داکوتای شمالی گزارش 22 مورد جدید از COVID-19 هیچ اضافی مرگ و میر به صورت مستقیم چهارم بعد

هفت مورد گزارش شد در Cass County, در حالی که Burleigh شهرستان اضافه شده و شش مورد. مورتون County مستند دو مورد

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399

هفت مورد گزارش شد در Cass County, در حالی که Burleigh شهرستان اضافه شده و شش مورد. مورتون County مستند دو مورد جدید در حالی که Grand Forks, LaMoure, McLean, Pembina, Richland, Stutsman بخش و شهرستان هر تایید یک مورد جدید.

تعداد افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 و درگذشت هر علت باقی مانده در 74 برای چهارمین روز متوالی. شصت و چهار مرگ و میر ذکر شده COVID-19 به عنوان علت اصلی مرگ است. ده مرگ و میر در حال بررسی پرونده مرگ یا لیست نیست این ویروس به عنوان علت اصلی مرگ است. دولت گزارش سه مرگ و میر افرادی که به فرض مثبت بوده است برای COVID-19 اما تست مثبت است.

یکشنبه مشخص پنجمین روز متوالی دولت انجام شده حداقل 2000 تست. تا کنون دولت ملاقات کرده است هدف خود را از 4000 روزانه آزمون پس از هر چند بخش سست معیارهای افراد به آزمایش می شود. تست شد و در دسترس عموم در ژوئن 11-12 در Fargodome باز تست برای هر کسی که خواستار دریافت یک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وجود دارد 348 شناخته شده فعال و مواردی از این ویروس در داکوتای شمالی با 207 در Cass County است. ایالت فعال از موارد نشان دهنده 0.45% از جمعیت در حالی که در Cass County فعال از موارد نشان دهنده 0.11% از جمعیت.

تعداد موارد فعال در کشور شده است را به نصف کاهش دهد پس از رسیدن به اوج 660 فعال موارد در روز شنبه, مه 23, بیش از سه هفته پیش.

فعال موارد در میان ساکنان و کارکنان مراقبت دراز مدت امکانات در ادامه به کاهش در دولت است. فارگو را Edgewood مرکز کمک زندگی می کنند گزارش پنج فعال موارد در میان ساکنان و دو میان کارکنان است. دولت مستند 56 مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات.

تعداد افرادی که از بهبود COVID-19 صعود به 2,658 در حالی که 35 ساکنان در حال حاضر در بیمارستان بستری مبتلا به بیماری.

نزدیک به سه چهارم از همه موارد در لیست دولت یا تماس نزدیک و یا جامعه گسترش به علت عفونت است. از تمام موارد شناخته شده, 43 درصد در میان ساکنان بین سنین 20 و 39.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن