مقامات داکوتای شمالی نگاه باز COVID-19 تست معیارهای بورگوم می گوید

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه, ژوئن 3, دولت آزمایشگاهی در بیسمارک ظرفیت

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه, ژوئن 3, دولت آزمایشگاهی در بیسمارک ظرفیت برای دیدار با هدف, اما تقاضا برای تست تولید کرده است به اندازه کافی نمونه برای تست مقدار بیش از 3000 در روز است. دولت اعلام کرد 2,626 نتایج آزمون شنبه.

بورگوم اشاره کرد که مقامات بهداشتی برنامه ریزی شده اند تست اتفاقاتی که نمی رسم به عنوان بسیاری از ساکنان به دنبال آزمون به عنوان آنها را امیدوار.

او گفت: مقامات دولت به دنبال راه هایی برای افزایش تقاضا برای تست از جمله باز کردن معیار برای دریافت یک آزمون. در حال حاضر در حال تست است و به ترتیب اولویت برای افراد در معرض خطر کسانی که کار در اطراف آنها و ساکنان نشان دادن علائم این بیماری است. دولت انجام داده تهاجمی آزمایش های مکرر ساکنان و کارگران در خانه های پرستاری و بورگوم گفت: هیچ ساکنان جدید و تنها یک کارمند جدید را آزمایش کرده است مثبت بیش از دو روز گذشته.

فرماندار شناور ایده از تست کنندگان در خانه های سالمندان که می تواند کمک به اطلاع رسانی دولت برنامه ای برای اجازه ملاقات از سر گرفته در امکانات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بورگوم همچنین گفت: دولت به شدت در نظر گرفتن هدفمند انجام آزمایش از دانشجویان دانشگاه و دانشکده. او اشاره کرد که دولت تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است در مواجهه با امکان COVID-19 پخش از طریق کالج خوابگاه و آینده تست استراتژی را به حساب برای آن است.

پیش از آن در روز داکوتای شمالی, وزارت بهداشت اعلام کرد: 33 مورد جدید از COVID-19 که اکثر آنها از دولت را کانون و بزرگترین منطقه مترو.

این گروه همچنین تایید مرگ یک Cass County مرد در 70s از COVID-19.

مرگ این مرد را به ارمغان می آورد داکوتای شمالی تعداد کل مرگ و میر ناشی از این بیماری به 66. اما 11 از مرگ آمده اند در ساکنان Cass County, که شامل فارگو دیده است و اکثریت قریب به اتفاق موارد مثبت در دولت است. پنجاه و یکی از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

مانند هر دیگر قربانی این بیماری این اداره گفت هر چهار تا به حال شرایط بهداشتی اساسی. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: افراد مسن و افراد مبتلا به HIV و دیابت و آسم و بیماری کبدی و یا شرایط دیگر که سازش یک سیستم ایمنی در معرض خطر بیشتری از بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19. اما سن خود را در نظر گرفته شده است یک بیماری زمینه ای.

متخصصان پزشکی ذکر شده COVID-19 به علت رسمی مرگ برای 51 از دولت قربانیان. هشت مشخص شد فوت کرده اند در درجه اول با توجه به شرایط دیگر در حالی که شما با COVID-19 و هفت پرونده مرگ در حال انتظار. این گروه همچنین اشاره می کند که سه نفر شامل نمی شود در مقام تعداد مرگ شد  اند و از COVID-19 اما تست مثبت در حالی که آنها زنده بودند.

بیست و یک از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,783 فتح کرد گرفته شد موارد شناخته شده اما بخش گزارش بیش از سه چهارم از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 70 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

پنج مورد از موارد جدید آمد از Stutsman شهرستان که شامل جیمز تاون. این شهرستان تا حد زیادی اجتناب بدترین بیماری همه گیر است و فقط 11 در حال حاضر آلوده ساکنان.

این هفت نفر دیگر موارد جدید جمعه آمد از Burleigh, Grand Forks, باج والش و بخش شهرستانهای استان است.

در مجموع 2,679 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما چهار در پنج بهبود از این بیماری است. وجود 34 ساکنان بستری با بیماری است.

رهبران سیاسی در سراسر این کشور پیشنهاد کرده اند که یکی دیگر از افزایش موارد می تواند در آینده به آمریکا metro مناطق که در آن معترضان جمع شده بودند یکهو به محکوم کردن خشونت پلیس. تظاهرات برگزار شده در فارگو بیسمارک مینت و چنگال بزرگ جلب صدها نفر از تظاهرکنندگان بیش از آخر هفته و اجتماعی فاصله دستورالعمل نمی شد به طور گسترده ای انجام می شود.

بورگوم گفت آن خواهد بود "جالب است برای دیدن" چگونه اعتراض بر تعداد COVID-19 موارد در دولت و مقامات دولتی همواره در رابطه با اجتماعات بزرگ. او افزود که افراد جوان بسیاری از آنها در زمان تظاهرات هستند احتمال بیشتری برای نمایش هر گونه علائم اگر آنها قرارداد این ویروس به طوری که آنها باید در نظر جسمی فاصله خود را از عزیزان هستند که بیشتر در معرض خطر مبتلا به این بیماری است.

چند تن از مقامات ایستاده راک سو قبیله حضور داشتند روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی و صحبت در مورد آزمایش در طرح های قبیله رزرو. با کمک ادارات بهداشت در هر دو Dakotas قبیله انجام داده است بیش از پنج تست حوادث و موفق به جلوگیری از گسترش ویروس در رزرو. تنها چهار ساکنان رزرو باید آزمایش مثبت و سه نفر از کسانی که در حال حاضر به بهبود است.

قبیله به تازگی بازگشایی آن قمار تحت ویروس-پیشگیری دستورالعمل و قبیله سلامت رسمی مارگارت گیتس گفت که این استراتژی رو به جلو ممکن است شامل آزمایش یک نمونه تصادفی از 420 کارکنان در قمار.

در مجموع 101,327 آزمایشات انجام شده اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار. بسیاری از کسانی که در این آزمایش آخرین دسته ای که قبلا تست شده برای ویروس. بورگوم گفت: دولت در حال انجام منظم تست از کسانی که زندگی و کار در خانه های سالمندان.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب