داکوتای شمالی گارد ملی واحد هشدار داده ممکن است بسیج به ملت سرمایه

بیسمارک — یک واحد حمل و نقل هوایی از داکوتای شمالی ارتش گارد ملی دریافت هشدار از امکان بسیج به واشنگتن دی سی

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

بیسمارک — یک واحد حمل و نقل هوایی از داکوتای شمالی ارتش گارد ملی دریافت هشدار از امکان بسیج به واشنگتن دی سی منطقه بعد از این سال با توجه به انتشار اخبار صادر جمعه, ژوئن 26.

گارد واحد, شرکت, C, 2nd گردان 285th حمل و نقل هوایی هنگ مستقر در بیسمارک و متشکل از 70 سربازان به عنوان به خوبی به عنوان یک هلیکوپتر Black Hawk. اگر بسیج هنگ خواهد به طور عمده حمل و نقل پرسنل و حمل و نقل در واشنگتن در منطقه است.

"ما بسیار افتخار از حرفه ای از ارتش ما هوانورد" داکوتای شمالی آجودان ژنرال مسلح ، ژنرال Al Dohrmann در بیانیه ای گفت. "آنها باید امن عامل رکورد تقریبا 150,000 ساعت پرواز قدمت آن به سال 1958 و سودمند بوده است در پشتیبانی از دولت فدرال و ماموریت ها شامل سیل پاسخ wildfire مبارزه با عملیات جستجو و نجات و موفقیت در خدمت خارج از کشور."

این ماموریت روتین و تکراری برای گارد واحد در سراسر کشور داکوتای شمالی گارد ملی سخنگوی ویلیام Prokopyk گفت. این هشدار به این معنی است که گارد واحد باید آماده برای بسیج در هر زمان در اواخر سال 2020 برای نه تا 12 ماه چرخش است.

قبلا 285th حمل و نقل هوایی هنگ اعزام شده است برای ماموریت در کوزوو در سال های 2013 و 2014 و به عراق از سال 2009 تا 2010.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آدم ویلیس یک گزارش برای امریکا سپاه عضو را می توان در رسید awillis@forumcomm.com.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن