داکوتای شمالی بود و دوم کمترین افزایش در نرخ خودکشی از سال 2000 تا سال 2018, مطالعه می گوید:

FARGO — داکوتای شمالی دیده است و دوم بیشترین افزایش نرخ خودکشی از سال 2000 در ایالات متحده گزارش های اخیر یافت

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399

FARGO — داکوتای شمالی دیده است و دوم بیشترین افزایش نرخ خودکشی از سال 2000 در ایالات متحده گزارش های اخیر یافت می شود.

هنوز پیشگیری از کارشناسان در نظر گرفتن عمل بیشتر به مردم کمک آنها نیاز به کاهش انگ و سریع تر مردم به بحث در مورد بحران از همیشه قبل از.

نرخ خودکشی صعود در داکوتای شمالی از 10.4 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر در سال 2000 به 19.4 در سال 2018 آخرین شماره در دسترس از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. 84% پرش در آن زمان قرار می دهد داکوتای شمالی در پشت تنها نیوهمپشایر 88%, با توجه به مطالعه از وضعیت بهداشت و درمان دسترسی به داده ها کمک مرکز (SHADAC) در دانشگاه مینه سوتا است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینه سوتا رتبه 18 در لیست افزایش نرخ با 48% از 8.9 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر در سال 2000 به 13.1 در سال 2018 به گفته این مرکز است. داکوتای جنوبی افزایش 52% برای محل 15 از 12.7 به 19.3 برای آن دوره زمانی است.

مینه سوتا و داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی همه شاهد کاهش در نرخ از سال 2017 تا 2018 مطالعه گفت.

تمام افزایش نرخ بودند بالاتر از میانگین ملی از 37 درصد SHADAC گفت. نرخ شتاب در سراسر ایالات متحده از سال 2009 تا 2018.

"یکی از چیزهایی که می دانیم این است که یک الگوی ما همچنین با برخی از بیماری های دیگر است که معمولا به عنوان مرگ و میر ناشی از ناامیدی و یا بیماری ناامیدی" SHADAC محقق ارشد کالین Planalp گفت: با توجه به استعمال بیش از حد مواد مخدر و اعتیاد به الکل.

نرخ خودکشی نیز افزایش سریع تر در مناطق روستایی بیش از مناطق بزرگ مترو این مطالعه نشان داد.

خودکشی یک مسئله پیچیده گفت: سامانتا Christopherson, Dakotas منطقه مدیر بنیاد آمریکایی برای پیشگیری از خودکشی. وجود دارد هیچ دلیلی برای آن و بسیاری از عوامل است که از فردی به فرد متفاوت منجر به فاجعه, او گفت:.

مناطق روستایی تمایل کمتر به سلامت روان منابع, او گفت:. سلاح گرم استفاده می شود که در 50 درصد از خودکشی نیز در دسترس تر, او گفت:.

"هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد سلاح های گرم, آن را بسیار سریع اتفاق می افتد پس از آن است که کمتر احتمال دارد که کسی می تواند مداخله برای کمک به," او گفت:.

به عنوان خوانده شده "شکستن سکوت" انجمن سری در خودکشی در داکوتای شمالی و مینسوتا

سلامت رفتاری دستخوش یک تحول بزرگ در داکوتای شمالی با دولت و اختصاص منابع بیشتر به پیشگیری از خودکشی تا مردم دسترسی بیشتر به خدمات آنها نیاز دارند گفت: پاملا Sagness رفتاری, سلامت, مدیر بخش در وزارت امور خارجه از خدمات انسانی.

"قطعا ما نیاز به ایجاد برخی از تحولات قابل توجهی در سلامت رفتاری سیستم که در واقع من خوشحال می گویند چند سال گذشته ما را ساخته اند برخی از تغییرات بزرگ است که در حال انجام," او گفت:.

داکوتای شمالی است که در وسط شناخت مشکل و تشکیل یک طرح Sagness گفت. برخی از استراتژی های انتظار زیادی اثرات تنظیم شده برای اجرا در ماه های آینده, او گفت:.

"برای داکوتای شمالی این یک اولویت است و ما کاملا با سرمایه گذاری در ادامه به پیاده سازی این استراتژی برای کاهش خودکشی در داکوتای شمالی," او گفت:.

AFSP اختصاص داده است مقدار زیادی از زمان و تلاش برای کاهش انگ خودکشی در مناطق روستایی مانند داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی Christopherson گفت. که شامل داوطلبان میزبانی برنامه ها در مورد عوامل خطر علائم هشدار دهنده و چگونه به امن مکالمه در خودکشی است.

"آنها در حال تغییر فرهنگ در سراسر سلامت روان," او گفت:. "ما می خواهیم همه بدانند آن است که هوشمند برای مراقبت از سلامت روان خود را."

مینه سوتا نیز اجرا کرده است تغییرات متعددی در سال های اخیر گفت: تانیا کارتر سرپرست پیشگیری از خودکشی برای دولت و وزارت بهداشت. آن را راه اندازی چندین برنامه برای آموزش های مختلف جمعیتی مانند صفر خودکشی آکادمی فراهم می کند که مداخله آموزشی برای هر کسی که می آید در تماس با بیماران.

هر دو در ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی متمرکز در کار با جوانان کارتر و Sagness گفت. میانسال مردان سفید از جمله کشاورزان نیز شده است یک نقطه کانونی پیشگیری از خودکشی در هر دو کشور با آموزش و پرورش و آموزش اختصاص داده شده به آن جمعیت است.

ملی میانسال سفید مردان بالاتر از نرخ خودکشی بیش از هر گروه دیگر به AFPS گفت.

"ما می دانیم که ما کشاورزان شده است نهفته در بیش از یک راه" کارتر گفت.

بیشتر مردم در حال صحبت کردن در مورد خودکشی, پیشگیری از همیشه قبل از Christopherson گفت.

مردم تبدیل شده اند راحت تر صحبت کردن در مورد بهداشت روان, کارتر گفت. که نیاز به ادامه در رابطه با اجرا در برنامه های آموزشی و استراتژی های.

"ما وجود دارد 100% رتبهدهی نشده است ؟" او گفت:. "اما من فکر می کنم که ما قطعا در حال حرکت در این جهت است."

آموزش و پرورش و آموزش کلید عادی سازی این ایده است که سلامت روحی و روانی مهم است, او گفت:.

وجود دارد نیاز به حمایت بیشتر برای خانواده و منابع نیاز به در دسترس خواهد بود بنابراین مداخلات می تواند اتفاق می افتد قبل از اینکه یک لحظه از بحران, Sagness گفت.

آن را بعید است نرخ خواهد "خود به خود متوقف و یا معکوس البته در کوتاه مدت" این مطالعه گفت. مرحله اول شامل جلب توجه به این واقعیت است که خودکشی یک مشکل رو به رشد در سراسر ایالات متحده Planalp گفت.

متحده باید در الگوهای خود را از آنجایی که آنها خیلی متفاوت است. خودکشی اثرات مختلف جمعیتی بیشتر عمدتا در کشورهای مختلف. حتی روش ها متفاوت است, او گفت:.

درک دیدگاه یک فرد است که با توجه به خودکشی کمک کرده است کارشناسان متوجه این احساسات موقتی هستند حتی زمانی که آنها قوی هستند Christopherson گفت. خودکشی قابل پیشگیری است, او اضافه شده است.

"ما می خواهیم به بحث در مورد خودکشی مانند هر مسئله بهداشت بنابراین ما می توانید ذخیره کنید و کمک بیشتر به مردم است," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن