داکوتای شمالی گارد ملی 'در' همه گیر در نقش پشتیبانی

سربازان و سربازان را دامن زد از سراسر ایالت برای کمک به هنگامی که به نام دولت و ادارات بهداشت محلی یا Red Rive

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

سربازان و سربازان را دامن زد از سراسر ایالت برای کمک به هنگامی که به نام دولت و ادارات بهداشت محلی یا Red River Valley COVID-19 نیروی کار. آنها به عنوان بخشی از تلفن همراه تست تیم در مناطق مختلف از جمله Cass County زندان و انتقالی تسهیلات مسکن در مرکز شهر فارگو در مارس 19 و برای تست توده در خارج از Alerus مرکز در گرند فرک on May 14 و Fargodome در آوریل 25.

مرتبط:

سرهنگ سرهنگ دوایت هارلی یک دستیار پزشک ارائه دهنده گارد تیم در سمت شرقی دولت است. او گفت: این پاسخ از مردم به آنها کمک کرده ام شده است به شدت مثبت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما تا به حال مردم که گریه از آنجا که این ترسناک است," او گفت: ویروس اضافه کرد که تست اغلب برطرف اضطراب خود را.

اعضای گارد نیز انجام می دهند و کمتر قابل مشاهده است اما به همان اندازه مهم کار عمیق تمیز کردن جمع امکانات زندگی از جمله خانه های سالمندان که جمعیت به خصوص در معرض خطر برای COVID-19.

Airman 1st Class Alexis Thomas mops the floor with sanitizing liquid as part of ‘deep cleaning’ efforts at a congregate living facility in Fargo on May 18, 2020. Courtesy: N.D. National Guard

Airman 1st Class الکسیس توماس مبس (مبس) طبقه با مطابق با اصول بهداشتی مایع به عنوان بخشی از "تمیز کردن عمیق' تلاش در یک جمع زندگی تسهیلات در فارگو در 18 مه سال 2020 است. حسن نیت ارائه میدهد: N. D. گارد ملی

Brig. ژنرال باب Schulte رییس ستاد برای گارد نیروی مشترک ستاد در بیسمارک گفت: این بخشی از یک شهروند سرباز یا airman.

"شما انجام یک ماموریت در دولت خود را برای کمک به جامعه خود و خانواده خود را. به همین دلیل آنها را امضا کرده تا در وهله اول," او گفت:.

این COVID-19 ماموریت کاملا داوطلبانه و سلامت غربالگری لازم است قبل از گارد اعضای onboarded. سرهنگ جنیفر اندرسون گفت: از آنجا که بعید است هر کسی که ممکن است در معرض خطر عوارض ناشی از COVID-19 درگیر می شود.

A North Dakota National Guard member collects a specimen from people directed to report for coronavirus testing at the Fargodome, Saturday, April 25, Fargo. The testing was closed to the general public, but included essential workers, people with symptoms of COVID-19 and those who have had close contact with confirmed cases of the disease.
Michael Vosburg / Forum Photo Editor

یک گارد ملی داکوتای شمالی عضو جمع آوری یک نمونه از مردم کارگردانی به گزارش coronavirus تست در Fargodome شنبه, مارس 25 فارگو. تست شد بسته به عموم مردم اما شامل کارگران ضروری مردم با علائم COVID-19 و کسانی که تا به حال تماس نزدیک با تایید مواردی از این بیماری است. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

کسانی که انجام این کار برای بیش از 30 روز در 32 عنوان دستور در نظر گرفته و یا وظیفه فعال است.

حدود 225 در داکوتای شمالی در حال حاضر تحت آن سفارشات شولتی گفت. که از جمله آنها تحت پوشش TRICARE این برنامه مراقبت های بهداشتی برای سرویس لباس, اعضای, باید آنها COVID-19 در طول دوره ماموریت. آنها را به 14 روز در قرنطینه که در طی آن زمان آنها پرداخت خواهد کرد.

با استناد به حریم خصوصی قوانین و مقررات عملیاتی و امنیتی Schulte نمی گویند که آیا هر داکوتای شمالی از اعضای گارد پایین آمده اند با COVID-19. چند درخواست آنها آزمایش می شود اما پس از تماس نزدیک با کسی که در معرض شده و یا تایید شده مثبت است.

هنگامی که او را درگیر با یک گارد ملی داکوتای شمالی ماموریت هارلی می آموزد استاد دستیار پزشک مطالعات برنامه در کوه های راکی کالج, Billings, منت.

Lt. Col. Dwight Harley of the ND National Guard. Chris Flynn / The Forum

سرهنگ سرهنگ دوایت هارلی از ND گارد ملی. کریس فلین / انجمن

او گفت که توده COVID-19 تست تیم او بخشی از نشان می دهد تا به یک رویداد چند ساعت قبل برای انجام کارهای مقدماتی. پلیس نظامی رسیدگی و کنترل ترافیک و بیمار مصرف اطلاعات در حالی که افسران درجه دار دست از تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE و مراقبت از سیستم های خنک کننده است که نگه داشتن نمونه تست مناسب برای سفر به کشور آزمایشگاه در بیسمارک.

North Dakota National Guard members join N.D. Department of Health personnel to administer COVID-19 testing at a drive-through site outside the Alerus Center in Grand Forks on May 14, 2020. Courtesy: N.D. National Guard

داکوتای شمالی از اعضای گارد ملی ملحق N. D. وزارت بهداشت پرسنل به اداره COVID-19 تست را در یک درایو-از طریق سایت در خارج از Alerus مرکز در گرند فرک در مارس 14 سال 2020 است. حسن نیت ارائه میدهد: N. D. گارد ملی

دستیاران پزشک و پزشکان مسئول انجام swabbing.

هر کس با استفاده از PPE اما گروه دوم به بالاترین سطح حفاظت با توجه به نزدیکی خود را. که شامل یک N95 یا N100 ماسک پوشیده شده توسط یک چهره سپر محافظ لباس شب و سه جفت دستکش. پایین دو لایه دستکش در حال ضبط برای لباسهای خود را در حالی که این جفت ارز بالا می آید و جایگزین شده است پس از هر آزمون هارلی گفت.

A North Dakota National Guard soldier administers a COVID-19 test for Cass County Sheriff Jesse Jahner during a testing event held at the Cass County Jail for staff and inmates on May 19, 200. Courtesy: N.D. National Guard

یک داکوتای شمالی گارد ملی سرباز اداره COVID-19 آزمون برای Cass County Sheriff جسی Jahner در طول یک تست رویداد برگزار شد در Cass County زندان برای کارکنان و زندانیان در مارس 19, 200. حسن نیت ارائه میدهد: N. D. گارد ملی

وظایف مربوط به یک بسیار مسری و خطرناک ویروس هستند و آنهایی که هنوز بسیاری از مردم مایل به انجام است.

"مقدار زیادی از غیر نظامی همکاران گفت:" من که نمی توانستم. که برای تلفن های موبایل خطرناک,'" هارلی گفت.

"این چیزی است که ما برای" اندرسون اضافه شده است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب