داکوتای شمالی $33M برنامه برای نگه داشتن کارگران نفتی در کار پلاگین یتیم چاه

این پول استفاده خواهد شد به پلاگین حدود 400 تا 550 چاه در یک پروژه است که می تواند در حفظ و 500 نفت پچ کارگران

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

این پول استفاده خواهد شد به پلاگین حدود 400 تا 550 چاه در یک پروژه است که می تواند در حفظ و 500 نفت پچ کارگران در کار برای شش ماه لین هلمز مدیر داکوتای شمالی وزارت منابع معدنی گفت: جمعه, مه 15. "شغل های بزرگ, برنامه," او گفت:.

هنگامی که بهبود اقتصاد و صنعت نفت راه اندازی مجدد اتفاق می افتد, کار در دسترس خواهد بود "موضوع جدی" به طوری که حفظ نیروی کار آموزش دیده است یک اولویت از چند آژانس نیروی کار که در حال برنامه ریزی برای کمک به نفت پچ جستن به عقب هلمز گفت.

داکوتای شمالی تولید نفت به احتمال زیاد به سقوط به زیر نقطه عطف آستانه 1 میلیون بشکه در روز به عنوان اپراتور باید به سرعت متوقف پمپاژ چون قیمت نفت کاهش یافته است پایین تر از هزینه تولید است.

همانطور که از ماه مارس قبل از سقوط قیمت ها از coronavirus بحران و جنگ قیمت زده داکوتای شمالی تولید شد روزانه به طور متوسط 1.43 میلیون بشکه در روز هلمز گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما این سطح غوطه ور است که بیش از 7000 از داکوتای شمالی 16,263 چاه شده اند idled, ترک مقامات "بسیار محکم متقاعد شده" نفت پچ در حال حاضر تولید حدود 950,000 بشکه در روز است.

"چیزهایی که واقعا شروع به باز کردن تا مارس 9," زمانی که مذاکرات با روسیه و عربستان سعودی برای محدود کردن تولید fizzled جرقه یک جنگ قیمت که سوار تولید نفت بالاتر بیشتر افسرده قیمت هلمز گفت.

حفاری در پچ نفت کاهش یافته و تقریبا 80% و Helms انتظار می رود تعداد حفاری خدمه به احتمال زیاد سقوط خواهد کرد و در زیر 10 سکوهای پایین از 60 سال پیش.

"است که یک تصویر زیبا در همه" هلمز گفت. نیمی از حفاری در حال حاضر اتفاق می افتد در فورت Berthold رزرو هند — نشانه او گفت که اپراتورها در حال عقب نشینی به "بهترین بخشی از هسته ای" از Bakken سازند که در آن مولد ترین چاه ها یافت می شود.

تعداد فعال حفاری است که کمترین میزان در داکوتای شمالی در سال. "ما نمی شده است وجود دارد از Bakken بازی شروع شد" در سال 2006 هلمز گفت.

در ماه مارس ترین آمار و ارقام موجود که هلمز منتشر شد جمعه, گاز, تولید رخنه کرد تا 0.5% یکی دیگر از نشانه ای از سریع خاموش شدن در روغن پچ.

گاز تولید کاهش یافت و فقط خجالتی از رسیدن به دولت را شعله ور كاهش هدف با 87 درصد از گاز دستگیر شده است. هدف گرفتن حداقل 88 درصد از گاز طبیعی خواهد شد به زودی و احتمالا اتفاق افتاده در مه, او گفت:.

در یک نقطه روشن در غیر این صورت گریم گزارش ماهانه نفت پچ فعالیت هلمز گفت که بازرسان دولتی گزارش داده اند که خدمه شروع به آوردن چند چاه برگشت آنلاین. "بنابراین ما ممکن است دیده می شود پایین این چیز" او گفت:.

پیش بینی توسط آژانس اطلاعات انرژی نشان می دهد قیمت نفت به احتمال زیاد به بهبود می یابند تا سه ماهه چهارم امسال یا سه ماهه اول سال آینده.

هنگامی که قیمت دوباره بجای اول برگشتن رستاخیز نفت پچ به احتمال زیاد خواهد بود تدریجی مصرف از شش تا 12 ماه به شروع خواهد شد و اگر مانع چرخش در می آید در میان زمستان زمانی که شرایط دشوار است و از آن خواهد شد سخت تر برای جلب کارگران به بازگشت.

"من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک جای روند کند به تولید بازگشت آنلاین" هلمز گفت.

خوشبختانه هلمز گفت: تولید کنندگان نفت می خواهید به ماندن در نفت پچ که نشانه خوبی برای بهبود.

"من صحبت نمی کند به یک شرکت است که با توجه به نابودی آن Bakken, موقعیت," او گفت:. "آنها دوست دارند به منابع و آنها مانند کار در داکوتای شمالی, به طوری که آنها می مانم اگر آنها می توانند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب