داکوتای شمالی مدارس می تواند انتخاب کردن برای فرد در آموزش و پرورش این سقوط

آموزش ممکن است چهره به صورت مجازی و یا ترکیبی از این دو بسته به تصمیمات اتخاذ شده توسط مدرسه محلی تخته و COVID

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

آموزش ممکن است چهره به صورت مجازی و یا ترکیبی از این دو بسته به تصمیمات اتخاذ شده توسط مدرسه محلی تخته و COVID-19 شرایط در هر منطقه رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت: در یک کنفرانس خبری سه شنبه, جولای 14.

بورگوم و دولت سرپرست کیرستن Baesler گفت: انجمن ها و مدیران نیاز به مشورت با جوامع محلی برای ایجاد بهداشت فردی و ایمنی و برنامه های بازنگری شده آموزش از راه دور برنامه. این برنامه باید مورد تایید مدرسه محلی تابلوهای اما مقامات وزارت امور خارجه ،

واقعی دستورالعمل برای مدارس نمی شد منتشر شده در زمان انتشار پنج شنبه بعد از ظهر اما بخش آموزش عمومی سخنگوی دیل Wetzel گفت: آنها خواهد بود منتشر شده سه شنبه شب یا جمعه صبح.

نیک Archuleta, رئيس جمهور از داکوتای شمالی, ایالات انجمن معلمان گفت: جامعه نیاز به درگیر در ایجاد بازگشایی برنامه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من التماس محلی مدرسه تخته و مدیران به عنوان فراگیر به عنوان ممکن است به عنوان آنها انجام این مهم برنامه ریزی" Archuleta نوشت: در انتشار اخبار. "اگر ما به القای اعتماد به نفس در ذهن والدین, دانش آموزان, معلمان حرفه ای و پشتیبانی آموزش و پرورش حرفه ای ضروری است که آنها را به یک صندلی در پشت میز و نظرات خود را به طور جدی در نظر گرفته شود."

بورگوم و Baesler گفت: آنها امیدوارند این طرح تاکید بر کنترل محلی توسط انجمن ها و مقامات بهداشتی جلوگیری خواهد شد یکی دیگر از ایالت مدرسه shutdown.

فرماندار دستور داد تمام مدارس در دولت بسته شده در مارس 15, چند روز پس از دولت آن دیدم اولین مورد از COVID-19. چند هفته بعد هر مدرسه در کشور معرفی متمایز آموزش از راه دور برنامه ریزی کنید.

مدارس باقی مانده بسته را از طریق پایان سال تحصیلی با این حال همه اجازه داده شد به بازگشایی شروع ژوئن 1 برای حضور محدود در تابستان کلاس های آموزش رانندگی مهد کودک ها و تست های استاندارد آماده سازی است. بورگوم به نام تابستان, برنامه "نرم باز کردن."

فارگو مدارس دولتی در حال کار بر روی آن بازگشایی طرح که آن را عرضه خواهد کرد و در پایان ماه با توجه به منطقه سخنگوی AnnMarie کمپبل.

"اطلاعات به اشتراک گذاشته شده امروز به ما کمک خواهد کرد را در گام های بعدی در برنامه ریزی" کمپبل نوشت: در یک ایمیل. "در طول چند هفته آینده ما خواهد بود با دریافت بازخورد و ورودی از کارکنان و والدین در مورد برنامه ما."

وست فارگو مدارس دولتی گفت: همچنین کار بر روی یک بازگشایی طرح که هدف آن ارسال توسط پایان ماه.

بورگوم اعلام روز شنبه می آید به عنوان دولت هوازده افزایش تعداد فعال COVID-19 موارد و ویروس های مربوط به بستری شدن در بیمارستان. بیش از 700 داکوتای شمالی ساکنان در حال حاضر مبتلا به این بیماری هر چند دولت رای مثبت آزمون باقی مانده است کمتر از ویروس نقاط داغ مانند فلوریدا و تگزاس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن