داکوتای شمالی ایران مدیر معذرت خواهی پس از تصویب ضد همجنسگرایان و بلاغت در اظهارات سیاست

داکوتای شمالی ایران مدیر اجرایی Corby Kemmer و گفت: تاسف هر جرم ناشی از لفاظی که دولت تنها همجنسگرا نماینده مج

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

داکوتای شمالی ایران مدیر اجرایی Corby Kemmer و گفت: تاسف هر جرم ناشی از لفاظی که دولت تنها همجنسگرا نماینده مجلس می گوید ترویج مضر دروغ و تعصب است.

نمایندگان از دولت در غالب حزب محافظه کار به تازگی رای به نفع یک بسته از 53 قطعنامه که ادعا گروه ارزش ها و مواضع سیاست در همه نوع سیاسی و مسائل اخلاقی.

سند پیشرفت های مشترک جمهوری خواه موقعیت که ازدواج تنها باید تعریف شده به عنوان یک اتحادیه بین یک مرد و یک زن, اما آن را نیز شامل یک رد هر گونه قوانین که ممنوعیت تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی اغلب به عنوان "SOGI."

این قطعنامه شامل عبارات زیر:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

  • "SOGI لوایح اعطای حفاظت voyeurs که مایل به شکار عضو از جنس مخالف."

  • "تحقیقات نشان داده است که علل لزبین, گی, Bisexual, Transgender, (LGBT) تکرارهای هستند در درجه اول رشد و نمو و نه ژنتیکی که در رنگ و جنس است."

  • "SOGI قوانین توانمند سازی آن تمرین همجنسگرایان رفتارهای به فرض مواضع mentorships از افراد زیر سن قانونی اغلب بیش از مخالفت با پدر و مادر موثر بر احساسات خود و در نتیجه استخدام برای شیوه زندگی خود را."

  • "بسیاری از همجنسگرایان شیوه های ناسالم و خطرناک و گاهی به خطر انداختن و یا کوتاه شدن زندگی و گاهی اوقات با آلوده کردن جامعه."

خط نهایی این قطعنامه می گویند حزب "مخالف تصویب قوانین است که می افزاید: گرایش جنسی و هویت جنسیتی به قرن ما به عنوان رمز محافظت شده در کلاس است." متن کامل از تمام 53 قطعنامه را می توان یافت در پایان این مقاله.

حزب رئیس ریک برگ گفت: یکشنبه, جولای 22, که قطعنامه مربوط به یک فرد آزادی مذهبی و حمایت از صاحبان کسب و کار از دعاوی مانند زمانی که یک زوج همجنسگرا شکایت صاحب یک کلرادو نانوایی که حاضر به خدمت به آنها را به دلیل گرایش جنسی. دیوان عالی کشور حکم دو سال پیش در حمایت از بیکر در این مورد.

برگ و گفت: "قطعا نه" ضد همجنسگرایان, اما او نمی خواهد نظر هر بیشتر در مورد زبان خاص از قطعنامه است.

Kemmer در بیانیه ای گفت: جمعه شب که مقامات حزب را در اصلاح زبان از قطعنامه است.

"هدف از نمایندگان بود به ایستادن برای فردی مذهبی و آزادی و متاسفانه این زبان می افتد محزون می خوانی کوتاه که هدف" Kemmer گفت. "ما پشیمان جرم این ممکن است باعث شود و ما دوباره این قطعنامه در جلسه آینده به آن را بیشتر در خط با آنچه نمایندگان در تلاش بودند برای برقراری ارتباط است."

خانه رهبر اقلیت جاش Boschee D-فارگو گفت: این قطعنامه را لفاظی های مضر و نگران کننده به او به عنوان یک مرد همجنسگرا زندگی در دولت است. او در ادامه معتقد است که ضد همجنسگرایان زبان به دولت بد نگاه.

"اظهارات مانند این که اکثریت حزب کمک نمی کند وقتی که می آید به استخدام نیروی کار یا حفظ دانش آموزان ما آموزش برای 12 تا 16 سال" Boschee گفت. "ما می بینیم بسیاری از مردم ترک دولت به دلیل تعصب مانند آن."

Boschee اضافه شده است که او فرض بیانیه ای در مورد همجنسگرایان شیوه "آلوده کردن جامعه" اشاره به دهه ایدز/اچ آی وی بیماری همه گیر.

North Dakota Rep. Josh Boschee, D-Fargo, gives a campaign speech in West Fargo on Tuesday, Nov. 6, 2018. David Samson / Forum News Service

داکوتای شمالی Rep. جاش Boschee D-فارگو می دهد یک کمپین سخنرانی در وست فارگو در روز سه شنبه, نوامبر. 6, 2018. دیوید سامسون / فروم سرویس خبری

مایک Nowatzki سخنگوی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم نمی خواهد اظهار نظر در مورد زبان خاص این قطعنامه اما او با اشاره فروم اخبار خدمات به فرمانداری برای حمایت از تلاش های قبلی برای همجنسگرایان تصویب قوانین ضد تبعیض در داکوتای شمالی. بورگوم است گفت: در گذشته که "همه اهالی داکوتای شمالی سزاوار به درمان به همان اندازه و زندگی عاری از تبعیض است."

دموکرات و جمهوری خواه قانونگذاران ایالتی را معرفی چند اسکناس در دهه گذشته که خواهد عطا کند حفاظت از اشتغال و مسکن تبعیض برای برخی یا همه همجنسگرایان ساکنان اما پیشنهاد اقدامات شده اند رای دادند را با اکثریت جمهوریخواه در هر زمان. داکوتای شمالی قانون در حال حاضر شامل حمایت بر اساس نژاد و جنسیت و مذهب و ملیت.

دیوان عالی ایالات متحده حکم در ماه ژوئن که کارفرمایان نمی تواند آتش یک کارگر صرفا برای اینکه همجنس یا فراجنسیتی به گفته نیویورک تایمز. تصمیم گیری در مورد کل کشور, اما انواع دیگر حمایت از همجنسگرایان ساکنان داکوتای شمالی هنوز هم نمی, در این کتاب است.

Boschee گفت که او کار کرده است بر ضد قوانین تبعیض قبل و می داند که آن را به طور گسترده ای محبوب با همکاران خود در سراسر راهرو اما او گفت: آن را تکان دهنده بود برای شنیدن "دروغ آشکار بود که در خود سند رسمی."

"من فکر حزب جمهوری خواه آمده بود بیشتر همراه از آن" Boschee گفت. "این یک مقدار زیادی از کار را به انجام اگر آنها می خواهم به یک چادر بزرگ حزب بدون در نظر گرفتن چقدر قدرت آنها را در انتخاب در داکوتای شمالی."

تشکر. ماری جانسون, R-Fargo با حمایت و لایحه در سال گذشته است که باید محافظت گی ساکنان از تبعیض متهم است توسط یک حاشیه گسترده ای. حتی برخی از دموکرات ها از جمله Boschee رای دادند در برابر آن به دلیل آن را شامل نمی شود برای حمایت از نما مردم است.

جانسون که منطقه شامل دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی را فارگو دانشگاه گفت که او "از صمیم قلب مخالف(ع)" با شعارهای فرستاده در اخیرا به تصویب قطعنامه.

"حزب جمهوری خواه نیاز به تبدیل شدن به بیشتر و مهربان در مورد همنوعان خود را" جانسون گفت. "این است که تعهد اکثریت برای محافظت از اقلیت و در حال حاضر ما در حال انجام آن است."

جانسون گفت که او فکر نمی کند که اکثر قانونگذاران جمهوریخواه کنگره در مخالفت با حقوق همجنسگرایان اما که آنها رای در برابر لوایح مانند او چون آنها فکر می کنم موکلین خود هستند به شدت ضد همجنسگرایان. جانسون اشاره کرد که او فکر می کند یک اکثریت اهالی داکوتای شمالی بدون در نظر گرفتن وابستگی سیاسی حمایت اساسی حقوق همجنسگرایان. این Fargo نماینده همچنین گفت او بیشتر ایمان در جهت حزب با بورگوم در راس.

Rep. Mary Johnson, R-Fargo, looks at the tally board as she records her vote on a anti-discrimination bill during the House floor session at the state Capitol in Bismarck on Feb. 18, 2019. Photo courtesy of Bismarck Tribune

تشکر. ماری جانسون, R-فارگو به نظر می رسد در شمارش هیئت مدیره به عنوان او پرونده رای خود بر ضد تبعیض لایحه در مجلس نمایندگان در جلسه دولت و کنگره آمریکا در بیسمارک در فوریه. 18 سال 2019. عکس حسن نیت ارائه میدهد از بیسمارک تریبون


فارگو جمهوری خواه در کنگره توماس Beadle که در حال اجرا برای دولت خزانه دار گفت: در یک صدای جیر جیر که او به شدت مخالف با ضد همجنسگرایان زبان در این قطعنامه است. او اضافه کرد که حزب "باید استقبال به دیگران نمی تبعیض آمیز علیه مردم چگونه خدا آنها را ساخته است."

سه جمهوریخواه دولت سناتور از چنگال بزرگ متصل به هم را محکوم ضد همجنسگرایان وضوح گفت که چند انتخاب جمهوری خواهان پرداخت هر گونه توجه به حزب-مصوب پلت فرم و به جای گوش دادن به اجزای تشکیل دهنده خود.

سنسور. ری Holmberg خوب Kreun و اسکات مایر گفت: در نامه ای اواخر روز چهارشنبه آنها ایستاده در همبستگی با جامعه تجاوز ادامه خواهد داد و تلاش برای تغییر این حزب از درون.

دولت دموکراتیک-NPL حزب رئیس کایلی Oversen گفت: در یک صدای جیر جیر "وجود دارد هیچ راهی برای (داکوتای شمالی ایران) به دفاع از هر یک از این مزخرف به عنوان کسب و کار مرتبط" و اضافه کرد که لفاظی است "شرم آور" و "مضر است."

برگ حزب رئیس گفت: نمایندگان جمهوری خواه رو بالا یا پایین رای در کل بسته قطعنامه از طریق پست الکترونیکی-در برگه های رای. حزب تصمیم گرفتند در برابر برگزاری یک ایالت کنوانسیون در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما یک گروه کوچک از بالا خواهان ملاقات در Medora آخر هفته گذشته برای انجام کسب و کار ضروری, انتخاب حزب عدالت و موضوع تایید در مسابقه برای سرپرست آموزش عمومی. برگ برآورد شده است که 95 درصد از 950 نمایندگان ارائه برگه های رای به وزن در این قطعنامه و دیگر مسائل.

تشکر. مایک Lefor R-Dickinson, نظارت روند تدوین قطعنامه با ورودی از منطقه در سطح جمهوری خواهان در سراسر کشور. Lefor نمی تواند نظر رسیده در زمان برای انتشار.

این حزب می گذرد یک به روز رسانی مجموعه ای از قطعنامه های هر دو سال و برگ گفت: "کار فوق العاده ای" می رود به روند. برگ بود مطمئن نیستید اگر یک قطعنامه مشابه در SOGI قوانین گنجانده شده بود در سال 2018 نسخه از قطعنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب