داکوتای شمالی در توجیه انکار COVID-19 پرونده درخواست دادستان کل می گوید

بیسمارک — داکوتای شمالی دادستان کل صادر شده نظر پنج شنبه, جولای 16, پیدا کردن است که دولت نه نقض قانون زمانی

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی دادستان کل صادر شده نظر پنج شنبه, جولای 16, پیدا کردن است که دولت نه نقض قانون زمانی که آن را رد کرد و سوابق درخواست ثبت شده توسط انجمن اخبار خدمات بیشتر به دنبال خاص COVID-19 بیمار داده.

درخواست فرستاده شده به وزارت بهداشت و دفتر دولتی داگ بورگوم خواست که دولت ارائه coronavirus موارد شکسته با توجه به کد پستی است. همچنین این خواسته دولت برای مشخص کردن وضعیت سلامت هر مورد به عنوان فعال بهبود و یا مرحوم.

FNS درخواست بیشتر توضیح داد که آن را نه به دنبال "هر گونه اطلاعات است که می تواند مورد استفاده برای شناسایی یک بیمار مثل نام و نام خانوادگی سن و یا جنسیت" و به جای خواسته است که وزارت بهداشت و درمان حذف و یا redact این اطلاعات را قبل از به اشتراک گذاری هر گونه اطلاعات جدید.

وزارت بهداشت رد این درخواست در ماه آوریل با این استدلال که اطلاعات سقوط به دسته از بیماری کنترل سوابق و بنابراین حفاظت شده تحت قانون دولت است. به جای آن وزارت فرستاده شده FNS یک لینک به یک وب سایت دولت است که شامل در دسترس عموم COVID-19 داده است.

دادستان کل Wayne Stenehjem طرفه با وزارت بهداشت نوشته است که این گروه تا به حال اعمال موجه تشخیص داده ها. "کنترل بیماری سوابق مارس منتشر می شود در اختیار وزارت تحت شرایط خاص" او نوشت. "هنگامی که یک نهاد دارای اختیار برای انتشار اطلاعات است و تخلف از باز کردن پرونده قانون اگر نهاد تمرینات که اختیار به انکار آزادی اطلاعات درخواست شده."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

FNS استدلال کرد که دولت با استفاده خودسرانه تفاوت به انتشار برخی از COVID-19 داده در حالی که محافظ مهم اطلاعات دموگرافيک.

خوانندگان می توانند در رسیدن به خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن