داکوتای شمالی هواپیماهای بدون سرنشین ائتلاف علیه coronavirus

آن را از طریق مصیبت ما به عنوان جامعه ای که ارزش هواپیماهای بدون سرنشین می آید جلو و مرکز. هواپیماهای بدون سرن

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

آن را از طریق مصیبت ما به عنوان جامعه ای که ارزش هواپیماهای بدون سرنشین می آید جلو و مرکز. هواپیماهای بدون سرنشین ابزار برای سنجش از دور و اصطلاح "دور" مترادف است با "فاصله است." این نکات برجسته این واقعیت است که UAS خلبانان با توجه به اداره هوانوردی فدرال به نام "کنترل از راه دور خلبانان در دستور. فاصله اجتماعی است نهفته در آن اعتبار.

هواپیماهای بدون سرنشین دنیا هستند نیاز به سطوح بالاتری از ایمنی و سطح اجتماعی فاصله آنها استطاعت آنها را کاملا مناسب برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

برای مثال: گوگل آغاز شده است که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تست امکان تحویل همان راه آمازون در حال انجام است. گوگل پروژه بال به طور موثر دو برابر حجم خود را تحویل غذای کودک و سایر امکانات اولیه انسانی با توجه به این ویروس است. این است که در هیچ بخش کوچکی به دلیل بسیاری از پناهگاه در محل سفارشات. در طول این زمان آنها تنها گزینه برای عموم اگر کسی می خواهد تحویل هواپیماهای بدون سرنشین در شمال امریکا است.

در داکوتای شمالی, اما, UAS پیشگامان شده اند و نه بیکار. دولت در به نیاز به UAS مبتنی بر تحویل مجوز و قابلیت های قبل از بال شروع به ساخت گام. شمال Dakotan UAS شرکت به عنوان مثال با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل اسکریپت از چنگال بزرگ شهردار دولت از شهر سخنرانی در سال 2016 و شمال دشت UAS سایت آزمون (NPUASTS) تحویل کنترل از راه دور پاورپوینت به فرماندار در دولت از وزارت امور خارجه سخنرانی با هواپیماهای بدون سرنشین در سال 2020 است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حالی که این تظاهرات شاخص های شکل از چیزهایی که آمده است برخی از پیشرفت های به یاد ماندنی ساخته شده بود در اوایل ماه آوریل در داکوتای شمالی زمانی که سناتور. جان Hoeven نام مدیر FAA به تسریع دسترسی به NPUASTS به منظور ارائه تجهیزات پزشکی.

من گرفتار با رهبری قوی در کشور ما در حالی که ما قدرت از طریق coronavirus به خصوص بیرون آمدن از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم ، به اعتبار خود بورگوم شده آوازی حمایت از UAS صنعت و آگاه است SkySkopes' ائتلاف به استفاده از UAS برای از بین بردن COVID-19. علاوه بر این رژیم صهیونیستی است. سرهنگ برنت سانفورد شده در کشور پیشتاز UAS به عنوان رئیس دشتهای شمالی بدون سرنشین سیستم های قدرت سازمان مادر به NPUASTS.

این UAS ائتلاف داکوتای شمالی اشخاص محوری در اطراف شهرهای ژنراتور و چنگال بزرگ است شاید باور نکردنی ترین عملیات پرواز من تا کنون دیده اند در یک عمر از حمل و نقل هوایی.

این مشارکت, ماموریت, مجموعه فن آوری و پرواز هدف باید همه با هم آمده نشان می دهد که چگونه UAS می تواند کمک به ملت پشت در قدرت کامل است.

از طریق NPUASTS' ماموریت ویروس بر ایالت داکوتای شمالی توانایی خود را برای حفظ آگاهی و تعهد به مسئولیت اجتماعی است. علاوه بر این سایت تست شده است قهرمان یک ایالت شبکه UAS رادار برای کمک به UAS پرواز beyond-visual-line-of-sight (BVLOS) به صورت تجاری و در مقیاس احتمالا قبل از هر جای دیگری در ایالات متحده است.

دکتر امی ویتنی و مرکز نوآوری در دانشگاه داکوتای شمالی نمی توان انجام هر گونه بهتر در پرورش UAS اکوسیستم کسب و کار. این تیم به سرعت به رسمیت شناخته شده نیاز به اثبات کردن دانه ها تاثیر UAS پاسخ اضطراری قابلیت در برابر ویروس از جمله با HUBNet رادار. این ماموریت ها به اوج خود رسید در یک همکاری با NDSU به استفاده از UAS به اسپری ضد عفونی کننده از هوا در مکان هایی مانند زمین های بازی برای محافظت از کودکان از این ویروس ارائه تجهیزات پزشکی مربوط به جامعه سلامت پرسنل و استفاده از UAS سنسور حرارتی در تحقیق-تعیین مناطق دیدن اگر مردم به حال افزایش درجه حرارت بدن علامتی از coronavirus.

که چنین UAS ماموریت های اجرا شده در پزشکی امن, مد, راه برای مبارزه با ویروس و به دلیل داکوتای شمالی است که شاید سرمایه از هواپیماهای بدون سرنشین جهان, خلبانان نمی بینیم و این به عنوان یک فرصت بلکه به عنوان وظیفه خود را.

این اولین بار نیست UAS اشخاص در داکوتای شمالی همگرا در هیلسبرو. بسیاری از مونتاژ در اطراف شهرستان Traill در مارس 2017 در چه چیزی ثابت می شود که لباس تمرین برای UAS ویروس ماموریت های مبارزه با. اکسل انرژی بود حمایت مسخره فاجعه سناریو با جنرال الکتریک داشتن یک شبیه سازی گردباد پاره طریق شهرستانها. این اولین بار متوسط و ارتفاع بلند استقامت (نر) UAS استفاده شده بود به وظیفه sUAS تجاری در ایالات متحده و درس های آموخته شده در خدمت به عنوان پایه و اساس برای این تیم به برتری دادگاه در برابر ویروس.

بسیاری از این می آید از نبوغ ژنراتور شهردار تری Sando یکی از ماموریت معماران و "هوا کارفرمایان است." او در حال حاضر رابط نظامی برای داکوتای شمالی کنگره کلی آرمسترانگ و صرف یک حرفه ای در اطلاعات نظامی که در آن او به عنوان یک USAF کامل-پرنده سرهنگ. UND موسسه تحقیقات برای سیستم های مستقل هواشناسی با استاد دکتر مارک Askelson به عنوان مدیر اجرایی نشان داده است فوقالعاده زیرک پاسخ سریع قابلیت آن را به عنوان به ارمغان می آورد مفهوم جدید "الکترونیکی ناظران" به ماموریت.

الکترونیکی ناظران, یک رمان مفهوم در UAS صنعت حفظ کنترل از راه دور آگاهی موقعیتی به ارمغان آورد به جدول توسط L3Harris' RangeVue فن آوری است. این عملیات ها که برای اولین بار در دنیای واقعی استفاده از L3Harris بدون سرنشین بصری فراتر از خط دید شبکه که به عنوان یک UAS رادار است که سلف به NPUASTS' ایالت UAS رادار شبکه.

هواپیماهای بدون سرنشین استفاده افزایش یافته است و در یک لگاریتمی مد و ویروس به نظر نمی رسد کاهش آن را. با وجود این دوران سخت ما تمام تجربه من معتقدم که این چیزی مثبت در میانه. برخی از کسب و کار از جمله در بخش آب و برق را در واقع انجام می شود و در این غیر این صورت بی سابقه بار, در بخشی به دلیل استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین.

من نمی تواند کمک کند اما تبریک می گویم بزرگترین شرکت های آب و برق در سواحل غرب خود را برای درک و حمایت از استفاده از UAS و چگونه آنها قادر به تعریف نقش UAS خلبانان به عنوان ضروری پرسنل خدمات.

شرکت های انرژی هنوز هم استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در مقیاس طول همه گیر برای جلوگیری از آتش سوزی و خاموشی در حالی که این ویروس در باز. یکی از بدترین چیزهایی است که این کشور می تواند با یک خاموشی در این لحظه بحرانی در تاریخ بشر و یا حتی بدتر از یک آتش سوزی. که شرکت های انرژی در حال نگه داشتن هواپیماهای بدون سرنشین در هوا به نظر من باید به ما یادآوری می کنند که نور وجود دارد همچنین در پایان این تونل از این بیماری همه گیر.

در حالی که بسیار تغییر کرده است بیش از چند هفته گذشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس یک چیزی که تغییر نکرده است که چگونه کسب و کار استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین. در واقع اگر چیزی خوب است به آمده از سراسر جهان اورژانس آن را فقط ممکن است که کسب و کار آموخته اند به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و حتی بیشتر. اگر هر چیزی می تواند به عنوان یک پوشش نقره ای به این طاقت فرسا بار است که UAS مرزی در غرب و غرب آمریکا شروع به متبلور.

مت maya frost رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت SkySkopes مستقر در چنگال بزرگ, N. D. این شرکت دارای دفاتر متعدد در داکوتای شمالی با رد پا نیز در مینه سوتا, اورگان و کالیفرنیا و تگزاس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن