داکوتای شمالی می بیند رکورد پرش در COVID-19 موارد و 4 جدید مرگ و میر

این گروه همچنین تایید مرگ چهار نفر از این بیماری است. مردان, همه بیش از 60 شد ساکنان Cass County, که شامل فارگ

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

این گروه همچنین تایید مرگ چهار نفر از این بیماری است. مردان, همه بیش از 60 شد ساکنان Cass County, که شامل فارگو منطقه دیده است و بخش عمده ای از دولت COVID-19 موارد است.

مانند هر دیگر قربانی این بیماری در داکوتای شمالی, مردان تا به حال شرایط بهداشتی اساسی با توجه به گروه. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: افراد مسن و افراد مبتلا به HIV و دیابت و آسم و بیماری کبدی و یا شرایط دیگر که سازش یک سیستم ایمنی در معرض خطر بیشتری از بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19.

چهل و نه اهالی داکوتای شمالی از جمله 38 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 90,000 زندگی سراسر کشور. حداقل 29 از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت با توجه به گروه.

در مجموع 2,095 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما بیش از 60 درصد بهبود از بیماری از جمله 33 چهارشنبه اعلام کرد. وجود 38 ساکنان بستری با بیماری تا هشت از شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نزدیک به نیمی از موارد جدید پنج شنبه ها به خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات در سراسر کشور. وجود دارد در حال حاضر 426 موارد در ساکنان و کارکنان از امکانات شده اند که در موضوع هدفمند و آزمایش های مکرر توسط دولت است.

یک مدیر اجرایی به منظور محدود کردن ملاقات در خانه های سالمندان در محل باقی می ماند به عنوان محدودیت های دیگر در جنبش و تعطیلی کسب و کار برداشته شده است. خانه های سالمندان به خصوص مستعد ابتلا به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 زیرا بسیاری از افراد 65 ساله یا مسن تر و دارای شرایط اساسی.

ویلا ماریا و چوب بلسان بنفش در برادوی, هر دو در فارگو را دیده اند بسیاری از موارد از هر گونه امکانات در کشور با بیش از 50 در هر.

چهل و نه از موارد جدید جمعه آمد از Cass County است. شهرستان در حال حاضر دارای بیش از 1,277 موارد شناخته شده اما بخش گزارش می دهد که بیش از نیمی از قبلا آلوده ساکنان را بازیافت.

بیست و سه مورد جدید آمد از مورتون شهرستان که شامل مندن. این شهرستان در ابتدا یک کانون بیماری در ماه مارس, اما آن را دیده است کاهش در موارد جدید بیش از دو ماه گذشته. نه از موارد جدید به احتمال زیاد به ساکنان و کارکنان در Elm Crest مانور یک خانه سالمندان در جدید سالم. دیگر نه موارد جدید نیز اعلام کرد در ماریان مانور خانه سالمندان در گلن Ullin.

در نتیجه تعجب آور 18 از موارد جدید آمد از شهرستان Traill که نشسته بین Cass و چنگال بزرگ استان ها و دارای جمعیت حدود 8000. به نظر می رسد که همه این موارد در شهرستان هستند به ساکنان و کارکنان در لوتر یادبود خانه یک خانه سالمندان در Mayville. قبل از جمعه این شهرستان تا به حال تنها دو مورد مثبت.

دیگر 12 مورد جدید جمعه آمد از Burleigh, Grand Forks, Nelson, Richland, Stutsman, والش, بخش و ویلیامز شهرستانهای استان است.

دولت اعلام کرد بیش از 2100 نتایج آزمون شنبه با این حال حدود 600 از مردم در آخرین دسته ای که قبلا تست شده برای ویروس. بورگوم اعلام کرده است که او می خواهم برای دیدن به طور منظم تست از ساکنان آسیب پذیر به خصوص کسانی که زندگی در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

در مجموع 72,003 آزمایشات انجام شده اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

بورگوم گفت: دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با هدف انجام 4,000 آزمون در هر روز تا پایان ماه. او را حفظ کرده است و در طول همه گیر است که گسترده در دسترس آزمایش کلیدی برای بازگرداندن حالت عادی به کار و زندگی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن