داکوتای شمالی می افزاید: 116 موارد زیر شکستن رکورد بعد

یک روز پس از شکستن رکورد 124 موارد جدید در یک روز دیگر 4,793 آزمون تکمیل شد بازده 2.4% مثبت هستند. بهبود افراد

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

یک روز پس از شکستن رکورد 124 موارد جدید در یک روز دیگر 4,793 آزمون تکمیل شد بازده 2.4% مثبت هستند. بهبود افراد افزایش 126 کمک به فعال موارد رها از 799 به 788. در مجموع 4,029 بهبود از این بیماری است.

جدید موارد گزارش شده در شنبه, 29 آمد از Cass County, که شامل فارگو منطقه و 23 از Burleigh شهرستان به بیسمارک. در هفته های اخیر, Burleigh شهرستان تبدیل شده است جدید کانون در دولت و 548 تعداد موارد گزارش شده از COVID-19 به عنوان بیسمارک تمدید آن وضعیت اضطراری جمعه.

با وجود افزایش در تعداد هر دو فارگو و دولت در حال حرکت به جلو با بازگشایی برنامه با Fargo افتتاح کتابخانه های شهرستان در سالن پذیرایی و دیگر ساختمان های دولتی را به عنوان بخشی از فاز دوم بازگشایی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رژیم صهیونیستی. داگ Bergum همچنین اعلام کرد در اوایل این هفته وضعیت K-12 کلاس دادن کنترل بیشتر به مدارس برای تصمیم گیری.

هیچ اضافی مرگ و میر گزارش شده از برگزاری این دولت در مجموع 90 از یک بیماری است که ادعا کرده بیش از 139,000 زندگی سراسر کشور. از این مرگ و میر در کشور 73 آمده اند از Cass County, اما, هیچ مرگ و میر گزارش شده از Burleigh شهرستان است.

در همه 4,907 مردم در دولت باید آزمایش مثبت برای COVID-19. سایر استان ها که دیدم بالاتر گزارش موارد جدید شامل Stark County, که اضافه شده 10 مورد جدید در حالی که یکی دیگر از هشت مورد گزارش شد در مورتون و ویلیامز شهرستانهای استان است.

با تشکر از رایگان تست توده حوادث در سراسر کشور بزرگترین مناطق مترو تست رفته است تا بازده بیشتر نتایج مثبت روند دیده می شود در سراسر کشور به عنوان بسیاری از ایالت های جنوبی را تجربه کرده اند یک افزایش قوی در موارد.

به عنوان وضعیت در سراسر کشور افزایش موارد به نظر می رسد ناشی از افراد جوان به طور خاص در سن 20-39 محدوده. در داکوتای شمالی 2,224 از 4,907 (45%) از موارد آمده اند برای این محدوده سنی اما هیچ مرگ و میر گزارش شده است که در آن گروه سنی است. پنجاه و هفت دولت 90 مرگ و میر آمده اند از افراد 80 سال و بالاتر.

از دولت و میر 64 آمده اند از افراد در دراز مدت مراقبت از امکانات و خانه های سالمندان. وجود دارد در حال حاضر 26 فعال موارد داخل خانه های پرستاری در حالی که 21 از کسانی که می آیند از کارکنان.

شده اند وجود دارد 251,695 کل آزمون تکمیل در دولت, اگر چه برخی از افراد آزمایش شده اند بیش از یک بار. از این آزمایش 126,608 باید دوباره منفی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن