داکوتای شمالی مجموعه نوار برای از سرگیری خانه سالمندان ملاقات

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و خدمات انسانی مدیر کریس جونز اعلام کرد دستورالعمل جدید در یک کنفرانس مطبوعاتی در ر

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و خدمات انسانی مدیر کریس جونز اعلام کرد دستورالعمل جدید در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه, مارس 29.

خانه های سالمندان هستند به عنوان به خصوص مستعد ابتلا به کشنده شیوع این بیماری از آنجا که بسیاری از افراد 65 ساله یا مسن تر و دارای شرایط اساسی. ملاقات با دوستان و خانواده در خانه های سالمندان شده است بسته از اوایل آوریل, اما هنوز هم نزدیک به 80 درصد از مرگ و میر در کشور را در امکانات.

معیار جدید معنی برخی از خانه های سالمندان به خصوص کسانی که در مناطق که در آن COVID-19 نکرده گسترش به طور گسترده ای قادر خواهد بود برای راه اندازی مجدد خانواده ملاقات زودتر از دیگران.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جونز گفت: از سرگیری ملاقات از ساکنان در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت بستگی دارد:

  • شيوع COVID-19 در اطراف یک مرکز
  • اتمام حداقل دو دور از آزمایش بر روی ساکنان و کارکنان
  • یک مرکز ادامه داد: تعهد به انجام تست
  • در مجموع عدم وجود موارد جدید در ساکنان
  • کافی بیمارستان محلی ظرفیت و دسترسی به تجهیزات حفاظت شخصی

دولت 218 امکانات را به کار با جونز و تیم خود را در برنامه ریزی برای از سرگیری ملاقات بورگوم گفت. جونز گفت: فردی امکانات تماس با خانواده ها در مورد ملاقات و احتمال وجود خواهد داشت نیاز به برنامه بازديد جلوتر از زمان.

تمام امکانات را در دولت به اتمام حداقل یک دور از آزمایش بر روی ساکنان و کارکنان اما جونز اشاره کرد که این دستورالعمل خواهد بود یک انگیزه خوب برای خانه های پرستاری را به نگه دارید تا تلاش های تست.

جونز ارائه نمی دهد جزئیات در مورد آنچه در اوایل بازديد خواهد بود اما او گفت برخی از امکانات ممکن است انتخاب کردن برای محدود آنها را به داخل مرکز و یا در نزدیکی مناطق در فضای باز.

بورگوم نیز جمعه اعلام کرد که دولت او تلقی شده است آن را امن برای دولت کسب و کار به حرکت به یک مرحله جدید از بازگشایی که در آن راهنمای رستوران ها و اجتماعات بزرگ هستند کمتر سختگیرانه. دستورالعمل های در حال اجرا توسط قانون اما به شدت تشویق توسط دولت است.

جدید کسب و کار و دستورالعمل افزایش, توصیه برای رستوران ظرفیت از 50 درصد به 75 درصد. ضیافت و مراسم و گردهمایی های دیگر در بزرگ سالن باز ممکن است تا 500 نفر در 75 درصد ظرفیت در حالی که سینما ممکن است نگه دارید 65 درصد از ظرفیت عادی. مشتریان و کارگران در ناخن سالن آرایشگاه و مراقبت شخصی دیگر کسب و کار باید ادامه با پوشیدن ماسک بورگوم گفت.

پیش از آن در روز داکوتای شمالی, وزارت بهداشت اعلام کرد: مرگ و میر بیشتر از دو فارگو ساکنان منطقه از COVID-19.

مانند هر دیگر قربانی این بیماری بخش گفت: زن در 90s و مرد در 70s تا به حال شرایط بهداشتی اساسی.

پنجاه و نه اهالی داکوتای شمالی از جمله 48 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 100,000 زندگی سراسر کشور.

این گروه همچنین گزارش 40 مورد جدید از COVID-19 روز نزدیک به 3000 آزمون انجام شده است.

سی از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و تبدیل به کانون ویروس در داکوتای شمالی. شهرستان در حال حاضر دارای 1,661 موارد شناخته شده اما بخش گزارش 1,170 قبلا ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از سه چهارم از در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

چهار مورد جدید جمعه آمد از Stutsman شهرستان که شامل جیمز تاون. شهرستان در حال حاضر دارای پنج در حال حاضر آلوده ساکنان این بخش است.

سه مورد جدید آمد از چنگال بزرگ شهرستان است که دومین فعال ترین موارد در دولت در 31.

سه تن دیگر از موارد جدید جمعه آمد از Burleigh, Richland و Rolette شهرستانهای استان است.

در مجموع 2,520 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما نزدیک به 75 درصد بهبود از بیماری است. وجود 36 ساکنان بستری با بیماری یکی از پنج شنبه.

دولت اعلام کرد 2,894 نتایج آزمون مارک یکی از بالاترین آزمون روز پس از وقوع مارس آغاز شد. با این حال بیش از نیمی از مردم در آخرین دسته ای که قبلا تست شده برای ویروس. بورگوم گفت: دولت در حال انجام منظم تست از کسانی که زندگی و کار در خانه های سالمندان.

در مجموع 89,599 آزمایشات انجام شده اما بسیاری از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

بورگوم گفت: دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با هدف انجام 4,000 آزمون در هر روز تا پایان ماه. او را حفظ کرده است و در طول همه گیر است که گسترده در دسترس آزمایش کلیدی برای بازگرداندن حالت عادی به کار و زندگی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن