داکوتای شمالی گزارش تعداد رکورد COVID-19 آزمون با 27 جدید موارد مثبت

بیست از موارد جدید پنج شنبه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,803

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

بیست از موارد جدید پنج شنبه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,803 موارد شناخته شده اما بخش گزارش نزدیک به چهار پنج نفر از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 70 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

این هفت نفر دیگر موارد جدید پنج شنبه آمد از بارنز, Bottineau, Burleigh, Mountrail, Richland و سارجنت شهرستانهای استان است.

داکوتای شمالی است که در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه آمد و به عنوان نزدیک به عنوان آن را تا به حال شده است روز شنبه به هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم هدف از پردازش حداقل 4000 آزمون در روز است. این گروه اعلام کرد حدود 3,600 نتایج آزمون پنج شنبه اما حدود دو سوم از مردم در جدیدترین دسته ای بوده است که قبلا تست شده برای این بیماری است.

فرماندار حفظ کرده است از زمان شروع این بیماری همه گیر است که تست می تواند کلیدی برای بازگشت به حس ظاهر ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بورگوم گفت: دولت آزمایشگاهی در بیسمارک ظرفیت برای دیدار با هدف, اما تقاضا برای تست تولید کرده است به اندازه کافی نمونه برای تست مقدار بیش از 3000 در روز است. او گفت: مقامات دولت به دنبال راه هایی برای افزایش تقاضا برای تست از جمله باز کردن معیار برای دریافت یک آزمون. در حال حاضر در حال تست است و به ترتیب اولویت برای افراد در معرض خطر کسانی که کار در اطراف آنها و ساکنان نشان دادن علائم این بیماری است.

در مجموع 2,706 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 2,209 بهبود از این بیماری است. وجود 32 ساکنان بستری با بیماری پایین دو از چهارشنبه.

این گروه می گوید: 66 اهالی داکوتای شمالی را در برابر این بیماری همه اما 11 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و یکی از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

متخصصان پزشکی ذکر شده COVID-19 به علت رسمی مرگ برای 51 از دولت قربانیان. هشت مشخص شد فوت کرده اند در درجه اول با توجه به شرایط دیگر در حالی که شما با COVID-19 و هفت پرونده مرگ در حال انتظار. این گروه همچنین اشاره می کند که سه نفر شامل نمی شود در مقام تعداد مرگ شد  اند و از COVID-19 اما تست مثبت در حالی که آنها زنده بودند.

رهبران سیاسی در سراسر این کشور پیشنهاد کرده اند که یکی دیگر از افزایش موارد می تواند در آینده به آمریکا metro مناطق که در آن معترضان جمع شده بودند یکهو به محکوم کردن خشونت پلیس. تظاهرات برگزار شده در فارگو بیسمارک مینت و Dickinson درو صدها نفر از تظاهر کنندگان در طول هفته گذشته و اجتماعی فاصله دستورالعمل نمی شد به طور گسترده ای انجام می شود.

بورگوم گفت آن خواهد بود "جالب است برای دیدن" چگونه اعتراض بر تعداد COVID-19 موارد در دولت و مقامات دولتی همواره در رابطه با اجتماعات بزرگ. او افزود که افراد جوان بسیاری از آنها در زمان تظاهرات هستند احتمال بیشتری برای نمایش هر گونه علائم اگر آنها قرارداد این ویروس به طوری که آنها باید در نظر جسمی فاصله خود را از عزیزان هستند که بیشتر در معرض خطر مبتلا به این بیماری است.

در مجموع نزدیک به 105,000 آزمایشات انجام شده اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار. بورگوم گفت: دولت در حال انجام منظم تست از کسانی که زندگی و کار در خانه های سالمندان.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب