه توسط جداشدگان و فعالان است.

کره شمالی در ماه های اخیر به حالت تعلیق در تقریبا تمام همکاری با جنوب در حالی که ابراز نا امیدی بر عدم پیشرفت در مذاکرات هسته ای با واشنگتن است که باید با شک و تردید عمل آمریکایی ها رد کره شمالی خواسته برای عمده تحریم ها در ازای تسلیم جزئی از آن قابلیت های هسته ای. شمال نیز تهدید به رها کردن دو جانبه صلح موافقت نامه های رسیده در طول کیم جونگ سازمان ملل متحد سه نشست با رئیس جمهور کره جنوبی ماه Jae-در در سال 2018 در حالی که همچنین با بیان نا امیدی بیش از سئول تمایل به سرپیچی آمریکا تحریم های بین المللی و راه اندازی مجدد اینتر-کره ای همکاری های اقتصادی.

ماه در روز دوشنبه به نام کره شمالی را به توقف افزایش animosities و بازگشت به مذاکرات گفت که رقبا باید معکوس صلح می پردازد.

برخی از کارشناسان می گویند کره شمالی است که بسیج مردم برای تظاهرات گسترده در محکومیت جداشدگان است عمدا censuring جنوب به تجمع خود و تغییر توجه و دور از بدتر شدن اقتصاد است. اگر چه کیم جونگ سازمان ملل متحد اعلام کرده بود یک "پیشانی دستیابی به موفقیت" در برابر تحریم کارشناسان می گویند COVID-19 بحران به احتمال زیاد مانع بسیاری از اهداف اقتصادی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب