داکوتای شمالی, حقوق بشر, ائتلاف میزبان تاون هال برای برطرف کردن اسطوره ها در مورد آمریکایی جدید و COVID-19

به همین دلیل داکوتای شمالی مراقبت دراز مدت ارتباط رئیس جمهور صدفی پترسون اخیر نظرات به اشتباه نشان می دهد که آ

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

به همین دلیل داکوتای شمالی مراقبت دراز مدت ارتباط رئیس جمهور صدفی پترسون اخیر نظرات به اشتباه نشان می دهد که آمریکایی جدید باعث گسترش COVID-19 در داکوتای شمالی خانه های پرستاری آنقدر مضر Nhial گفت.

"من دست پاچه شد وقتی که من خواندن آن را" Nhial گفت. "من یک معلم مدرسه ابتدایی و زمانی که من خواندن آن را به من احساسی بود چون من می ترسم."

Nhial شد یک نفر به صحبت کردن در تاون هال میزبانی داکوتای شمالی حقوق بشر ائتلاف سه شنبه شب 30 ژوئن. تاون هال نامیده شد در پاسخ به پترسون نظرات که او ساخته شده در مارس 19, مصاحبه با Fargo-بر اساس ایستگاه های تلویزیون اخبار دره زندگی می کنند زمانی که او به اشتباه پیشنهاد کرد که گسترش COVID-19 در داکوتای شمالی خانه های پرستاری را می توان به آمریکایی جدید و بزرگ خانواده. نظرات به سرعت محکوم کرد, با آمریکایی ها و دیگر گروه های حمایت.

Nyamal Dei یک NDHRC عضو هیئت مدیره سابق و پناهندگان از جنوب سودان بود یک چنین کسی که به انتقاد از دیدگاه های پس از این مصاحبه پخش شد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"وجود دارد یک روز بهتر از فردا چون من آمد به این کشور بزرگ امروز است. اما این بدان معنا نیست که من آن را به احساس می کنم مثل من بدرفتاری در برخی از نقطه" Dei گفت: در سه سالن شهر. "فقط به خاطر من آمد به خود جامعه به این معنا نیست که شما باید به بدرفتاری با من. این به آن معنا نیست که شما باید برای تماس با من نام."

داکوتای شمالی حقوق بشر ائتلاف با صدور بیانیه ای در این حادثه در 22 مه تاکید بر این واقعیت است که وجود دارد هیچ مدرکی برای حمایت از پترسون نظرات. با توجه به بیانیه NDHRC اعضای هیئت مدیره رسیده پترسون پس از مصاحبه و تا به حال یک "مولد گفتگو" است که در آن پترسون اذعان آسیب است که اطلاعات غلط می تواند در جوامع اقلیت.

پترسون از عذرخواهی برای نظرات خود را. او را دعوت به صحبت می کنند در تاون هال سه شنبه شب که در آن او به شنوندگان او قصد داشت به اذعان و عذرخواهی نظرات خود را به عنوان به خوبی به عنوان گوش دادن به کسانی که او صدمه دیده است و برای ادامه یادگیری از اشتباهات خود را. او افزود که در حالی که او فرستاده شده عذرخواهی و بیانیه به دره, اخبار زنده, اخبار ایستگاه است نه اجرای عذرخواهی و نه باید آن را پس گرفت داستان است که در آن نظرات خود را در ابتدا زد.

NDHRC عضو هیئت مدیره Andrea Denault گفت که او امیدوار تاون هال خواهد ارائه یک فرصت برای ایجاد یک "allyship."

"ما می خواهیم آن را بسیار روشن است که چه صدفی در حال انجام است در حال حاضر در حال تنظیم یک مثال برای دیگر افرادی که این اشتباهات به دلیل بسیاری از مردم این اشتباه را," او گفت:. "چه چیزی مهم تر است داشتن به آنها و نه بهانه ای و من هنوز به گوش شما بهانه, صدفی, اما تنها مالکیت کامل از آنچه شما گفتید و انجام همه چیز را که شما می توانید سعی کنید به آن درست باشد."

این حادثه در ماه مه را در یک زمان از افزایش تنش نژادی در ایالات متحده است. NDHRC اشاره به سوی یک حادثه اخیر در گرند فرک که در آن چند نفر ایستاده در پشت بام فریاد سفید supremacist عبارت در ماه آوریل به عنوان شواهدی وجود دارد که داکوتای شمالی است رایگان از تنش نژادی برق بقیه کشور است.

هر چند هیچ مدرکی وجود ندارد که آمریکایی جدید و یا هر یک نژاد از مردم هستند احتمال بیشتری برای گسترش COVID-19 واقعی ارتباط بین نژاد و قومیت و کوروناویروس در داکوتای شمالی همچنان مبهم و مه آلود.

هر چند داکوتای شمالی, آهنگ با نژاد و قومیت از COVID-19 بیماران و مرگ و میر آن است که دولت تنها در ایالات متحده می کند که گزارش آن داده است. دفتر والی پاسخ نمی دهند به یک هرالد درخواست برای استفاده از این داده ها و یک سخنگوی نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای اظهار نظر در مورد چرا قرار داده شده است منتشر شد.

هر چند داده نشده است ساخته شده Gov. داگ بورگوم آیا مرجع تعداد کسانی که در ماه مه در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد که سیاه و آسیایی, اهالی داکوتای شمالی در حال نامتناسب نهفته COVID-19. بورگوم گفت: در 20 مه که 38 درصد از افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 self-شناسایی افراد از رنگ رغم متشکل از یک مقدار کوچکتر کسری از دولت کلی جمعیت. او اضافه کرد که 16 درصد از پاسخ دهندگان کاهش یافته به مسابقه.

در این کنفرانس مطبوعاتی بورگوم گفت که سیاه و بومی اهالی داکوتای شمالی به میزان قابل توجهی بیشتر احتمال دارد به آزمایش COVID-19 از سفید خود را ، او نسبت به این واقعیت است که سیاه و مردم بومی را تشکیل می دهند یک بخش بزرگتر از دولت ضروری نیروی کار است. آمریکایی های بومی تست مثبت برای COVID-19 در تقریبا متناسب با نرخ نسبت به خود را به طور کلی جمعیت بورگوم گفت.

NDHRC عضو هیئت مدیره بری نلسون اضافه شده است که در حالی که مردم از رنگ تمایل به را تشکیل می دهند یک مقدار نامتناسبی از دولت ضروری نیروی کار مردم رنگ در داکوتای شمالی نیز بیشتر احتمال دارد به کار و مشاغل متعدد و احتمال بیشتری برای کار و شغل است که لازم نیست که خانواده را ترک و یا مراقبت های بهداشتی به این معنی است که از دست رفته کار را در حقوق از دست رفته.

Denault گفت که این یافته است که در خط با آنچه که دیده شده است در سراسر بقیه ایالات متحده در طول بیماری همه گیر.

درست برای دولت به انجام است که به انتشار اطلاعات نلسون گفت: اما او همچنین خواست مردم را به هر گونه تصورات نادرست در مورد گروه بیشتر به شدت ضربه توسط ویروس.

"موضع ما خواهد بود که این اطلاعات باید منتشر شود و باید نگاه شود و مورد بررسی قرار گرفت و نه تنها پذیرفته شده در ارزش اسمی اما واقعا نگاه عمیق تر به آنچه که نشان دهنده" او گفت:.

شرلی Dykshoorn معاون رئيس جمهور ارشد و خدمات بشردوستانه در لوتری خدمات اجتماعی کمک کرد که نظارت بر اسکان مجدد پناهندگان در غرب داکوتای شمالی قبل از بازنشستگی اش در اوایل این هفته گفت که زمانی که اطلاعات غلط به گسترش است در مورد آمریکایی جدید در اخبار, مقالات, نظرات عمومی و یا توییت توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن علت و اثر در محلی جدید آمریکایی است که اغلب سریع و روشن است.

Dykshoorn به یاد می آورد اخیر راش از تعصب علیه اقدامات جدید آمریکایی ها در این منطقه بلافاصله پس از یکی از این تلویزیون اخبار گزارش. او گفت: حوادث در بازه زمانی شدت از جدید آمریکایی ها در حال فریاد زد در از اتومبیل به قربانیان بیشتر جرائم جدی.

"آن را نمی زیادی برای مردم به منفی واکنش نشان می دهند که بیمار هستند-آگاهانه یا ضمنی تعصب و یا تعصب به چیزی که مضر به فرد دیگری" او گفت:.

Dei التماس شنوندگان تاون هال نه تنها به درمان جدید آمریکایی ها با مهربانی و احترام اما به ایستادگی با آنها تماس گرفته و از افرادی که بدرفتاری آنها.

"من می گویم به هموطنان آمریکایی است صحبت می کنند تا برای همسایه خود را," او گفت:. "اگر شما نگاه کنید به چیزی است که غیر معمول است یا احساس نمی شود شما باید یک راست به عنوان یک جامعه به صحبت می کنند و می گویند:" نه. ما را قبول نمی کند که نوع نفرت و یا این نوع از تعصب در جوامع ما است.'"

هرالد را براد الیوت ray warren کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن