داکوتای شمالی رسما باز می شود درب برای ملاقات با خانواده در خانه های سالمندان

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم اعلام کرد اصلاحیه چهار شنبه, ژوئن 5, به یک مه فرمان اجرایی که تعطیل ملاقات در دراز

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم اعلام کرد اصلاحیه چهار شنبه, ژوئن 5, به یک مه فرمان اجرایی که تعطیل ملاقات در دراز مدت مراقبت از امکانات. اصلاح اجازه می دهد تا تمام امکانات برای باز کردن, هوای آزاد, ملاقات از ساکنان و معرفی استانداردهای خانه های پرستاری به داخل سالن ملاقات است.

هر خانه سالمندان در دولت هم اکنون می توانید انتخاب کنید برای میزبان, هوای آزاد, ملاقات به عنوان طولانی به عنوان آنها ارائه تمیز facemasks یک محل امن و اقدامات مناسب و به دور ساکنان از بازدید کنندگان. در حال حاضر برای بازدید باید با تعیین وقت قبلی با فرد امکانات.

خانه های پرستاری همچنین قادر خواهد بود برای باز کردن ملاقات در امکانات خود را اگر آنها با دولت استانداردهای داشتن تعداد محدودی از فعال COVID-19 مورد در اطراف شهرستان و هیچ مورد جدید در میان ساکنان این تسهیلات است. تا کنون 40 امکانات در وزارت امور خارجه ملاقات این استاندارد گفت: Chris Jones, مدیر وزارت امور خارجه از خدمات انسانی. تمام برنامه ها برای بازگشایی داخل سالن ملاقات باید تایید شده توسط دولت است.

بورگوم ذکر شل برنامه شروع به آزمایش اعضای خانواده و دوستان که بازدید از امکانات و همچنین به عنوان مشتریان از رستوران ها و افرادی که حضور در مراسم مذهبی. در حال حاضر در حال تست است و به ترتیب اولویت برای افراد در معرض خطر کسانی که کار در اطراف آنها و ساکنان نشان دادن علائم این بیماری است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت رئیس دیوان عالی عدالت جان جنسن نیز صحبت کرد جمعه در مورد از سرگیری محاکمه با حضور هیئت منصفه در اوایل ژوئیه 1. بسیاری از شهرستان courthouses خواهد بازگشایی در هفته آینده و جنسن گفت: سیستم دادگاه را مجبور به شروع برگزاری برخی از 3,400 برنامه ریزی منصفه برای جلوگیری از مانع جمع شدن.

جنسن گفت: دادگاه نسبت به اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 از جمله اجرای مناسب اجتماعی فاصله دقیق تمیز کردن رژیم و مبهوت داوران گزارش بار. او گفت: کسانی که احضار برای وظیفه ممکن است مجاز به تاخیر داوران وضعیت در صورتی که از قبل موجود شرایط بهداشتی و ترس برای ایمنی خود را در طول مداوم شیوع.

پیش از آن در روز داکوتای شمالی, وزارت بهداشت, گزارش, پنج مرگ و میر بیشتر در دولت از COVID-19.

دو مرد و دو زن از Cass County, همه حداقل 70 سال از درگذشت این بیماری با شرایط بهداشتی اساسی. یک چنگال بزرگ شهرستان در 60s مرگ که بود روز جمعه گزارش داد که دولت اولین قربانی نیست که هر گونه شرایط اساسی با توجه به گروه.

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: افراد مسن و افراد مبتلا به HIV و دیابت و آسم و بیماری کبدی و یا شرایط دیگر که سازش یک سیستم ایمنی در معرض خطر بیشتری از بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19. اما سن خود را در نظر گرفته شده است یک بیماری زمینه ای.

این گروه می گوید: 71 اهالی داکوتای شمالی را در برابر این بیماری همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County, که شامل فارگو منطقه است. پنجاه و سه نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

این گروه روز جمعه همچنین اعلام کرد 40 نفر از COVID-19.

سی و دو تا از موارد جدید جمعه آمد از Cass County است. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,834 موارد شناخته شده اما بخش گزارش نزدیک به چهار پنج نفر از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 70 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

هشت دیگر موارد جدید جمعه آمد از Burleigh مرسر Richland, Sioux, Stutsman بخش و شهرستانهای استان است.

داکوتای شمالی است که در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه اعلام کرد در مورد 2,600 نتایج آزمون جمعه. دولت هنوز آمار بورگوم هدف از پردازش حداقل 4000 آزمون در روز, اما مقامات می گویند کمبود تقاضا برای تست در حال حاضر تحت معیارهای مقصر است.

فرماندار حفظ کرده است از زمان شروع این بیماری همه گیر است که تست می تواند کلیدی برای بازگشت به حس ظاهر ،

در مجموع 2,745 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 2,242 بهبود یافته اند. وجود 30 ساکنان بستری با بیماری پایین دو از پنج شنبه.

متخصصان پزشکی ذکر شده COVID-19 به علت رسمی مرگ برای 56 از دولت قربانیان. هشت مشخص شد فوت کرده اند در درجه اول به دلیل بیماری دیگری در حالی که شما با COVID-19 و هفت پرونده مرگ در حال انتظار. این گروه همچنین اشاره می کند که سه نفر شامل نمی شود در مقام تعداد مرگ شد  اند و از COVID-19 اما تست مثبت در حالی که آنها زنده بودند.

در مجموع 107,509 آزمایشات انجام شده اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار. بورگوم گفت: دولت در حال انجام منظم تست از کسانی که زندگی و کار در خانه های سالمندان.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن