داکوتای شمالی تصویب برنامه اصلاح چاه های نفت ایجاد شغل

بیسمارک — داکوتای شمالی صنعتی کمیسیون تایید سفارشات امروز از دولت در بخش منابع معدنی به مصادره بیش از 200 "یت

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی صنعتی کمیسیون تایید سفارشات امروز از دولت در بخش منابع معدنی به مصادره بیش از 200 "یتیم" چاه های نفت از پیمانکاران و آغاز فرایند اتصال و اصلاح آنها.

این تصمیم به شرح زیر تصویب $33.2 میلیون نفر در فدرال مراقبت در قانون بودجه توسط داکوتای شمالی صندوق اضطراری در ماه مه نیز با هدف بازپس رها چاه های نفت. وزارت منابع معدنی است که به دنبال تصویب نهایی اضافی 33 میلیون دلار در مراقبت در قانون بودجه اختصاص داده شده در ژوئن 18 اضطراری کمیسیون نشست.

به خوبی احیاء به معنای به عنوان یک شغل برنامه برای صنعت نفت در حالی که آن را متوقف توسط coronavirus بیماری همه گیر. صنعت هوازدگی بزرگترین تولید قطره در ضبط.

وزارت منابع معدنی تخمین زده است که با متصل کردن و احیای فرایند ایجاد خواهد شد بیش از 550 شغل در طول سه تا شش ماه آینده.

"ما دیده ایم یک مقدار بسیار زیاد از پشتیبانی از خدمات شرکت هایی که مایل به دریافت به کارکنان خود در این زمینه و کار. بسیاری از آنها را (ها) تکیه بسیار به شدت در PPP (چک Protection Program) نه فقط به خاطر coronavirus بلکه به دلیل قیمت نفت گفت:" کتی Haarsager یک اطلاعات عمومی متخصص برای وزارت منابع معدنی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"یتیم" چاه یا چاه است که عملکرد اپراتور بودند و در طول تاریخ نادر در داکوتای شمالی. اما به عنوان روغن اپراتورها کاهش حفاری در گیر این شماره از "یتیم" ولز در دولت افتاده از هیچ کدام به بیش از 400.

بسیاری از چاه های نفت تایید شده برای مصادره در حال حاضر به پایان زندگی خود را با برخی از قدمت به عنوان دور برگشت به عنوان 1950. در مجموع 368 چاه شدند و تحت بررسی برای مصادره که 239 تایید شده اند.

پس از رها چاه شده اند وصل پیمانکاران آغاز خواهد شد روند احیاء و یا تبدیل نفت زمین به زمین های کشاورزی است. Haarsager تخمین زده است که حدود 2,200 هکتار در شمال غرب داکوتای شمالی را به بازگشت به زمین های کشاورزی به عنوان یک نتیجه از احیای برنامه.

وزارت منابع معدنی را جمع آوری پیشنهادات خوبی از پیمانکاران بیش از چند هفته آینده و شروع به متصل کردن حلقه چاه در اوایل ماه جولای. احیای کار است که انتظار می رود برای شروع در ماه اوت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب