داکوتای شمالی می افزاید: 45 مورد از COVID-19 یکشنبه

سی و یک از موارد جدید تایید شد در Cass County, است که به دو سوم از تمام موارد بیماری در داکوتای شمالی. Stutsma

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

سی و یک از موارد جدید تایید شد در Cass County, است که به دو سوم از تمام موارد بیماری در داکوتای شمالی. Stutsman شهرستان گزارش هفت جدید موارد زیر را دیروز گزارش اين موارد اضافی مارک 32 درصد افزایش در موارد در این شهرستان در دو روز. Burleigh, Eddy, Mountrail, Grand Forks, Richland بخش و چاه شهرستانهای هر ثبت یک مورد جدید.

دولت گزارش 2,321 آزمون تقریبا نیمی از این تعداد آزمون گزارش روز شنبه برای نخستین بار از زمان دولت ملاقات رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم هدف از انجام حداقل 4000 آزمون در روز است. بیش از نیمی از آزمون گزارش روز شنبه اداره مي شد به افرادی که قبلا تست شده. روزانه مثبت نرخ 1.9%.

گروه گزارش نشده هر گونه مرگ و میر ترک تعداد کل مرگ و میر افرادی که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در 72. پنجاه و شش نفر از کسانی که مرگ و میر لیست بیماری به عنوان علت مرگ در حالی که هشت مورد نمی استناد COVID-19 به عنوان علت اصلی مرگ است. هشت مرگ و میر هنوز در حال بررسی پرونده است. میزان مرگ و میر 2.5% است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تعدادی از افراد در حال حاضر در بیمارستان بستری با COVID-19 28. یک بیمار در بیمارستان بستری شد به گزارش روز یکشنبه داده است.

با 2,307 ساکنان داشتن بهبود از بیماری های دولت نرخ بهبود می ایستد در 80.6%. داده ها نشان می دهد 0.06% از دولت است که در حال حاضر مبتلا به این بیماری هر چند در Cass County این رقم سه برابر در 0.18% از ساکنان. دولت در سطح خطر در حال حاضر ذکر شده به عنوان کم است.

تعداد موارد فعال شده است در کاهش پس از رسیدن به ارتفاع 690 مورد شناخته شده در مارس 21. فعال موارد کاهش یافت و به مدت 12 روز متوالی قبل از شروع یک روند رو به بالا در 4 ژوئن. گزارش 116 موارد جدید در دو روز گذشته علائم بالاترین دو روز پرش در موارد پس از دولت اضافه شده 176 موارد جدید از مه 19 تا 20 بلافاصله قبل از نزدیک به دو هفته کاهش موارد فعال آغاز شد.

جدید افزایش موارد ممکن است نسبت به اعتراضات و شورش صورت گرفت که در طول هفته گذشته در فارگو بیسمارک مینت و Dickinson. بورگوم اظهار داشت: چهار شنبه, ژوئن 3, از آن خواهد بود "جالب است برای دیدن چه نوع از تاثیر اجتماعات بزرگ را در داده ها.

در سراسر کشور مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده 1,891,690 موارد COVID-19 و 109,192 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن